Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
נא לשבת לפני קריאת הודעה זאת! התקשרתי למגרש! 15 אלף ש"ח! אגב בד"כ אני אומר תודה ולהתראות כאשר אני שומע מחיר הזוי אבל פה נפתחתי ואחרי שיחה קצרה על כך שהוא הזוי הוא טען שעל הרכב בכלל נוסעת הבת שלו והוא לא למכירה! בכל מקרה שנת 82

 

מראש, מצטער על ההקפצה

אבל, אני גם ראיתי את הרכב המדובר

 

נכון שיש לו מגרש, אבל ניסים, כמונו - שומר את הרכב הזה לעצמו - או יותר נכון לבת שלו

מסתבר שגם סוחרי רכב מעריכים פיסת היסטוריה כזו

 

רציתי רק להאיר את פניכם ולהבין שגם כאשר יושבים במגרש רכבים מסוימים, לא אומר שכולם למכירה - המגרש הוא השטח שלו לכל דבר

 

אגב, בנוגע למחיר - לי הוא אמר שגם ב20 אש"ח הוא לא יביא לי אותו

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקפיץ שרשור ישן.

 

אז זה כמו איזה טפיל שיושב במוח, מרפה וחוזר ושוב מרפה וחוזר זה חזר שוב

היה לי רכב שכל עוד היה לי עם מה לנסוע נרגעתי ולצער הכסף הלך על רכב שלא אהבתי, הלך מנוע, הלך הגיר, ועוד כמה דברים שתוקנו במיטב כספי בלי לחסוך שקל על המוסך או על החלקים ושוב הכסף הלך על רכב שלא עשה לי את זה ורק הביא אותי מנק' א לנק' ב ללא שום סיפוק של היצר (אני משער שהלך לי במהלך שנה וחצי שהיה אצלי כ 18 אלף על טיפולים כאלה ואחרים בלי להחשיב טסט, ביטוח ודלק), הרכב בסופו של דבר נמכר כאשר הוא אחרי המון טיפולים ונוסע מצויין, אני עם חור בכיס והוא גם נמכר בסכום מזערי.

 

לאחר תקופה של כמה חודשים בלי רכב ותוך כדי שאני משביע את עצמי כי הרכב הבא שלי יהיה פג'ו 107 שנת 2010 לפחות או איזה יונדאי i20 קטנה וחסכונית, חיפשתי מעט אחר הרכבים ביד 2 לראות מה המחירים שלהם, בדקתי מה הצריכת דלק שלהם ועוד ועוד, תוך כדי כל זה אצבעותיי הובילו אותי לחפש גולף דור ראשון ביד 2 ושוב הכל עלה.

 

האמת שמצאתי אחת, המחיר נשמע יחסית גבוהה לרכב סביר והרכב כבר כמה וכמה חודשים ביד 2 וכמובן שלא נמכר, בגלל שהרכב מיוחד לי והטפיל שיושב במוח לוחץ עליי המחיר נראה לי סביר, מנוע 1.1 קטן וחסכוני, סטטוס אספנות וכל העניין דיי קורץ לי. אך לפני שאני בכלל נכנס לעניין הגולף הספציפית אני רוצה לבדוק אם ישנם עוד רכבים כאלה למכירה?

 

אז שוב מחפש גולף דור ראשון, רצוי 3 דלתות מצב נסיעה (רכב עומד בשבילי מתכון לדכאון) ועד כ 10K, כל המכיר דבר מוזמן ליידע אותי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תיקון העולם פרושו תיקון החינוך

מיני אוסטין HLE 83

פורסם

אני בונה על זאתי ב 13 נכון לעכשיו, מנוע 1100 וגיר 4 הילוכים. לגבי זאת ב 11 המחיר מוגזם לרכב 4 דלתות מבחינתי. שירוקו האמתי לא מעניין אותי.

 

כמובן שחרשתי את לוח יד 2 הלוך ושוב עשרות פעמים.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

זאת ב- 13K נראית ממש טוב (לפחות בתמונות ובדברים שכותב המוכר). הייתי מתמקח קצת ולוקח אותה.

 

יחד עם זאת, זכור! ושלא תגיד שלא אמרתי לך... רכב אספנות (ולא משנה כמה שמור ומושקע הוא) אינו תחליף לרכב סטנדרטי וחסכוני ליום יום!

 

(ראה ערך הסובארו שלי שמשמת כסוס עבודה שמאפשר לי התעסקות בנחת עם הצעצועים).

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

אופיר אין לי צורך ברכב יום יומי, גם כשהיה לא הייתי נוסע עם רכב לעבודה למשל. וכמובן שאני לא שוכח את 7 עד 9.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אהלן !

