Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

הלך לי הגיר ברכב (גולף 1.6 שנת 2001). לא קשה לזהות, הרכב מעביר הילוכים בצורה נוראית (אה, גם 2 בעלי מקצוע אמרו את זה).

היות והרכב כבר בן 10, ואני דיי רוצה למכור אותו, לא בא לי להשקיע 8000 ש"ח בגיר חדש.

אנא עזרתכם, מה כדאי לעשות? לשים גיר משומש? לשפץ את הגיר?

שמעתי מכמה אנשים שזה ממוצע לגולף שב140 אלף ק"מ, הגיר מתחיל לעשות בעיות. אני מניח שיש פתרונות ידועים על השולחן.

אשמח גם למחיר ממוצע לעבודה, ומוסך מומלץ באזור המרכז (רמת גן/תל אביב).

 

כל מידע יעזור

בתודה מראש,

ליאור

פורסם
חברים שלום,

הלך לי הגיר ברכב (גולף 1.6 שנת 2001). לא קשה לזהות, הרכב מעביר הילוכים בצורה נוראית (אה, גם 2 בעלי מקצוע אמרו את זה).

אשמח גם למחיר ממוצע לעבודה, ומוסך מומלץ באזור המרכז (רמת גן/תל אביב).

 

כל מידע יעזור

בתודה מראש,

ליאור

 

ייתכן שמוסך רון מהפורום יוכל לעזור לך-אם לא בתיקון הגיר אז בהפנייה לבעלי מקצוע מתאימים.

פורסם
חברים שלום,

הלך לי הגיר ברכב (גולף 1.6 שנת 2001). לא קשה לזהות, הרכב מעביר הילוכים בצורה נוראית (אה, גם 2 בעלי מקצוע אמרו את זה).

היות והרכב כבר בן 10, ואני דיי רוצה למכור אותו, לא בא לי להשקיע 8000 ש"ח בגיר חדש.

אנא עזרתכם, מה כדאי לעשות? לשים גיר משומש? לשפץ את הגיר?

שמעתי מכמה אנשים שזה ממוצע לגולף שב140 אלף ק"מ, הגיר מתחיל לעשות בעיות. אני מניח שיש פתרונות ידועים על השולחן.

אשמח גם למחיר ממוצע לעבודה, ומוסך מומלץ באזור המרכז (רמת גן/תל אביב).

 

כל מידע יעזור

בתודה מראש,

ליאור

האם בוצע איבחון ממוחשב לתיבה ? האם נשמר קוד תקלה מסויים ?

140K עבור התיבה הזו זה לא אומר שזה סוף החיים של התיבה ייתכן שיש צורך רק להחליף סולונאיד או התקנת קולר חיצוני.

 

אני מציע לך לקפוץ לחבר הפורום מוסך רון לשם קבלת חוות דעת מקצועית נוספת חינם אין כסף. רון עוסק גם בשיפוץ/התקנה של גירים.

 

טל' 03-5373204 ובקש/י את רון שהנו גם חבר פורום זה. אתרו הנו www.rongarage.co.il

איזה כייף לי :)

פורסם

הבוחן ב-מ.מ.מ. אמר שהגיר נראה רע, וכנראה דיי גמור.

הוא היה בבדיקה גם במוסך של צ'מפיון, שאמרו אותו הדבר (למרות שהם דיי משוחדים).

הרכב נסע בסדר (יחסית כמובן) עד שהחלפתי לו שמן גיר (במוסך כמובן), ומאז היא ממש מזייף, וקופץ בין הילוך ראשון לשני (מרגיש כאילו מישהו פוגע ברכב מאחורה).

  • ספונסר פורום
פורסם

אתה מוזמן להגיע אלינו לבדיקה של הבעיה ללא תשלום

במקום גם תקבל הצעת מחיר לתיקון .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...