Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5395 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לתת חוות דעת על Hertz SPL Show

http://www.raysmith.co.uk/hertz-spl-show-st44-car-tweeter.html טווטרים

מידבאס http://130.com.ua/en/product/midbass-woofer-hertz-sv-165/

אני מאוד ישמח עם תתנו לי מידע על הסט איך הוא נשמע?, לעומת UP6I שהיה לי שמאוד נהנתי מימנו . ואני התכוונתי לשדרג ומכרתי את הסט שלי לטובת Hertz SPL Show

פורסם

אני שמעתי את הסט הנ"ל ואני יכול רק להגיד שזה סט "מפחיד"!

אגב יש גם את הטויטרים ST-35 שהם פשוט קטנים יותר ונראה לי שיהיה יותר קל להתקין.

סתם ככה לידע כללי המידבאס מתחיל לנגן יחסית גבוה ב- 120Hz עד 8k Hz

פורסם

בתקופת ה-SPL שלי שזה היה מזמן חיפשתי אלמנטים כאלו

טוויטר HORN עוצמתי ומידבאס {יותר נכון\קרוב מידריינג'} אינו יורד נמוך אך עולה גבוהה ובעוצמה אדירה

לא מדובר בסט פסיבי כמו ה-UP6I אלא באלמנטים שצריך להגביר אקטיבי -יש שוני מוחלט בין ה-UP6I לבין אלמנטים אלו

באופי הסאונד ,אגב מעבר להגברה רצינית בסוג אלמנטים כאלו הסאבים מתפקדים גם כסוג של מידבאס

כך שאתה צריך סאב\סאבים שיכולים לא רק לרדת נמוך אלא גם לעלות גבוהה.

פורסם

כן אני יודע אין בעיה .. אני יגביר אותם אקטיבית . לפי מה שהבנתי הסט עולה בכמה רמות מעל הUP6I ומה שאני מחפש זה מידרינג' חזק עם טוויטר וככה כיוונתי את הUP6I עם הסאב אני אהבתי מאודד בלי מידבאס מיקדימה

×
×
  • תוכן חדש...