Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה למבינים:

 

לאחר שבתאריך 6.9.11 חתמתי על משכנתא ולקחתי סכום של 182K בריבית קבועה של 3.45, קיבלתי היום מכתב רשום בזו הלשון:

"מבדיקה שערכנו עולה כי בעת ביצוע החלק שבנדון בהלוואתכם, נפלה טעות בשיעור הריבית שבחלק זה, כך שבמקום ריבית של 3.72% צוינה במחשב בטעות ריבית נמוכה יותר בשיעור 3.45%.

לידיעתכם, שיעור הריבית בחלק שבנדון עודכן החל ממועד הביצוע של חלק זה של ההלוואה. השינוי בחיוב החודשי עקב שינוי הריבית יהיה מחודש אוקטובר 2011.

הננו מתנצלים על הטעות שנגרמה.

 

בברכה,

 

ד. פלדמן, מנהל מטה משכנתאות, בנק מזרחי טפחות בע"מ"

רק להבהיר, שבחוזה המשכנתא מופיע כמובן הסכום הנמוך יותר.

 

מה עלי לעשות? לכאורה בא הבנק ואומר :" ככה זה ואין מה לעשות".

 

יש רעיונות?

 

צביקי

פורסם

סלח לי על הסגנון, אבל:

 

פחחחח, תגיד להם שנפלה טעות, והתשלומים שהעברת עד כה, בכלל לא היו אמורים להיות משולמים.

טעו - שישאו בתוצאות, או ייפצו בצורה אחרת.

בעיה שלהם.

משכנתא זה קל

פורסם

שלח מכתב מעורך דין שבחוזה נחתם X ועליהם לעמוד בחוזה. הפרה של החוזה תגרור תביעה או כל מה שבא לך.

 

אם היה נחתם X בחוזה ולקחו לך פחות מ-X ועכשיו הם מתקנים כלפי מעלה כמו שכתוב בחוזה, מילא, אבל הם משנים לך את הריבית בניגוד למה שכתוב בחוזה ולכן זאת הפרה חד צדדית של החוזה. תבדוק בחוזה מה קורה אם הם מפרים אותו (מה הזכויות שלך במקרה כזה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תעבור טוב על המסמכים של המשכנתא. בעיקרון זה חוזה מול הבנק, ואם הם חתמו עליו,

הם צריכים לכבד אותו.

הם לא יכולים לבוא ולהגיד סליחה טעינו, תשלם יותר.

תטען שאם הריבית היתה אפילו 3.6, לא היית חותם אצלם, כי היו לך הצעות זולות יותר.

פורסם

אתה בטוח שהריבית קבועה ולא צמודה למשהו? נראה לי ריבית נמוכה מידי (גם הריבית הגבוהה יותר שהבנק רוצב לגבות עדיין נמוכה בהרבה מהמקובל).

פורסם

כמובן ריבית קבועה צמודת מדד.

 

אנסה מאוחר יותר לעבור על החוזה (כפי הבנתי).

 

מטרת השרשור היתה לשאול האם מי מכם נתקל במצב כזה בעבר, ואם כן כיצד פעל.

 

המון תודה למגיבים, אשמח לרעיונות נוספים. (פשוט קצת מלחיץ אותי לתבוע את הבנק שלי...)

פורסם

יפה להם. אני בדיוק שילמתי את התשלום הראשון בחיי למשכנתא לפני כמה ימים לאותו הבנק :roll:

 

אם בחוזה כתוב 3.45, כדאי להם מאד לעמוד מאחורי המספר הזה.

 

כמו שאמרו פה, לא לתבוע ולא לצעוק. פשוט לוודא את המסמכים שיש לך ואם אתה צודק אז לומר להם בעדינות שאין מצב ונא לא להטריד אותך יותר.

פורסם

הנה דף הפייסבוק של הבנק. תכתוב להם על הקיר מה הם עשו ומה דעתך בנושא.

https://www.facebook.com/bank.mizrahi.tefahot?ref=ts

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

לדעתי לשלוח להם בדואר רשום (עם אישור מסירה) מכתב מאוד דומה

 

"מבדיקה שערכתי נפלה טעות במכתבכם מיום... והריבית הנקובה בהלוואה היא 3.45%. מצ"ב העתק של החוזה שנחתם ביננו בתאריך... אנא אשרו בכתב קבלת מכתב זה ואת שיעור הריבית כפי שהוסכם בחוזה."

 

אם אין תגובה תוך שבוע-שבועיים אז לגשת ולדבר עם הבנקאי מולו חתמתם ולקבל אישור בכתב שהסיפור סודר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

גילוי נאות - הח"מ עובד במוסד פיננסי מתחרה.

 

במחשבה שניה אל תדבר איתם כלל.

