Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משתדל פעם בשבועיים לנקות את האוטו, מפאת חוסר זמן ושעון החורף לא מתאפשר לי אחרת.

נכון להיום אני משתמש בשמפו לרכב של DOUPONT (כן כן, הזבל של אוטו דיפו), ג'ילדה סינטטית (משהו יפני), כפפת צמר לשטיפה עצמה וכו'. עכשיו, הבעיות.

 

1. הכפפה עצמה מאוד רכה, בשביל להוריד לכלוך צריך להפעיל לא מעט לחץ ואנרגיה מבוזבזת.

2. נותרים הרבה מאוד כתמים (אני חושב שאלו שאריות גופות של חרקים ושאר חולרות) שנדמה כי הם טבועים בצבע הרכב (צבע שחור).

3. עד שאני שוטף את כל האוטו, כשאני מגיע לשלב הייבוש (השלב שמאוד מתיש אותי) נדמה כי לא מעט טיפות כבר התייבשו והותירו אחריהן סימנים שפשוט מסרבים לרדת (נראה לי שזה האבן במימי ישראל). אני מאוד פדנט, לא עוזב את האוטו עד שהצבע מבריק לחלוטין (עד כמה שאני יכול). למען האמת, בכל שטיפה אני מתאכזב מחדש.

4. SWIRLL MARKS - אין צורך להוסיף.

 

השאלות...

 

1. מהם מוצרי הניקוי הכי יעילים ובמחיר שפוי שאתם ממליצים לי להשתמש בהם ? אין בעיה להזמין מחו"ל אם צריך.

2. יש לכם המלצה לשיטת ניקוי ? אחרי שטיפה אני סחוט ! (תהליך של 3 שעות)

3. איך לשמור על הצבע במינימום זמן והשקעה ? (אם זה בכלל אפשרי)

 

כל דבר קישור נוסף יתקבל בברכה.

פורסם

אני אישית משתמש במוצרים של Carplan

2- 3 שעות ניקוי חצוני?? יש לך שברולט קפריס סטיישן?:wink:

 

שטיפה לוקחת בערך 40 דקות.לגבי הטיפות שמתייבשות,אתה שוטף בצל? אני ממליץ לשטוף בבוקר,ככה הפח קר והמים לא מתייבשים מהר.

 

תעשה ווקס לרכב,זה ישמור על הצבע וכמו כן כיסוי חיצוני,אישית אני עושה ווקס כול 3 חודש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אם אתה כל כך פדנט על האוטו שלך מבחינה חיצונית

ומשקיע כל כך הרבה בלשטוף אותו,

הייתי ממליץ לך לצפות את כל האוטו בציפוי ננו.

תראה ביוטיוב מה הציפוי הזה עושה לאוטו

הן מבחינת נקיון והן מבחינה הברקה של האוטו.

פורסם

שטיפה אכן לוקחת כחצי שעה, שלב הייבוש הוא הבעייתי... אני משתדל לשטוף כשאין שמש אך לא תמיד הדבר מתאפשר.

אני לא מרוצה מרמת הנקיון של כפפת הצמר "כבשים" שבה אני משתמש.

אקשיב לעצתך ואתן הזדמנות למוצרי CARPLAN.

האמת שאני שוקל לקנות את ערכת החימר...

פורסם

אני שוטף כבר למעלה מחצי שנה עם חומר שנקרא Optimum No Rinse,

חפש סרטונים (ויש הרבה) ביוטיוב.

 

אין אותו בארץ וניתן להזמין רק מאיביי.

 

לא זול , אבל עם תוצאות מדהימות.

 

אגב, שטיפה נכונה תעשה עם 2 דליים, אחד עם סבון/תמיסה והשני עם מיים נקיים לניקוי הכפפה לאחר כל ניגוב.

1. טבול את הכפפה בדלי עם הנוזל ניקוי

2. נקה את האיזור - לא צריך לשפשף , זה יוצר שריטות. מעבר עדין כדי להמיס ולהסיר את הלכלוך

3. טבול את הכפפה בדלי עם המים הנקיים

4. חזור ל- 1 על החלק הבא

 

ונשמע כמו שאתה חייב פלסטלינה + וקס לרכב.

 

בהצלחה.

גאדג'טיסט,בלוגר, דיטיילר חובב, ובעיקר פרקציוניסט

×
×
  • תוכן חדש...