Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת מולטימדיה ZENEC NC 2010 למכירה !!!


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר במערכת מולטימדיה המתאימה לרכבי VAG (VW SKODA וכוו...

תואמת את המראה המקורי של הרכב ונותנת אופציות שלא קיימות במכשיר המקורי.

המכשיר קורא את כל סוגי הקבצים DVD DIVX MP3 וכל שאר הפורמטים .

בנוסף יש גם מערכת ניווט I GO 8 מובנת. ודיבורית בלוטוס מקורית.

הצגה של בקרת האקלים על גבי צג המכשיר .

 

מכשיר ברמה גבוהה מאוד.

היה מורכב על הרכב חדש כשבוע וחצי בלבד.

מחיר מציאה לרציניים בלבד!!!

טלפון:0542097874

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
מדובר במערכת מולטימדיה המתאימה לרכבי VAG (VW SKODA וכוו...

תואמת את המראה המקורי של הרכב ונותנת אופציות שלא קיימות במכשיר המקורי.

המכשיר קורא את כל סוגי הקבצים DVD DIVX MP3 וכל שאר הפורמטים .

בנוסף יש גם מערכת ניווט I GO 8 מובנת. ודיבורית בלוטוס מקורית.

הצגה של בקרת האקלים על גבי צג המכשיר .

 

מכשיר ברמה גבוהה מאוד.

היה מורכב על הרכב חדש כשבוע וחצי בלבד.

מחיר מציאה לרציניים בלבד!!!

טלפון:0542097874

 

או בהודעה פרטית

×
×
  • תוכן חדש...