 

אתה זוכר שלא מזמן שלחתי לך הודעה פרטית אם אתה קנית את הגולף הכסופה עליה שאלת בעבר ? אז הינה הסיפור בדיוק איך שפרסמתי אותו בעוד מקום:

 

92997558.jpg

 

38444100.jpg

 

את הגולף העזובה הזו מצאתי באחד הטיולים הספונטניים שלי, ממש לא מזמן, היא הסתובבה באזור כל חייה. את התמונות הללו העלתי לפורום ופנו אלי כ-10 אנשים עם בקשה למיקום הרכב שלכולם עניתי ומסרתי פרטים!

מאז היא נעלמה מהמקום ואני חשבתי שמישהו הרים באמת את הכפפה. לא עזבה אותי לרגע אחד המחשבה לאן נעלם הרכב מחנייתו הקבועה שם עמד בעשור האחרון בלי תזוזה. זה לא הניח לי והלכתי למקום לברר פרטים, מיד הפנו אותי לבעלת הרכב לשם עליתי לשוחח איתה, להתחלה היא פחדה לפתוח את הדלת ולאחר ששמעה שאני מחפש את הגולף MK1 שלה שבדיעבד הייתה יד ראשונה, היא פתחה ואמרה "איחרת" שאלתי למי נמכרה אמצא אותה, היא אמרה "איך קוראים לזה ברזל?" , הגיע גרר העמיס אותה ונתן לי 500 ₪ " והיא עוד הוסיפה "קניתי מאזדה, זה יותר טוב לא?" .

מסקנה חברים - תנצלו כל אפשרות בכל הזדמנות גם אם זה לא נראה לכם לא רלוונטי - חיים רק פעם אחת !

 

ואם רכשת את זו מאריה אז זכית באמת ! - שיהיה בהצלחה רבה !

פורסם

מה עדכונים?!?!?

מגיע יותר מתמונת סימלון ומחיקת החתימה!

:lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

ורטיגו, 500 ש''ח?!? 500 ש''ח?!?

 

האמתי הסיבה היחידה שאני באופן אישי לא נסעתי ולא ניסיתי להשיג בעלים זה החוסר זמן, העדר הרכב (מאז שמכרתי את הפיאט שהייתה לי אני על קו 11) ואולי איפשהו ספקנות, בהחלט אחרי מה שכתבת פה יש לי כאב לב!! שתהיה בריאה זאת שמכרה לברזל, לפחות הייתה מנסה לפרסם ביד 2! כמינימום הייתה מקבלת עליה 5-6 וזה בלי בכלל לדעת מה מצב הרכב!

 

לגביי, מחר יהיו עדכונים שלא יתפקשש משהו!

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
אהלן !

 

אתה זוכר שלא מזמן שלחתי לך הודעה פרטית אם אתה קנית את הגולף הכסופה עליה שאלת בעבר ? אז הינה הסיפור בדיוק איך שפרסמתי אותו בעוד מקום:

 

92997558.jpg

 

38444100.jpg

 

את הגולף העזובה הזו מצאתי באחד הטיולים הספונטניים שלי, ממש לא מזמן, היא הסתובבה באזור כל חייה. את התמונות הללו העלתי לפורום ופנו אלי כ-10 אנשים עם בקשה למיקום הרכב שלכולם עניתי ומסרתי פרטים!

מאז היא נעלמה מהמקום ואני חשבתי שמישהו הרים באמת את הכפפה. לא עזבה אותי לרגע אחד המחשבה לאן נעלם הרכב מחנייתו הקבועה שם עמד בעשור האחרון בלי תזוזה. זה לא הניח לי והלכתי למקום לברר פרטים, מיד הפנו אותי לבעלת הרכב לשם עליתי לשוחח איתה, להתחלה היא פחדה לפתוח את הדלת ולאחר ששמעה שאני מחפש את הגולף MK1 שלה שבדיעבד הייתה יד ראשונה, היא פתחה ואמרה "איחרת" שאלתי למי נמכרה אמצא אותה, היא אמרה "איך קוראים לזה ברזל?" , הגיע גרר העמיס אותה ונתן לי 500 ₪ " והיא עוד הוסיפה "קניתי מאזדה, זה יותר טוב לא?" .

מסקנה חברים - תנצלו כל אפשרות בכל הזדמנות גם אם זה לא נראה לכם לא רלוונטי - חיים רק פעם אחת !

 

ואם רכשת את זו מאריה אז זכית באמת ! - שיהיה בהצלחה רבה !

 

אני הייתי אחד מאלו שביקשו פרטים. שנסעתי לראות היא כבר לא הייתה שם.

לפני כחודש חבר סיפר לי מה עלה בגורל הרכב...:-(

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold


×
×
  • תוכן חדש...