Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת כבר העדפה שלי, תמיד אהבתי טויוטות. פוקוס רכב טוב, אבל עגלה, אני בטוח שכולם מסכימים. מאזדה 3 זריזה, אבל שתיינית דלק וקצת צפופה מדי. על קוריאניות אני בכלל לא מסתכל. מה נשאר בקרב משפחתיות בסביבות 55K ? כלום. (כמובן, לא מדובר בהכרח ברכב הזה, אלא בקורולה בכלל). קורולה של שנת 2008 באה עם גיר רובוטי - לכן נפסל.

מה שנכון, 4 כריות אוויר ושני חלונות חשמל בשנת 2011 זה באמת בושה. היה לי פעם אלמרה שנת 96, היו לה 4 חלונות חשמל !

אבל כל זה לפי דעתי, כמובן.

 

אין לי בעיה עם הקורולה הקודמת, בגימור gli ויד פרטית, זה רכב טוב.

סאן מליסינג זו קניה לא מוצלחת.

עדיף לרדת שנה ולרכוש רכב מפואר ומיד פרטית.

 

הסאן 2007 שהיתה לי מליסינג דווקא היתה מאוד מוצלחת וגם הוסיפו לי בה שני חלונות אחוריים חשמליים - עם מרימי שמשות.

 

הבאסה היחידה זה המתגים הלא מקוריים אבל אתה יכול להביא מפירוקית 4 מתגים מקוריים ולסגור עניין - יש לא מעט קורולות כאלה על הכביש שהגיעו לפירוקיות.

 

הבאסה היחידה בסאן כמו שאמרתי זה שהמושב האחורי לא מתקפל. לא לכל אחד זה נחוץ.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
100000 ק"מ לרכב 2007 זה לא גבוה אבל גם לא מציאה , הרכב עבר ליסינג שזה גם לא מעלה את האמינות הצפויה ממנו , ובנוסף הוא עבר תאונה של כל צד ימין .

נראה שאתה מנסה לשכנע את עצמך למה כן לקנות את הרכב ולא "לזרוק" את הכסף של הבדיקה לפח אבל תביא בחשבון שגם אם מה שאתה מחפש זה הדגם הספציפי הזה קצת סבלנות תוביל אותך לרכב יותר שמור .

בהצלחה

אני מסכים איתך, זה לא מציאה, לכן אני לא קונה נכון לעכשיו.

הבעיה שרכבים פרטיים מיד ראשונה עם ק"מ סביר (נגיד, עד 80K) לא נמכרים ב-55 אלף, אלא קרוב יותר ל-65.

זאת הדילמה, "לחסוך" 10K עכשיו, או אולי לחסוך סכום לא ידוע על תיקונים עתידיים, אם יהיו.

סתם לידע כללי, כמה עולה מנוע חדש לקורולה ?

פורסם

שוב - תבדוק טוב טוב אם יש אולי עדיפות לקחת רכב עם 100K על רכב עם 80K.



 

אני אתן לך דוגמא אישית -

 

לאחרונה עשיתי טרייד אין עבור אשתי מקורולה 96 למגאן 08 -

 

יכלתי לקחת מגאן עם 74 אלף קילומטרים ויכלתי לקחת מגאן עם 87 אלף קילומטרים.

 

הסיבה שלקחתי דווקא את זו עם ה87 אלף היא שאותה היה צריך כבר להעביר טיימינג בעוד לאחת עם הקילומטרז' הנמוך יותר לא היו מעבירים טיימינג וזו הוצאה גדולה.

 

יש מקרים שבהם קילומטרז' גבוה יותר דווקא משחק לטובתך - בייחוד עם הרכב עשה את המרחק הזה בעיקר בכבישים מהירים ופתוחים - לבלאי אין כמעט משמעות לעומת רכב שעשה חצי מזה והכל בתוך פקקים בעיר סוענת שם הבלאי דווקא עלול להיות גבוה בהרבה.

 

לפעמים זה גם בא לקראתך במחיר - אם הרכב במצב טוב, למה לא ללכת על האופציה הזולה יותר?

 

כשמדובר על אזור ה150 אלף קילומטרים בעיניי אתה לא צריך ממש לפחד לרכוש את הרכב בגלל נתון מד האוץ שלו.

 

ברגע שאתה עובר 200 אלף אתה כבר מתחיל להכנס לסטטיסטיקות יותר רציניות - אבל! תלוי באיזה רכב, איזה דגם איזה שנתון.

 

קורולה? סטטיסטית לפני 300-350 אלף לא פותחים ראש מנוע.

 

סקודות - המוניות הידועות - אתה שומע על רכבים שעברו חצי מיליון לפני שנגעו בגיר או בראש מנוע.

 

ויש עוד המון דוגמאות כאלו.

 

לכמה זמן אתה קונה את הרכב? כמה אתה מתכוון לנסוע עליו בשנה?

