Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מאמין שהשימושים של אמא שלך ושל אמא שלי הם כמעט אותו דבר. כיום יש לה רדמי 5A שנקנה לפני איזה שנה ב-400 שקל והיא מרוצה ממנו מאוד.

לדעתי היום כול הטלפונים הם די OVERKILL לשימושים בסיסיים. ואין שום הבטחה שהחלקים הפנימיים יותר איכותיים במכשיר של 1000 שקל לעומת מכשיר ב-400 שקל

מה שכן, לא הייתי קונה היום מכשיר עם 2 גיגה ראם. האפליקציות תמיד מתדעכנות ותוספות יותר ויותר זיכרון, לדעתי זה לא יספק בשביל שהמכשיר יעבוד חלק בעתיד.

 

אני הייתי קונה את הרדמי 7 ב-470 שקל וזהו.

 

שמע,שנינו מסכימים שהשימושים מינימלים

 

המייזו הנוכחי גם עם 2גיגה זכרון,והוא עובד בסדר גבולית (למכשיר בן 4 וקצת כמובן)

נראה לי שהA10 יספיק לה,במיוחד שהמכשיר משמש נטו לשיחות\שופרסל\סמסים פרסומיים,היא לא ממש מקלידה או משתמשת בוואצאפ...פעם ב- קוראת הודעות מהנכדים.

אפילו אין לה פייסבוק (היא מהדור שכל היום במטבח..מרוקאים U KNOW :p).

 

500ש"ח הימור לא נשמע לי רציני,נקנה וננסה :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שוקל להחליף את הטלפון שלי.

הכי חשוב מצלמת צילום עצמי טובה

סוללה לזמן מושך יתרון משמעותי.

חובה fota

שיהיה nfc

סכום שארצה להשקיע רצוי עד 2,500 אפשר סטייה קטנה.

קראתי פרטים בשני הקישורים הבאים 1 2

נראה שבשני האתרים האווי 20 מככב. אך לי כחובב סמסונגים קורץ דווקא הנוט 9

 

אשמח לתבונות.

פורסם

המצלמות הטובות של סמסונג הם בnote ו s בגרסאות a המצלמה די מאכזבת, אני הייתי לוקח את ה s10 או s10+, אחריו את ב s9 פלוס, הנוט 9 זהה חוץ מהעט וסתם יקר יותר.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אני רואה שהמחיר של נוקיה 8 נחת ל999 עם שנתיים אחריות, מה דעתכם?

ואיך הXiaomi Mi Play 64GB? רואה שהמחיר של המילטון ניהיה ממש תחרותי מול הייבוא המקקביל ב699 ש"ח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הנוקיה הוא שני דורות לאחור - מעבד 835. חוץ מזה כנראה יופי של מכשיר. אשתי מרוצה ממנו מאד, מבחינתי יש לו חסרון אחד - SIM בודד, מה שלא טוב בחו"ל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב אז הגיע זמני להחליף טלפון אחריי 5 שנים עם ה רדמי נוט 2 בשל סוללה שלא מחזיקה מעמד (גם לאחר שהחלפתי אותה) ומסך שלא מגיב (החלפתי כבר 4 פעמים מסך בשל שברים/תקלות)

אין לי הרבה דרישות מהטלפון אבל חשוב לי הפרמטרים הבאים:

1. מסך גדול

2. סוללה של לפחות 4000mAh

3. GPS שלא מזייף וננעל במהירות

4. שקע אוזניות

5. שני סימים (אני גר בארה"ב ומשתמש בסים הישראלי והסים האמריקאי שלי בו זמנית)

 

תקציב 150-200 דולר

 

חשבתי על אחד מהדגמים הבאים:

1. Redmi A2 lite

2. Redmi note 6 pro

 

האם תוכלו להמליץ על אחד מהדגמים הנ"ל או לחילופין להציע דגם אחר?

 

תודה

Not all chemicals are bad.Without chemicals such as hydrogen and oxygen,for example,there would be no way to make water,a vital ingredient in beer.

פורסם

אין בעיה עם התדרים של דור 4 בארה"ב עם שיאומי? בקשר למכשירים, תקנה פוקופון או רדמי נוט 7, האחרים כבר מיושנים.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

למי שגר בארה''ב או מבקר בב לעיתים תכופות לא הייתי מציע שום שאיומי מהדורות האחרונים (אני לא מדבר על הסדרה הגבוהה, אותה לא בדקתי)

 

הם תומכים בתדרים מועטים מאוד.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

למה לא הפיקסל המוזל? הבנתי שבהר"הב יש המון הנחות והחזרים ככה שיוצא ממש זול המכשיר בתכלס.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
שוקל להחליף את הטלפון שלי.

הכי חשוב מצלמת צילום עצמי טובה

סוללה לזמן מושך יתרון משמעותי.

חובה fota

שיהיה nfc

סכום שארצה להשקיע רצוי עד 2,500 אפשר סטייה קטנה.

קראתי פרטים בשני הקישורים הבאים 1 2

נראה שבשני האתרים האווי 20 מככב. אך לי כחובב סמסונגים קורץ דווקא הנוט 9

 

אשמח לתבונות.

תראה את הזן פון החדש..תיפול לך הלסת על הרצפה.

סוללה 5000 מיליאמפר.

אין מצלמת סלפי..המצלמה הראשית מסתובבת.

יש NFC.

בהכרזה אמרו שהוא מקבל את האנדרואיד החדש ואת הבא.

בניתי במשך חודשים על הואן פלוס ועכשיו אני פוזל חזק לאסוס הזה.

פורסם

מחפש מחליף לאדם מבוגר - כיום משתמש בגלקסי S5 .

תקציב 1000-2500 ש"ח.

עדיפות לזכרון פנימי גבוה

מסך עד 6.2 אינץ'.

- סוללה גדולה

- מצלמה טובה יכולה להוות יתרון.

 

חשבתי על S9+ או אחד מהדגמים של שיאומי.

פורסם

"אדם מוגר" זו הגדרה כוללנית, לא מתיחסת לצרכים וליכולות.

 

דגמי שיומי בהחלט יעשו את העבודה - סדרה A אם חשוב לך ממשק אנדרואיד "טבעי", או כל סדרה אחרת אם מדובר באדם שלא יתקשה להסתגל לממשק אחר, במקרה זה MIUI, שלטעמי הוא ממשק מצויין (אבל זה עניין של טעם והרגלים).

 

יכול לומר לך שלאמא שלי לא היה קושי לעבור מהממשק של מייזו לזה של מוטורולה לז של S8+, לפחות בשימוש הבסיסי שלה. והיא בקטגוריה של "מבוגרים מאד"

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מישהו רכש S10 לאחרונה ויודע להגיד איפה העסקה המשתלמת ביותר , מרוב מתנות כבר התבלבלתי.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...