Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, סליחה של השירשור הלא מקורי, אבל בכל זאת אני מבקש לקבל את דעתם של החברים בפורום בקשר לבדיקה הבאה:

רכב טויוטה קורולה 2007 דגם סאן, על הכביש מ-05/2006,

יד שניה פרטית, יד ראשונה ליסינג (מופיע ברישיון רכב "החכר", למרות שיד ראשונה ויד שניה על אנשים פרטיים, לא על גוף/חברה כלשהי). עבר מליסינג ליד פרטית ב-59000 ק"מ לפני כשנתיים.

מטופל במוסך מורשה, יש קבלות על טיפולים 60K, 75K, 90K ק"מ. לאחרונה הוחלפו רפידות בלם אחוריות, יש קבלות.

קילומטרז' 100000 ק"מ. הבדיקה התקיימה במכון מממ- חיפה, ליד משרד הרישוי.

mmmreport1.jpg

 

 

 

compressiona.jpg

 

למרות שלכאורה לא נמצאו ליקויים חמורים באמת כגון פגיעה חמורה בשלדה או במנוע, עדיין הדו"ח עושה רושם שלילי.

צמיגים יבשים, מצבר חלש, פגוש קידמי דפוק, תריס של מזגן, מנורה שרופה, לוחית זיהוי (??? את מי זה מעניין בכלל ?),

תיקוני פח פה ושם, תאונה (כנראה קלה,הרי אין פגיעה בשלדה בעלת משמעות ?)

או שמכונים האלה תמיד מחמירים בדוח"ות לצורך כיסוי ת*ת ?

האם שווה להתעסק עם האוטו הזה ? מחיר מחירון 64500, נניח המוכר יורד לסביבות 56-57, שווה לדעתכם ?

תודה רבה מראש לכולם !

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אמנם אין פגיעות פחחות גדולות לפי הדו"ח אבל בכל זאת כל צד ימין עבר תאונה , החל מהכנף האחורית ועד הקידמית .

גם הדברים השוליים שמופיעים כמו צמיגים יבשים ומצבר הם דברים שצריך להחילף.

לא מדובר ברכב נדיר + עבר של ליסינג שלא מוסיף כבוד .

אני הייתי מנסה למצוא רכב לא מליסינג וללא תאונות בכלל בלי להוריד במחיר יותר מידי .

כשתרצה למכור את הרכב הוא לא יהיה ממש מציאה .

פורסם

תשים לב גם שרשום שפנסי החזית פגומים - פנסי חזית הם מ-א-ו-ד יקרים - יכול להגיע לכמה אלפים אל תטעה.



 

צמיגים יבשים ומצבר חלש - תבקש להוריד כאן במחיר 2K שקלים.

 

בלמים כמעט תמיד רושמים לפרק גלגלים - תיקח בחשבון 400 שקלים נוספים או אולי קצת יותר.

 

זה שחסרים פלסטיקים בטמבון - ראיתי את זה לא מעט זה שולי רק פוגם בשלמות ובמראה החיצוני של הרכב.

 

אם החליפו חלקים מתברגים ברכב - אין לזה משמעות מבחינתך בייחוד עם הצבע נראה אחיד ואתה לא מסוגל להבחין בתיקון הזה.

 

---------- סה"כ זה רכב טוב, רכב נהדר בעיניי, היתה לי בדיוק אחת כזאת 4 שנים.

 

הנסיעה של הרכב הזה נהדרת - הוא מאוד חזק, מאוד זריז, מאוד מרווח וגם בעיניי די נוח ושקט

 

מבחינת דלק הרכב עדיין חסכוני אבל קצת פחות בניגוד לדגמי העתיד שלו וגם בניגוד לדגמים קודמים - אבל בקטנה.

 

מבחינת אמינות - אין מילים! תבדוק רק שדוושת הגז איננה של CTS מהדגמים שהיתה בהם התקלה הידועה שבגללה מנכ"ל טויוטה העולמי התנצל בפומבי!

 

מה לא אהבתי ברכב - אם זה דגם SUN - משענת מושב אחורי לא מתקפלת.

 

והמפתח ממוקם ממש מול פיקת הברך שזה אומר תאונה - תגיד לברך שלך שלום דבר ראשון.