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לכמה זמן אתה קונה את הרכב? כמה אתה מתכוון לנסוע עליו בשנה?

אני מניח של-3 שנים לפחות, ויוצא לי לנסוע די הרבה, 30K בשנה, לפחות 75% מזה בכבישים בינעירוניים.

פורסם
אני מסכים איתך, זה לא מציאה, לכן אני לא קונה נכון לעכשיו.

הבעיה שרכבים פרטיים מיד ראשונה עם ק"מ סביר (נגיד, עד 80K) לא נמכרים ב-55 אלף, אלא קרוב יותר ל-65.

זאת הדילמה, "לחסוך" 10K עכשיו, או אולי לחסוך סכום לא ידוע על תיקונים עתידיים, אם יהיו.

סתם לידע כללי, כמה עולה מנוע חדש לקורולה ?

 

 

זה לא הוצאה נוספת של 10K ש"ח אלא הרבה פחות.

קח בחשבון שבזמן המכירה אתה מקבל חלק נכבד מזה בחזרה.

קח עוד בחשבון שיהיה לך הרבה יותר קל למכור רכב עם עבר פרטי מאשר ליסינג, בעיקר בעוד שלוש שנים.

לגבי הק"מ הייתי ממליץ לך לחפש אחת עם ק"מ כמה שיותר נמוך מאחר והנסועה שלך דיי גדולה.

אם תרכוש עכשיו רכב עם 100K ק"מ, לאחר שלוש שנים תגיע ל-200K ק"מ, וזה כבר לא מעט.

ושוב, גם אם הטויוטה הנ"ל יכולה לעבור ק"מ גבוה ללא כל בעיה (ואני מאמין שאכן זה המצב) עדיין יהיה לך קשה יותר למכור רכב משפחתי בנזין עם ק"מ כזה.

 

לגבי טויוטה קורולה, יש לי רק מילים חמות לומר על הרכב הזה, פשוט רכב טוב, לא רק אמין אלא פשוט טוב!

אני בהחלט הייתי ממליץ לך על הדגם GLI ולדעתי עדיף לרדת קצת בשנתון ולרכוש רכב עם ק"מ נמוך ועבר פרטי ובעל הסטוריית טיפולים מסודרת מאשר לעלות בשנתון ולקנות עם עבר מליסינג שאתה לא יכול לברר אותו.

אגב, לרדת בשנתון במקרה הזה זה לא נורא מאחר והרכב לא השתנה מהותית משנת 2003 עד 2007 למעט שינויים קלים במנוע בשנת 2005 שאמורים לפתור בעיית בוצה.

פורסם

למה כולם פוחדים מתיקון של מנוע וגיר? אלה לא הרכיבים הראשונים למות בקילומטראז' גבוה.

 

הרבה לפני שמישהו יעשה תיקון ראש מנוע, הוא יחליף ממיר קטליטי, בולמי זעזועים, תושבות מנוע, רדיאטור, צינורות, רדיאטור חימום פנימי, מדחס מזגן, כבלים למיניהם, משאבת הגה כוח...כל אלה יכולים להתקלקל הרבה לפני המנוע.

 

עד 100 אלף כמעט ולא רואים צרות מהרכב. נדיר מאוד.

 

אחרי 100 אלף מתחילות פה ושם החלפות, רובן אמורות להיות זולות - בעיקר תושבות מנוע ואולי כמה כבלים.

 

בסביבות 150-200 אלף ק"מ, זה כבר עניין של איכות הטיפולים שקיבל הרכב, ואחרי 200K, זה עניין של טיפולים והמון עניין של מזל.

 

 

לגבי כל הסיפור עם כבישים פתוחים מול נסיעה עירונית - מסכים לגמרי, רק שאין שום דרך לאמת את זה.

======================================================================

 

 

בעניין הקורולה:

 

חבר הפורום SUBARU LOYALE קנה טויוטה כזו, שמורה להפליא - ב-15K מתחת למחירון. ככה שאם אפשר להשיג אחת פרטית שמורה ב-15K מתחת למחירון ההזוי, אז אחת מליסינג שווה 25K פחות. לשיקולך.

פורסם

בעניין הקורולה:

חבר הפורום SUBARU LOYALE קנה טויוטה כזו, שמורה להפליא - ב-15K מתחת למחירון. ככה שאם אפשר להשיג אחת פרטית שמורה ב-15K מתחת למחירון ההזוי, אז אחת מליסינג שווה 25K פחות. לשיקולך.

וואו, 15K פחות מהמחירון ??? פרטית, יד ראשונה ? זה לדעתי מקרה נדיר ביותר, כנראה בן-אדם היה חייב למכור בדחיפות.

הנה הרצתי שאילתה ב-יד2, מחיר עד 50000 ש"ח (15000 פחות מהמחירון), שנת 2007, תראו מה קיבלתי, פחד אלוהים :

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=16&SubModelID=1428&FromYear=2007&UntilYear=2007&Auto=1&fromPrice=30000&untilPrice=50000&SubSubModelID=0&Info=

או יד שלישית/רביעית, או 175K ק"מ, או השכרה או חברה או ליסינג, או מגרש/סוחר/טרייד-אין, או גם הכל ביחד.

