Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

זכור לי שכמה מהחברים בפורום גרים בברצלונה, ואני מניח שיש המון חברים שהיו שם ומכירים.

אני טס בעוד שבועיים לברצלונה לכנס, ויש לי קצת זמן פנוי ואני רוצה לקנות כמה דברים כמו רתמות ועוד.

 

האם מישהו יודע איזה חנויות מומלצות יש בברצלונה? ראיתי חנות של ספארקו (נמצאת במרחק 8 קילומטר מהמלון שלי).

אני אהיה ברחוב Avinguda Diagonal שנמצא מאד קרוב לרחוב Gran Via de les Corts Catalanes שהבנתי שהוא הראשי.

 

תודה רבה,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

יש רק חבר פורום אחד שגר בברצלונה למיטב ידיעתי. :-)

 

גראן ויה והדיאגונל זה בערך כמו ז'בוטינסקי בר"ג או דרך יפו בת"א, רחובות באורך עשרות ק"מ שחוצים את כל העיר.

ככלל אצבע, שום דבר זול לא תמצא שם כי אלה המקומות התיירותיים.

 

אני אשתדל להעיף מבט מאוחר יותר בדפי זהב המקומי ולבדוק אם יש משהו מתאים. ברצלונה היא מקום מצויין לקנות

ציוד רכיבה, אך אינני בטוח לגבי ספורט מוטורי (זה יותר נפוץ בפרברים).

 

מה שכן, בדיאגונל תוכל לנסוע ברכבת הקלה (אותו דגם כמו בארץ) ולהבין איך זה אמור להיראות כשעושים זאת נכון.

פורסם

אני מצרף תמונה של המקום שאהיה בו אם זה עוזר.. ברור לי שזה האיזור התיירותי, אבל יש לי חצי יום + להסתובב

Capture.JPG

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

בחרת מיקום טוב - גם ליד קניון וגם חמש דקות מחופי הנודיסטים... :-)

 

לענייננו, לא מצאתי שום דבר שימושי בעיר עצמה, רק בפרברים כאמור.

אם יש חברות מסויימות שאתה מתעניין במוצריהן, לך לאתר שלהן ונסה לאתר את החנויות הרלוונטיות משם, יש סיכוי טוב שתצליח.

×
×
  • תוכן חדש...