 

וההגה בגובה המירבי שלו עדיין היה לי נמוך מידי ואני סה"כ מטר שמונים ושלוש - רזה (יחסית :-D ).

 

כל השאר - סבבה של רכב וממליץ עליו בחום. (לא על הרכב הספציפי הזה אלא על הדגם).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הניתוח שלי לבדיקה: בדיקה חסרת ערך לחלוטין!!

הכל כסת"ח שלם ללא כל מידע מועיל.

בשביל בדיקת מרכב (תאונות/תיקוני פח) לא צריך ללכת למכון.. פחח רכב יעשה עבודה טובה יותר.

 

בסעיף של המנוע אני קורקינט אם לא כתוב כך לכל הרכבים שנבדקים (אלא אם כן רואים משהו חריג באמת) והוא נועד בכדי לפתור אותם מתביעות עתידיות.

בסעיף בלמים רושמים לך לפרק לבד ולבדוק, תודה באמת.

סעיף צמיגים מיותר, גם סבתא שלי יודעת לבדוק ובייחוד שיש גם תאריך.

בדיקת מצבר כל חשמלאי רכב יעשה לך חינם.

פנסים עמומים יש כמעט בכל רכב חדש לאחר מספר שנים (אגב זה לא צריך לעלות יותר מ-150 ש"ח לחדש אותם, אף אחד לא יוריד לך במחירון על זה).

סעיף של גיר, איפה הוא??? מה שכן ממליצים לך ללכת לבדוק את הגיר במכון גירים ומסירים אחריות מעצמם.

 

פעם עוד היו נותנים אחריות על מנוע, גיר ומכלולים מכאניים, היום גם את זה לא.

 

באמת פשוט בזבוז של כסף.

פורסם

תודה חברים, גם אני מרגיש שזרקתי 420 שקל לפח. מבחינתי רק דבר אחד היה מועיל בבדיקה - זה שאין פגיעה בשסי של הרכב.

לגבי פנסים - ע"פ בעל הרכב, הוא פשוט ביצע ניקוי שלהם אצל איזה מוסכניק, או משהו כזה, ושילם על זה ע"פ טענתו 150 שקל.

לגבי גיר - לא בודקים גיר אוטומטי, זה מה שנאמר במכון הזה. נראה לי, טעיתי טעות חמורה שהלכתי בכלל למכון בדיקות.

הבעלים כמובן מוכן להחליף צמיגים לצמיגים טובים (DUNLOP) ומצבר, ואחרי זה מוריד 8 אלף מהמחירון, שזה משהו כמו 12% ("קנס" על ליסינג). שווה ?

פורסם

יש הבדל בין פנסים פגומים לבין פנסים עכורים - רוב הפנסים היום הם מפלסטיק שמצהיב עם הזמן וצריך ללטש אותם - זה שטוית.



 

אבל פנס פגום זה לא ברור - שבור? דולף? לא תפוס בתושבת?

 

זה יכול להגמר באלפי שקלים - בכל מקרה, זה לא המצב כאן.

 

המכונים האלו כנראה יעלמו אם זו הבדיקה שלהם או שהם יצטרכו לחתוך במחירים כי זה לא יקח עוד הרבה זמן כנראה לפני שהידיעה הזו, שהבדיקה שלהם חסרת תועלת (וככה זה אכן נראה), תהיה ידיעת ציבור רחבה מאוד.

 

הייתי במקומך לוקח את הרכב למוסך מורשה טויוטה ומבקש מהם לתת לך הצעה ליישור קו מכאני כולל - אצלנו במשפחה, הטויוטות מטופלות אצל האחים קצב בחולון, מורשה טויוטה כבר קרוב ל10 שנים - ממליץ לך עליהם בחום.

 

זה רכב באמת טוב - אבל יש היום מכוניות שלא נופלות ממנו במחירון נמוך יותר - אם זאת, בעיניי - שווה את ההשקעה, אני יכול לאמר לך שנסעתי בהרבה מאוד רכבים, הרכבים היחידיים שבאמת הרגשתי בטוח בהם ולא פחדתי מכל רעידה לא מובנת היו טויוטות. מוסך נהדר, אחזקה שפויה - שקט נפשי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הערכתי: פנסים פגומים = עכורים (לו הם היו שבורים היא כתוב במפורש - שבור)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה כנראה צודק אבל זה בדיוק העניין - אני לא אוהב להניח דברים.

