Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש פולו דור 1 מוזנחת על המדרכה המזרחית של דרך בנמיר דרומית לעזריאלי. פולו זה לא גולף, אני יודע, אבל גם לה יש קסם משלה...

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

השוק חלקים של פולו (עד כמה שהן דומות) רחוק מלהיות כמו השוק חלקים של גולף. אגב גם אני פרסמתי באחד מהשרשורים הותיקים של ענתיקות בדרכים פולו שהייתה עומדת בת''א.

 

אגב ביד 2 יש עוד גולף, דגם אמריקאי עם סן רוף מקורי, 5 דלתות, מנוע 1800 וגיר אוטומוט. הרכב ללא טסט כ 4 חודשים והבעלים רוצה 11. :|

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

חברים עוד מישהו מכיר אולי?

 

ממש מחפש בנרות, הכי מצחיק שלפני כחודשיים - שלוש הייתי באילת וראיתי אחת יפהפיה, בדיוק כמו שאני מחפש! הייתי של לבערך שבוע מהעבודה עם לו''ז מאוד צפוף ואיכשהו לא ניסיתי לברר עליה, היום זה נראה כמו טעות ענק!

 

unledlplm.png

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

אני פספסתי 76' NK1 GTI, השבוע חבר שאל אותי לגביה ובאמת מעניין מה עבר בגורלה...:|

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם
חברים עוד מישהו מכיר אולי?

 

ממש מחפש בנרות, הכי מצחיק שלפני כחודשיים - שלוש הייתי באילת וראיתי אחת יפהפיה, בדיוק כמו שאני מחפש! הייתי של לבערך שבוע מהעבודה עם לו''ז מאוד צפוף ואיכשהו לא ניסיתי לברר עליה, היום זה נראה כמו טעות ענק!

 

unledlplm.png

 

על פי התמונה אני מניח שיש לך את מספר הרישוי של הגולף המדוברת.

אולי תנסה להשיג דרכו את הבעלים.

פורסם
על פי התמונה אני מניח שיש לך את מספר הרישוי של הגולף המדוברת.

אולי תנסה להשיג דרכו את הבעלים.

 

כמה שזה מפתה זה לא חוקי ועלול לסבך את האדם שעושה את זה.

 

אחת מהשטחים 3 דלתות בדרך לעבודה... מישהו ככל הנראה התעלל לה בגריל...

img20111118080808.jpg

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
יש פולו דור 1 מוזנחת על המדרכה המזרחית של דרך בנמיר דרומית לעזריאלי. פולו זה לא גולף, אני יודע, אבל גם לה יש קסם משלה...

 

אתה יכול בבקשה לתת קצת יותר הסבר על המקום שלה ליד מה זה אחרי מה זה או בסביבות איזה מספר היה עומדת למה דרך נמיר ארוכה

פורסם

לא זוכר מס', אבל תלך 300-500 מ' בקטע שאחרי עזריאלי לכיוון דרום בצד המזרחי של הרחוב, תראה אותה חונה על המדרכה. יש שם מדרכה רחבה, כך שהפולו בעצם תהיה משמאלך כשתלך שם.

בפעם האחרונה שראיתי אותה זה היה לפני כחצי שנה, אבל היא עמדה תקופה ארוכה, כך שיש סיכוי טוב שעודה שם.

הצבע שלה אדום.

אם ראיתם וולוו 240 בפירוקיה אנא ספרו לי על כך

וגם אם ראיתם וולוו 700 או 900

פורסם

מה המצב,

 

סיכוי גדול שאני נמצא באילת באמצע שבוע הבא (עבודה), אם תכוון אותי אנסה לברר לך על הגולף שראית.

האקסיות: שתי חיפושיות, פורד ברנדה, אלפא 33, אלפא ספרינט, קייזר פריזר cj5, וולוו 121... הנוכחיות: חיפושית גרמניה שנת 71 ועוד איזו שרירנית אמריקאית מנופחת ונוהמת.

פורסם

תודה רבה לכל אלו שעוזרים לי לאתר את הרכב!

 

http://www.youtube.com/watch?v=uP5CW8jHhWU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זאת טעימה קטנה למה שעושים עם הרכב הזה בחו''ל (למרות שהרכב הזה ספציפית חיצונית לא לטעמי).

 

עד כה נפסל רכב אחד בגלל שהוא מפורק לגורמים ואני מחפש משהו במצב שלם +- בגלל התנאים העומדים בפניי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
תודה רבה לכל אלו שעוזרים לי לאתר את הרכב!

 

http://www.youtube.com/watch?v=uP5CW8jHhWU דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

זאת טעימה קטנה למה שעושים עם הרכב הזה בחו''ל (למרות שהרכב הזה ספציפית חיצונית לא לטעמי).

 

עד כה נפסל רכב אחד בגלל שהוא מפורק לגורמים ואני מחפש משהו במצב שלם +- בגלל התנאים העומדים בפניי.

 

 

סה"כ "גיירו" את הרביט (אמריקאית) והפכו אותה לגולף (אירופאית).

הקיט קרמן די שנוי במחלוקת בין מעריצי המותג.

מה שיפה בוואגיות שאת רוב המנועים של הקונצרן אפשר להעביר בין הדגמים ללא יותר מידי שינויים.

חדי העיין ישימו לב לכבל החשמל שמשתלשל מהפנס הימני.

נתקלתי בו אבל במיקום אחר ברביט שהיתה לי בארה"ב. התפקיד שלו נועד למדינות קרות, מחברים את הרכב לחשמל וזה שומר ששמן המנוע לא יקפא.

לפותח השרשור אל תיבהל מרכבים מפורקים זה רכב לא כל כך מסובך להרכבה וטיפול.

בכל מקרה בהצלחה בחיפושים.

פורסם

את הקיט גם אני לא אוהב, הוא נראה טוב על קבריולט בלבד.

 

כן מבירורים הבנתי שהרכב כמו לגו אבל כאשר אין לך חניה ליד הבית ולעיריה יש עודף פקחים ואתה עובד במשרה מלאה זה בעיה לקחת שלדה ולשים אותה ברחוב ולהרכיב בזמן הפנוי.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 


×
×
  • תוכן חדש...