תכתוב מכתב מסודר ומכובד ליחידת הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, תצרף צילום של כל המסמכים עליהם חתמת עם הריבית הנמוכה, תצרף את המכתב שהם שלחו לך עם "סליחה טעינו". תמתין בסבלנות. בינתיים אל תחשוב לא לשלם להם. אם אתה צודק הם יחזירו לך כל אגורה. אם לא תשלם להם אתה נותן להם כלים נגדך.

גם אם יש שם שורה בפונט קטן, שרק עם זכוכית מגדלת של שען חירש אפשר לראות אותה, שאומרת שמותר להם לשנות את הריבית איך שבא להם, ובטח אם הם טועים, זו הטעייה.

בזהירות אני אומר שאין להם קייס להעלות לך את הריבית באופן שרירותי.

בנק ישראל, ותתאזר בסבלנות. בינתיים תשלם את המשכנתא באופן מסודר ורציף.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יחידת הפיקוח על הבנקים שווה לתחת. לפני יותר משנה פניתי אליהם בתלונה על מעשה בריונות שהבנק שלי ביצע בחשבון שלי.

ראוי לציין שהמעשה בוטל וכספי הושב לי לאחר שהבהרתי למי שהבהרתי בבנק שהמעשה שנעשה מנוגד לחוק, אך עדיין מצאתי לנכון לערב בנושא גם את הפיקוח על הבנקים.

על דבר כזה כמו שנעשה לי לא עוברים בשתיקה.

קיבלתי בתגובה שני מכתבים: האחד הגיע תוך זמן קצר, ואישר את קבלת התלונה. האחר הגיע לאחר מספר חודשים, בו נכתב שבדיקת העניין אורכת יותר זמן מהצפוי.

כפי שכתבתי, היום אני כבר נמצא יותר משנה מאז אותו סיפור, ואין לי מושג מה קורה עם זה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לדעתי לשלוח להם בדואר רשום (עם אישור מסירה) מכתב מאוד דומה

 

"מבדיקה שערכתי נפלה טעות במכתבכם מיום... והריבית הנקובה בהלוואה היא 3.45%. מצ"ב העתק של החוזה שנחתם ביננו בתאריך... אנא אשרו בכתב קבלת מכתב זה ואת שיעור הריבית כפי שהוסכם בחוזה."

 

אם אין תגובה תוך שבוע-שבועיים אז לגשת ולדבר עם הבנקאי מולו חתמתם ולקבל אישור בכתב שהסיפור סודר.

 

1+

 

האם שיעור הריבית שנכתב בהסכם הוא גם שיעור הריבית עליו סוכם או באמת מדובר בטעות?

 

מה היו ההצעות של גופים מתחרים ?

 

גילוי נאות - הח"מ עובד במוסד פיננסי מתחרה.

 

במחשבה שניה אל תדבר איתם כלל.

תכתוב מכתב מסודר ומכובד ליחידת הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל, תצרף צילום של כל המסמכים עליהם חתמת עם הריבית הנמוכה, תצרף את המכתב שהם שלחו לך עם "סליחה טעינו". תמתין בסבלנות. בינתיים אל תחשוב לא לשלם להם. אם אתה צודק הם יחזירו לך כל אגורה. אם לא תשלם להם אתה נותן להם כלים נגדך.

גם אם יש שם שורה בפונט קטן, שרק עם זכוכית מגדלת של שען חירש אפשר לראות אותה, שאומרת שמותר להם לשנות את הריבית איך שבא להם, ובטח אם הם טועים, זו הטעייה.

בזהירות אני אומר שאין להם קייס להעלות לך את הריבית באופן שרירותי.

בנק ישראל, ותתאזר בסבלנות. בינתיים תשלם את המשכנתא באופן מסודר ורציף.

 

לא פונים לגוף מפקח לפני שקיימת בירור עם הבנק ולא באת על סיפוקך

 

אלף בית של התנהלות מול גופים מבוקרים / מפוקחים ואפילו לדוגמה מול חנות בגדים בקניון.

 

יחידת הפיקוח על הבנקים שווה לתחת. לפני יותר משנה פניתי אליהם בתלונה על מעשה בריונות שהבנק שלי ביצע בחשבון שלי.

ראוי לציין שהמעשה בוטל וכספי הושב לי לאחר שהבהרתי למי שהבהרתי בבנק שהמעשה שנעשה מנוגד לחוק, אך עדיין מצאתי לנכון לערב בנושא גם את הפיקוח על הבנקים.

על דבר כזה כמו שנעשה לי לא עוברים בשתיקה.

קיבלתי בתגובה שני מכתבים: האחד הגיע תוך זמן קצר, ואישר את קבלת התלונה. האחר הגיע לאחר מספר חודשים, בו נכתב שבדיקת העניין אורכת יותר זמן מהצפוי.

כפי שכתבתי, היום אני כבר נמצא יותר משנה מאז אותו סיפור, ואין לי מושג מה קורה עם זה.

 

שווה לתחת אבל פועל לא פעם לטובת הלקוחות.

 

פנה אליהם ושאל מה קורה עם תלונתי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...