Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לחברים.

הילדים קיבלו היום שני זוגות אופניים משומשים, לא איזשהו מותג עולמי, נראים בסדר, רק שמתנות לא באות "סתם" - לשני הכלים יש בעייה בבלמים ממה שראיתי, וכנראה גם תקרים בגלגלים.

רציתי לשאול את רוכבי האופניים שביניכם - מה העלויות של תיקונים כאילו (סדר גודל), והאם מכירים מישהו מומלץ ולא יקר, בת"א ?

(לא חסרים חלקים או כבלים).

למגיבים התודה והברכה.

alfa 156 2.5.

פורסם

למה לא לתקן לבד?

 

לתקן תקר זה כמה דקות בבית או כ15 שקלים אצל המכנופן השכונתי.

 

לגבי בלמים אם הכל שלם אז יש מקסימום שימון והחלפת רפידות שזה גרושים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כמו שנהג הלילה כתב, העלות הצפויה זולה-סבירה.

הייתי פעם באותה סיטואציה. זכור לי שעלות קסדה לילד ופעמון חדש (ומדבקת מזדה 3 ספורט...סתאאאם) היתה הרבה יותר מעלות החלפת רפידות + תיקון נקר. אם יש הילוכים - כדאי שיבדקו אותם (זה ללא עלות).

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

15 שקלים לתקר? וואלה, זול אצלכם. בירושלים לא תמצא משהו בפחות מ-25.

החלפת רפידות זה די נדיר באופניים ממוצעות, סביר להניח שסתם מדובר

בכיוונון של כבלים ושות'. בקיצור, לא משהו שווה לעשות עליו סקר שוק,

כל מקום עם השלט "אופניים" יטפל בעניין תוך דקות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בלמים באופני ילדים - בד"כ בעייה של כיוון / מתיחה בלבד של הכבל.

 

מי מחליף פנצ'ר ? פנימית חדשה עולה 15 ש"ח, וחבל על העבודה של פעם עם גיגית מיים לחפש בועות, ולהדביק.

 

קנה משאבה פשוטה, 4 פנימיות, מפתח אלן ונסה לסדר, בשיתוף עם הילדים.

מצליח ? הילדים ואתה למדתם.

לא מצליח ? גש לכל חנות אופניים ובעלות של עשרות שקלים בודדים יסדרו כולל פעמון מהודר מתנה לילד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

את הגלגלים ניפחתי אתמול. עד כה לא ירד האויר כך שאולי אין תקרים כלל.

לגבי הבלמים - תיקנתי את המנגנון (הכבל נשלף ממנו החוצה) - אבל כנראה גם צריך כוון של הכבל.

תודה על העצות. ננסה לבד ואם לא ניגש לבעל מקצוע.

alfa 156 2.5.

פורסם

אם זה רק לכוון את הכבל ברקס אני לא מאמין שיקחו לכם כסף בשביל זה..

כשעבדתי בחנות אופניים היינו מסדרים דברים כאלה ללקוחות במקום ומשחררים אותם לדרכם אחרי מספר דקות, כולל בדיקה מסביב

של האופניים, כיוון הילוכים ושימון שרשרת.

פורסם

מסתבר שה"עז" יותר גדולה משחשבתי - גלגל קדמי "זורק" לא בצורה זניחה (הג'אנט, אם ניתן לקרוא לזה ככה - עקום).

מנסיונכם - ניתן ליישר או צריך להחליף ? (מה עלויות לגלגל ?)

alfa 156 2.5.

פורסם

ניתן ליישר, אבל זה בהחלט מצריך מיומנות מסויימת (צריך למתוח או להרפות את החישורים). השאר את זה לבעל מקצוע, אני לא חושב שזה אמור לעלות יותר מכמה עשרות שקלים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

כמה עשרות שקלים קונים לך ג'נט חדש

באילו אופניים מדובר? הרים או BMX רגילות? אם מדובר בילדים קטנים ובBMX התיקונים פשוטים וזולים עד כדי גיחוך.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

×
×
  • תוכן חדש...