 

assumption is the mother of all fuck ups

 

אני אוהב לדעת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הניתוח שלי לבדיקה: בדיקה חסרת ערך לחלוטין!!

הכל כסת"ח שלם ללא כל מידע מועיל.

 

אין שום תקלה ברכב מלבד צמיגים מצבר וליטוש פנסים.

אותי הדבר היחיד שהייתי בודק = מה עם הטיפולים בשנה הראשונה קרי עד 60 אלף:

לא אתפלא אם דילגו עליהם.

 

מצד שני זה טויוטה......:), אוכל הכל.

תקנה גם רתכת בשביל לרתך את המכסה מנוע.

 

יש לי 2007 וזה רכב טוב וחזק,זריז כמו שד.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

למה הכוונה שהמוכר מסכים להחליף צמיגים ומצבר? האם מדובר באדם פרטי או במגרש רכב?

אני לא רואה שום הצדקה לרכישת הרכב הספציפי הזה.

מחיר המחירון מאוד גבוה ולא מוצדק!

רכב בסיסי ברמת גימור נמוכה מאוד, חסר אביזרי בטיחות כמצופה מרכב מודל 2007.

יד ראשונה ליסינג, קילומטרז׳ סביר וזה הכל!!

יש רכבים הרבה יותר משתלמים במחיר הזה.

אם כבר רכב ליסינג אז למה לא ישירות מחברת הליסינג (פוקוס 2008 יד ראשונה במחיר של הקורולה המדוברת).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
למה הכוונה שהמוכר מסכים להחליף צמיגים ומצבר? האם מדובר באדם פרטי או במגרש רכב?

מדובר באיש פרטי. הוא אמר שמחר/מחרתיים הוא מחליף צמיגים ומצבר, בלי קשר למכירה של האוטו.

אני לא רואה שום הצדקה לרכישת הרכב הספציפי הזה.

מחיר המחירון מאוד גבוה ולא מוצדק!

רכב בסיסי ברמת גימור נמוכה מאוד, חסר אביזרי בטיחות כמצופה מרכב מודל 2007.

יד ראשונה ליסינג, קילומטרז׳ סביר וזה הכל!!

יש רכבים הרבה יותר משתלמים במחיר הזה.

אם כבר רכב ליסינג אז למה לא ישירות מחברת הליסינג (פוקוס 2008 יד ראשונה במחיר של הקורולה המדוברת).

זאת כבר העדפה שלי, תמיד אהבתי טויוטות. פוקוס רכב טוב, אבל עגלה, אני בטוח שכולם מסכימים. מאזדה 3 זריזה, אבל שתיינית דלק וקצת צפופה מדי. על קוריאניות אני בכלל לא מסתכל. מה נשאר בקרב משפחתיות בסביבות 55K ? כלום. (כמובן, לא מדובר בהכרח ברכב הזה, אלא בקורולה בכלל). קורולה של שנת 2008 באה עם גיר רובוטי - לכן נפסל.

מה שנכון, 4 כריות אוויר ושני חלונות חשמל בשנת 2011 זה באמת בושה. היה לי פעם אלמרה שנת 96, היו לה 4 חלונות חשמל !

אבל כל זה לפי דעתי, כמובן.

פורסם

זאת כבר העדפה שלי, תמיד אהבתי טויוטות. פוקוס רכב טוב, אבל עגלה, אני בטוח שכולם מסכימים. מאזדה 3 זריזה, אבל שתיינית דלק וקצת צפופה מדי. על קוריאניות אני בכלל לא מסתכל. מה נשאר בקרב משפחתיות בסביבות 55K ? כלום. (כמובן, לא מדובר בהכרח ברכב הזה, אלא בקורולה בכלל). קורולה של שנת 2008 באה עם גיר רובוטי - לכן נפסל.

מה שנכון, 4 כריות אוויר ושני חלונות חשמל בשנת 2011 זה באמת בושה. היה לי פעם אלמרה שנת 96, היו לה 4 חלונות חשמל !

