Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ובוקר טוב,

 

בדרכי היום לעבודה נתקלתי בדבר מאוד מוזר באוטו... פתאום ללא כל סיבה הגיונית הנראת לעין נורית החיווי של לחצן ה HOLD החלה להבהב ללא הפסקה (כל 4 שניות לערך נדלקה וכבתה).

 

חשוב לציין שלא הרגשתי שום התנהגות שונה של הרכב.

 

כמו כן לחיצה יזומה על הכפתור לא שינתה כלום בהתנהגות נורית החיווי.

 

יש למשהו רעיונות מה יכול לגרום לבעייה (אולי מעידה על סיום "חייה" של התיבה האוטומטית?).

 

המון תודות לכל מי שיכול לעזור...

פורסם

פנה בהקדם למכון גירים אוטומטיים לפני שהנזק יחמיר יכול להיות שניתן להציל את הגיר, כניראה סלונואיד או משהו קטן הלך שם.

 

הנורה מתריעה על תקלה בגיר.

פורסם
פנה בהקדם למכון גירים אוטומטיים לפני שהנזק יחמיר יכול להיות שניתן להציל את הגיר, כניראה סלונואיד או משהו קטן הלך שם.

 

הנורה מתריעה על תקלה בגיר.

 

 

תודה על התגובה המהירה... + שאלה נראה לך שאפשר יהיה לסוע עוד קצת עם האוטו או שצריך להזמין גרר?

פורסם

אפשר ליסוע איתו אבל אל תמשוך עם זה יותר מידי כי הנזק רק יחמיר, אם תטפל בבעיה הנזק לא יהיה יקר לתיקון ככל שתמשוך עם זה הנזק ילך ויחמיר והנזק יגדל, יכול להיות זה ווסת לחץ שמן תקול למשל, וככל שמטפלים בו מהר בזמן אפשר להציל את הגיר, אבל זה תלוי מה בדיוק הלך שם, צריך חיבור לסורק תקלות במכון לגירים.

פורסם
אפשר ליסוע איתו אבל אל תמשוך עם זה יותר מידי כי הנזק רק יחמיר, אם תטפל בבעיה הנזק לא יהיה יקר לתיקון ככל שתמשוך עם זה הנזק ילך ויחמיר והנזק יגדל, יכול להיות זה ווסת לחץ שמן תקול למשל, וככל שמטפלים בו מהר בזמן אפשר להציל את הגיר, אבל זה תלוי מה בדיוק הלך שם, צריך חיבור לסורק תקלות במכון לגירים.

 

 

הבנתי...ועוד שאלה קטנה.. צריך לפנות למכון גירים או שהמוסכנית הרגיל שמטפל בכל הבעיות יכול לפתור גם את הבעייה הנ"ל..

פורסם

כדאי שתפנה למכון לגירים אוטומטיים, כי הם אלה שמשפצים גירים, במוסך כללי או לפחות רובם לא משפצים את הגיר בעצמם אלא שולחים אותו למכון לגירים ומקבלים אותו בחזרה, ואתה תשלם על כך יותר כסף מאשר שתפנה בעצמך למכון.

 

הכי חשוב שתפנה למכון מוכר הידוע כמקצועי ואמין, רשום מהיכן אותה וימליצו לך כאן על מכון אמין ומקצועי לטיפול בבעיה.

פורסם

בוקר טוב,

לחצן ה HOLD מסמן על כך שמחשב הגיר מזהה קוד תקלה.

יש להתחבר עם מחשב דיאגנוזה ולוודא מהו קוד התקלה. פתרון התקלה הוא על פי הקוד שימצא.

לפי המתואר יתכן ומדובר רק בחיישן המהירות בגיר שנמצא בחלקו העליון של הגיר

בכל מקרה חייבים להתחבר עם מחשב לבדיקה.

אשמח לעזור.

איל

פורסם
כדאי שתפנה למכון לגירים אוטומטיים, כי הם אלה שמשפצים גירים, במוסך כללי או לפחות רובם לא משפצים את הגיר בעצמם אלא שולחים אותו למכון לגירים ומקבלים אותו בחזרה, ואתה תשלם על כך יותר כסף מאשר שתפנה בעצמך למכון.

 

הכי חשוב שתפנה למכון מוכר הידוע כמקצועי ואמין, רשום מהיכן אותה וימליצו לך כאן על מכון אמין ומקצועי לטיפול בבעיה.

 

 

אני זמין באזור טבעון ובאזור קרית אתא.

 

אשמח לקבל המלצה על מכון גירים אמין משום שאין לי כל ניסיון עם בעיות גיר.

 

תודה.

פורסם
אני זמין באזור טבעון ובאזור קרית אתא.

 

אשמח לקבל המלצה על מכון גירים אמין משום שאין לי כל ניסיון עם בעיות גיר.

 

תודה.

 

יש המלצה?

פורסם

למיטב זיכרוני במודל הזה נורת HOLD יכולה להצביע גם על תקלת מנוע. בכל מקרה אם הרכב מחליף את כל 4 ההילכים זה לא דחוף, אבל כנס למוסך כדי לבדוק תקלה. בכל אופן ובשום אופן אל תאמר שבאת כי יש בעיה בגיר, אלא אך ורק בגלל שנידלקת נורית ה HOLD.

×
×
  • תוכן חדש...