פורסם

אם אתה חושב שהאנשים שכותבים 65K באמת מקבלים את הסכום הזה, או אפילו קרוב אליו - אתה טועה.

 

שוב, ממליץ לך לבדוק כמה ידרשו על רכב יוצא השכרה משנת 2009 עם התיבה האוטומטית. אולי זה יותר יקר במקצת ממה שתכננת, אבל זה יחסוך לך רכישה של רכב עם תאונות וכמובן שתקבל 20% הנחה מהמחירון.

פורסם
אני מסכים איתך, זה לא מציאה, לכן אני לא קונה נכון לעכשיו.

הבעיה שרכבים פרטיים מיד ראשונה עם ק"מ סביר (נגיד, עד 80K) לא נמכרים ב-55 אלף, אלא קרוב יותר ל-65.

זאת הדילמה, "לחסוך" 10K עכשיו, או אולי לחסוך סכום לא ידוע על תיקונים עתידיים, אם יהיו.

סתם לידע כללי, כמה עולה מנוע חדש לקורולה ?

אני חושב שמנוע חדש יעלה לך המון כסף אבל אני לא חושב שזה רלוונטי.

מה זה משנה כמה עולה מנוע וכמה עולה גיר?

 

ראית או שמעת פעם על טויוטה שהלך לה גיר או מנוע,או שהרכב התחמם משום סיבה,ולא משנה באיזה ק"מ, (מעבר למקרים = בשנתונים 2003-2005 הייתה בעיית בוצה בחלק מהרכבים).

 

תסיק את המסקנות לבד.

 

אתה צריך לחשוב יותר בכיוון של כמה עולים 4 בולמים\כריות בולמים\ציריות\ברקסים\מייסבים\צמיגים,טיפול גדול, וכו....

מניסיון אישי, אני יכול לומר לך שבכיף אתה מגיע ל 20 אלף שקל ובלי להניד עפעף.

מצד שני אתה יכול לנסוע בו גם בלי להחליף כלום,השאלה מה אתה רוצה להרגיש בנסיעה ואם זה חשוב לך.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אני חושב שמנוע חדש יעלה לך המון כסף אבל אני לא חושב שזה רלוונטי.

מה זה משנה כמה עולה מנוע וכמה עולה גיר?

 

ראית או שמעת פעם על טויוטה שהלך לה גיר או מנוע,או שהרכב התחמם משום סיבה,ולא משנה באיזה ק"מ, (מעבר למקרים = בשנתונים 2003-2005 הייתה בעיית בוצה בחלק מהרכבים).

 

תסיק את המסקנות לבד.

 

אתה צריך לחשוב יותר בכיוון של כמה עולים 4 בולמים\כריות בולמים\ציריות\ברקסים\מייסבים\צמיגים,טיפול גדול, וכו....

מניסיון אישי, אני יכול לומר לך שבכיף אתה מגיע ל 20 אלף שקל ובלי להניד עפעף.

מצד שני אתה יכול לנסוע בו גם בלי להחליף כלום,השאלה מה אתה רוצה להרגיש בנסיעה ואם זה חשוב לך.

טיוטה קרולה 2003 של שכן שלי הוחלף מנוע ושופץ גיר ב150 ק"מ.

פורסם

הקורולות האלה לא הולכות מתחת למחירון אם הן פרטיות ושמורות. אל תאמין לקשקוש הזה.

 

דוגמא אחת פרטית , מני רבות :

אבא שלי מכר ב3.5K מעל המחירון תוך פחות משעה, GLI שנת 2005 (נדמה לי איזור ה65K ש"ח)

 

בקשר לרכב הספציפי, הוא צריך להוריד במחיר בכל מקרה בשל עבר ליסינג ואז להוריד על הליקויים.

סה"כ זה רכב שעבר תיקונים, עם ק"מ גבוה יחסית .

רכבים כאלה פרטיים בדרך כלל עוברים ק"מ נמוך יותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
הקורולות האלה לא הולכות מתחת למחירון אם הן פרטיות ושמורות. אל תאמין לקשקוש הזה.

 

דוגמא אחת פרטית , מני רבות :

אבא שלי מכר ב3.5K מעל המחירון תוך פחות משעה, GLI שנת 2005 (נדמה לי איזור ה65K ש"ח)

 

בקשר לרכב הספציפי, הוא צריך להוריד במחיר בכל מקרה בשל עבר ליסינג ואז להוריד על הליקויים.

סה"כ זה רכב שעבר תיקונים, עם ק"מ גבוה יחסית .

רכבים כאלה פרטיים בדרך כלל עוברים ק"מ נמוך יותר.

ספר את זה לשכן שלי .


×
×
  • תוכן חדש...