אבל כל זה לפי דעתי, כמובן.

 

אין לי בעיה עם הקורולה הקודמת, בגימור gli ויד פרטית, זה רכב טוב.

סאן מליסינג זו קניה לא מוצלחת.

עדיף לרדת שנה ולרכוש רכב מפואר ומיד פרטית.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

כל מה שאתם מספרים לו שהוא כסת"ח, זה לא בדיוק דברים שנרשמים לכל רכב.

 

קניתי בשנה האחרונה ביחד עם משפחה, חברים ומכרים - 5 רכבים שונים - משנת 2006 עד שנת 2008.

 

קילומטראז'ים נעו בין 77K ל-114K. לאף אחד מהרכבים לא היו רשומות ההערות הללו. היו רשומים פאקים ספציפיים שיש לסדר והם סודרו.

 

שוב - בשום בדיקה במכון לא ראיתי את ההערות האלה של "מנוע שורף שמן" + "רעשים במנוע".

 

אז מצידי שהאיש "יקנה רתכת" למכסה המנוע או ירגיש ש"זרק 420 שקל לפח", אבל בסופו של יום - נרשמו כאן הערות שלא מופיעות לכל רכב, ובסוף - זה ייגמר בהחלפת מנוע חס וחלילה או באיזה טיפול סופר-דופר יקר - ואז תהייה כאן עוגמת נפש גדולה.

 

אני אישית הייתי מוותר ומחפש משהו אחר. חוצמזה שאני ממש לא מבין איך קורולה מליסינג לשעבר נמכרת במחיר יותר גבוה מזה של הקורולות שמסיימות כרגע שירות בחברות הליסינג. לא הגיוני בכלל.

פורסם
כל מה שאתם מספרים לו שהוא כסת"ח, זה לא בדיוק דברים שנרשמים לכל רכב.

 

קניתי בשנה האחרונה ביחד עם משפחה, חברים ומכרים - 5 רכבים שונים - משנת 2006 עד שנת 2008.

 

קילומטראז'ים נעו בין 77K ל-114K. לאף אחד מהרכבים לא היו רשומות ההערות הללו. היו רשומים פאקים ספציפיים שיש לסדר והם סודרו.

 

שוב - בשום בדיקה במכון לא ראיתי את ההערות האלה של "מנוע שורף שמן" + "רעשים במנוע".

 

אז מצידי שהאיש "יקנה רתכת" למכסה המנוע או ירגיש ש"זרק 420 שקל לפח", אבל בסופו של יום - נרשמו כאן הערות שלא מופיעות לכל רכב, ובסוף - זה ייגמר בהחלפת מנוע חס וחלילה או באיזה טיפול סופר-דופר יקר - ואז תהייה כאן עוגמת נפש גדולה.

 

אני אישית הייתי מוותר ומחפש משהו אחר. חוצמזה שאני ממש לא מבין איך קורולה מליסינג לשעבר נמכרת במחיר יותר גבוה מזה של הקורולות שמסיימות כרגע שירות בחברות הליסינג. לא הגיוני בכלל.

לגבי רעש במנוע זה לא רציני. אולי יש לו רעשים באוזניים. שייתן הבחנה מדויקת.

לגבי קורולות מהליסינג - בכמה נמכרות קורולות שיוצאות עכשיו מהליסינג , אתה בטוח שאפשר להשיג כזאת ב-55 אלף ? ואיזה גיר יש להן ? נכון, גיר רובוטי ״המוצלח״ והמפורסם, שעליו דובר רבות.

פורסם

100000 ק"מ לרכב 2007 זה לא גבוה אבל גם לא מציאה , הרכב עבר ליסינג שזה גם לא מעלה את האמינות הצפויה ממנו , ובנוסף הוא עבר תאונה של כל צד ימין .

נראה שאתה מנסה לשכנע את עצמך למה כן לקנות את הרכב ולא "לזרוק" את הכסף של הבדיקה לפח אבל תביא בחשבון שגם אם מה שאתה מחפש זה הדגם הספציפי הזה קצת סבלנות תוביל אותך לרכב יותר שמור .

בהצלחה


×
×
  • תוכן חדש...