Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי מרצדס CLK קופה.

המערכת בנויה ממיקומם של 2 רמקולים בכל דלת(קופה = דלת ארוכה) טוויטר במשולש למעלה בדלת,

ובמגש אחורי סאבוופר מקורי של BOSE.

תמונה להמחשה:

Image021.jpg

 

עכשיו בקדימה התקנתי סט קומפוננט 6.5 של CDT,

באחורי רציתי להרכיב את המידבאס של +CDT M6 אך הם לא נכנסים הם פוגעים במנגנון של החלון, ואם מגביהים הכיסוי דלת לא נסגר...

 

עכשיו את הסאבוופר של MEMPHIS שטוח SHALLOW MOUNTED מיקמתי במקום המקורי של הסאב שמגיע עם הרכב שהא במגש האחורי, שמתי אותו עם המגנט כלפי מטה, ובניתי לו תיבה 14 ליטר מMDF.

כל זה מחובר ללויתן II.

 

עכשיו השאלה שלי היא איפה למקם את המידבאסים? חשבתי אולי על בנייה אבל אין מספיק מרווח בין הכיסא לבין הדופן של הכיסוי דלת, אמרתי אולי אפשר לשים במגש האחורי את המידבאסים, או שאולי יש רעיון אחר שבאמת יתן אפקט?

 

עכשיו עוד משהו ששמתי לב אליו הוא שכחיברתי את הכל כשהחלונות והדלתות סגורים, כמות הבאס יורדת משמעותית, אם אני פותח הבאס מורגש הרבה יותר.

מה אתם אומרים?

סליחה על האורך :)

פורסם

לא הבנתי למה אתה צריך עוד זוג רמקולים בחורים האחוריים של הדלת.

בשביל היופי? בשביל הכיף? בשביל העוצמה?

 

יש סוג של אפקט כזה, כשאתה פותח את הדלת בגלל הציר של הדלת, הזוית של המידבאס משתנה ואתה מרגיש את הבאס יותר מקדימה, יותר חזק, כי הוא נהיה און אקסיס מלא. יכול להיות שזה מה שקורה.

חוץ מזה, 14 ליטר? לסאב? יש לי בבית שני אלמנטים של 8 שצריכים 6 ליטר יותר מזה כדי לנגן כמו שצריך.

איזה גודל הסאב? דגם?

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

קודם כל תודה על ההתיחסות.

דבר שני הסאב הוא :

http://www.ebay.com/itm/SC10D4-MEMPHIS-10-SHALLOW-4-OHM-DVC-SUBWOOFER-NEW-SUB-/110570190826?pt=Car_Subwoofers_Enclosures&hash=item19be7f37ea

 

 

אה ולמקרה שלא מובן, המידבאסים לא הותקנו!

אני דווקא נוטה יותר לכיוון האקוסטיקה מכיוון שיש אטימות יתר אולי :/ או שאני סתם מקשקש ואין לי מושג - גם אפשרות.

 

המטרה היא סט קומפוננט + מידבאסים בחול הם דווקא הולכים טוב ביחד ויש עליהם הרבה המלצות.

 

איך אפשר להתקין מקדימה? יש בזה אפקט?

פורסם

תקשיב, לא רוצה להעליב או משהו, אבל אתה מדבר לא ברור כי לא ממש הבנתי מה ניסית להגיד בהודעה הקודמת.

 

זוג קומפוננט + מידבאסים?

מידבאס זה חלק מהקומפוננט.

הקומפוננט מגיעים בתור סט - מידבאס וטוויטר עם יחידת סינון תדרים ביניהם שנקראת קרוסאובר.

 

לא יודע איזה תיבה ממליצים לסאב הזה, לא מכיר אותו ולא שמעתי מעולם.

אבל סאב 10" שצריך 300RMS לא נשמע לי הגיוני שיישב בתוך תיבה 14 ליטר.

זה צריך להיות משהו בין 28-30 אם היא אטומה, ובטח בסביבות ה40-45 לפתוחה.

צריך לבדוק.

ואנא, תנסה להתנסח בצורה ברורה יותר, כי פשוט לא הצלחתי להבין את התחביר של ההודעה הקודמת.

תודה, שלומי. :-)

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

טוב בוא נצרף לינקים זה עדיף מניסוח.

 

1. יש לי סט קומפוננט CDT HA62AS

הנה הוא:

http://www.cdtaudio.com/series/hd_series/hd_62as.htm

הוא מורכב כרגע.

 

2. יש ברשותי סט MIDBASS של CDT מדגם M6+ הם באים בנפרד לא ביחד עם הסט קומפוננט, הנה קישור:

http://www.woofersetc.com/p-5574-m6-cdt-audio-65-240-watt-mid-basssub-bass-drivers.aspx

הם לא מורכבים כרגע כי הם גדולים מדי לדלת, השאלה איפה עוד ניתן למקם?

 

3. הסאבוופר של ממפיס יושב במגש האחורי, מגנט כלפי מטה (הפוך מאיך שישב המקורי) ומוצמד לו תיבה בנפח 14 ליטר.

יכול להיות שהמתקין בנה תיבה לא נכונה, אך לא הצלחתי להבין איזה גודל ממליצים.

הנה קישור על המלצה לגדלים ע"י ממפיס עצמם אבל אני לא מצליח להבין את הגדלים...

http://www.memphiscaraudio.com/documents/Updated%202010%20Enclosure%20Recommendations.pdf

 

הדגם שלי מופיע תחת קטגורית MR

15-MR10D4

 

מקווה שעכשיו הכל מובן.

פורסם

הנפח של התיבה נראה סביר.

לגבי ה +M6, אם יש לך סאב וקומפ קידמי טוב, אתה לא ממש חייב אתם.

מתחדשת*

פורסם

או!!! :-D

עכשיו הכל ברור!

 

אז יש לך סט מותקן בדלת, אתה רוצה להוסיף עוד מידבאס.

רוצה אבל לא יכול, כי המידבאס לא נכנס כי הוא נוגע במנגנון של החלון.

טבעות הגבהה? תחפור קצת בדיפון של הדלת, נזק קוסמטי חיצוני לא יהיה ומה שלא רואים לא מזיק נכון?? :wink:

ד"א המידבאס נראה חולני. מעניין

 

בקשר לסאב, המתקין עשה הכל בסדר, לפי האתר התיבה צריכה 0.35-0.65CFT (קיוביק פיט)

כל קיוביק פיט שווה בערך ל28.4 אז המינימום זה 10 ליטר בערך והמקסימום זה 18.5.

ממש ממש מוזר, נפחים מיניאטוריים ממש! :?

 

ה4 ליטר האלה אולי לא ישנו אבל הייתי ממליץ לך לשנות את התיבה ל18 ליטר, זה הנפח המומלץ בעיקרון.

בכל מקרה התיבה והסאב הם לא הבעיה, לפי מה שאתה אומר.

 

עכשיו ראיתי נפח של תיבה פתוחה 1.5 קיוביק (42L +-), פורט מכוון ל38HZ לפי המלצות היצרן.

הרבה יותר הגיוני מאשר 14 ליטר.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D

פורסם

שים את הM6+ מקדימה עם בניה קטנה ואת המידבאסים של הקומפ' בחורים האחוריים

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

×
×
  • תוכן חדש...