Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיווח על מכמונות מהירות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 1.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לפני רבע שעה ראיתי אותם במקום הקבוע שלהם עומדים מול תחנת דלק היובל, בשדרות משה דיין בחולון, על האי תנועה ביציאה לאיילון צפון, 50 מטר אחרי תחנת האוטובוס.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מידי פעם עומדת ניידת בכביש הראשי של פארק המדע ברחובות ממש ליד החניון של אל-אופ

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

רמת גן, רח' ז'בוטינסקי לכיוון מזרח, מול הבורסה ליהלומים.

שלשום בבוקר עמד שם שוטר מצוייד בממל"ז וירה ללא רחם על הנהגים שהגיעו מכיוון דרך בגין בת"א.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מקום קלאסי. כביש ישר, מואר, סלול טוב עם 4 נתיבים לאותו כיוון ושטח הפרדה בנוי. מהירות מותרת 50 קמ"ש. גם אני נתפסתי שם פעם ביום חמישי בלילה.

 

עוד מארב נפוץ באיזור: דרך בגין ת"א לכיוון ר"ג, איפה שיש נתיב מופרד בצד ימין עם תחנת דלק, תחנת אוטובוס וכמה בנייני משרדים. הניידת עומדת על שטח ההפרדה לתפוס נהגים מצד שמאל שלו.

 

הייתי בטוח ששניהם מקומות ידועים ואין צורך לדווח, אבל לא מצאתי להם איזכור בשרשור עד עכשיו אז כדאי שיהיה בכל זאת.

פורסם

וואלה, בזמן האחרון אני עד למחזה מוזר.

 

אני נוסע לי מהצ'קפוסט לכיוון חיפה, ומתחת לגשר (קצת לפני "דולפין" שמייצרים ג'אקוזי וצמוד לתחנת אוטובוס) עומדת וולסוואגן בז' חום מוזרה כזו, עם מישהו לבוש כחול שמכוון מה שנראה כמו נשק עם כוונת לייזר...

נבהלתי נורא. חשבתי שאולי כדאי לי לברוח משם מהר, אבל מותר שם רק 70, אז פחדתי ולא ברחתי.

 

זה היה בחמש וקצת, וזה קורה הרבה בזמן האחרון, וכל פעם אני פוחד לברוח משם, שלא יירו עליי עם הלייזר המוזר הזה.

 

יש למישהו תאורייה אם מדובר בפייזר של הפדרצייה או בסתם דיסרפטור קלינגוני:?::shock:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
יתכן שמנסים עליך נשק חדש להשמדה המונית!

כמעט עשיתי במכנסיים, אזי אולי מדובר בנשק להשמדת ערמונית...:lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כרמיאל.

שדרות הנשיא מכיוון הקניון החדש לכיכר האבן.

 

השוטר אמר לי לעצור, שאל אותי אם אני יודע באיזו מהירות נסעתי.

אמרתי לו בחיוך "50" אז הוא התאכזב, החזיר לי את הרישיון ואמר לי "יום טוב".

ידעתי כבר שהם שם :)

פורסם

בכביש אחרי שדה התעופה בן גוריון לכיוון פתח תקוה-אם אני לא טועה מצומת סירקין לפ"ת יש לפחות 3 מצלמות בכביש שמותר לסוע 60 קמ"ש-והם מצלמות תאמינו לי בלי סוף

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל-תאמין שיכולים לתקן

פורסם

:lol:שימו לב!

 

ממידע פנימי עדכני. בעקבות תקדים בימ"ש , מכמונת דבורה על גבי גשר

 

הפנסים העליונים ברכב המשטרתי כבר פסולה ולא קבילה, ערערו ואל תשלמו את הדו"ח.

 

בכביש שש פועלת ניידת גלויה.

 

בשדרות ירושליים בקריות, לכיוון צפון - משטרה עם ממל"ז - קבוע כל בוקר עד 09:00 בערך. נותנים דוחות על 70+

בערב בכיוון ההפוך.:wink:

 

איציק

 

אקורד אנגלית 98

אקורד אנגלי 98

פורסם

למטיילים בצפון הרחוק שלום.



נא לשים לב אם במקרה הגעתם לכביש 918 (שמורת טל - כפר סאלד) יש שם בצורה עקבית ניידת עם דבורה.

או סמויה (פאסאט חום בהיר).

וכמובן בדרך חזרה דרומית לראש פינה יש את הניידת הקבועה על המחלף של צפת שמפתיעה נהגים מאחור.

:wink:
פורסם

×
×
  • תוכן חדש...