Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בנסיעה האחרונה הרגשתי שהמזגן קצת מזייף, לא ממש מקרר, כלומר יוצא אוויר קריר אבל בהשוואה לפאסאט של חבר שבדיוק נסעתי ממנה המזגן ממש חלש.

מה יכולה להיות הבעיה? גז?

פורסם
בנסיעה האחרונה הרגשתי שהמזגן קצת מזייף, לא ממש מקרר, כלומר יוצא אוויר קריר אבל בהשוואה לפאסאט של חבר שבדיוק נסעתי ממנה המזגן ממש חלש.

מה יכולה להיות הבעיה? גז?

 

אם האוויר עצמו לא קר זה כנראה הגז ,

 

אם לא יוצא מספיק אוויר אבל האוויר שיוצא הוא קר זה הפילטר סתום .

פורסם

יוצא מספיק אוויר, אבל הוא פשוט לא כל כך קר לעומת מכוניות אחרות שבדקתי את זה בהן.

אז זה כנראה הגז.

כמה יעלה מילוי גז?

פורסם
יוצא מספיק אוויר, אבל הוא פשוט לא כל כך קר לעומת מכוניות אחרות שבדקתי את זה בהן.

אז זה כנראה הגז.

כמה יעלה מילוי גז?

 

עד 200 ש"ח(אם המוסך יקרן)

 

ולהשוות מזגן של וואג עם מכונית אחרת....

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

ולהשוות מזגן של וואג עם מכונית אחרת....

 

 

צהריים טובים,

 

המזגן של הפונטו סביר מאוד - אם זאת , אין להשוות אותו עם מזגן של vag.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יוצא מספיק אוויר, אבל הוא פשוט לא כל כך קר לעומת מכוניות אחרות שבדקתי את זה בהן.

אז זה כנראה הגז.

כמה יעלה מילוי גז?

 

עד 200 ש"ח(אם המוסך יקרן)

 

ולהשוות מזגן של וואג עם מכונית אחרת....

 

אני לא יודע מה אתכם

אבל אצלנו גם בב.מ.וו וגם בהונדה אין קירור מספק כמו בוולבו....

אז אין כל כך מה להשוות בין חברות למזגניהן...

______________________________________

אהבה באה בזוגות, לנשים ולמכוניות...

פורסם
בנסיעה האחרונה הרגשתי שהמזגן קצת מזייף, לא ממש מקרר, כלומר יוצא אוויר קריר אבל בהשוואה לפאסאט של חבר שבדיוק נסעתי ממנה המזגן ממש חלש. מה יכולה להיות הבעיה? גז?

 

איזו שנה האוטו? מתי הוחלף מסנן/פילטר מערכת האוורור הפנימית?

 

שמע לי מניסיון אישי: לפני שנה שהאוטו של היה בן 3 ולפני הקיץ הרגשתי שהמזגן מקרר על הפנים למרות שנראה היה שיוצא הרבה אוויר. כולם קברו לי כבר את המזגן אבל החלטתי לפני בדיקות יקרות להחליף פילטר אוויר (שלא הוחלף מעולם עקב רשלנות ועצלנות המוסך). בקיצור לאחר החלפת הפילטר היה שיפור עצום והמזגן קירר מצויין ויצא הרבה אוויר. הפילטר הישן היה סתום לגמרי.

 

בפונטו ספייס יש בעיה מאז ומתמיד - כאשר האוטו עומד בשמש ולוהט בפנים, אם מפעילים את המזגן לוקח לו מספר דקות לקרר היטב את הרכב ואם לא מתחילים ליסוע מייד או שיש הרבה עצירות אז עוצמת המזגן לא גבוהה. בבוקר קריר, לדוגמה, המזגן מתחיל לקרר מייד וחזק (ככה זה אצלי).

 

אישית הייתי מתחיל מבדיקת מצב הפילטר ואפילו אם זה הוחלף לפני שנה או קצת יותר הייתי מחליף אותו. צריך לבדוק אם שמפעילים את המזגן ושהמנוע קר אז מאוורר הרדיאטור צריך להתחיל לפעול לאחר זמן די קצר.

 

מניסיון אישי - בזמן נסיעה (במיוחד) ולאחר כמה דקות טובות של פעולה ואפילו ביום חם, המזגן פשוט מקפיא (ואני אחד שאוהב מזגן והרבה!)

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
האוטו שנת 2001 ולפי מיטב ידעתי מעולם לא הוחלף פילטר ולא מולא גז.

 

גם שלי 2001 ואצלי לפני שנה הפילטר היה במצב קטסטרופלי (היו גושי אבק בתוכו)- גש למוסך והחלף פילטר בהקדם לפני שתבדוק את כל שאר המערכות. אם אכן לא הוחלף פילטר אז סיכוי גבוה שהבעיה תיפטר רק על ידי החלפתו.

במוסך מורשה המחיר להחלפה הוא 100-150 ש"ח, אני לא זוכר בדיוק.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

גם אצלנו בהונדה ג'ז לאחר שנה היה חובה להחליף פילטר מזגן כי בקושי יצא אוויר והוא בקושי קירר.

 

לאחר החלפה עובד כמו מפלצת .

פורסם
חברה' תודה רבה על העזרה, יום א' ניסע למוסך ונברר מה עינינים :wink:

 

רק שתדע שבג'ז גם המזגן קירר ממש גרוע ,

עשינו בהתחלה בדיקה של גז ... והתברר שלא חסר ... למרות שהוא בקושי קירר.

 

החלפת הפילטר פטר את זה באופן מוחלט והכל עובד מושלם .

פורסם
ידוע למישהו איפה הפילטר הזה נמצא ב 106 GTI?

 

איפה שנמצא מנוע הווישר , איפה שפתח שאיבת האוויר ( מתחת לווישרים ) .

×
×
  • תוכן חדש...