Jump to content

maxshuk

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של maxshuk

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. הבוחן ב-מ.מ.מ. אמר שהגיר נראה רע, וכנראה דיי גמור. הוא היה בבדיקה גם במוסך של צ'מפיון, שאמרו אותו הדבר (למרות שהם דיי משוחדים). הרכב נסע בסדר (יחסית כמובן) עד שהחלפתי לו שמן גיר (במוסך כמובן), ומאז היא ממש מזייף, וקופץ בין הילוך ראשון לשני (מרגיש כאילו מישהו פוגע ברכב מאחורה).
  2. חברים שלום, הלך לי הגיר ברכב (גולף 1.6 שנת 2001). לא קשה לזהות, הרכב מעביר הילוכים בצורה נוראית (אה, גם 2 בעלי מקצוע אמרו את זה). היות והרכב כבר בן 10, ואני דיי רוצה למכור אותו, לא בא לי להשקיע 8000 ש"ח בגיר חדש. אנא עזרתכם, מה כדאי לעשות? לשים גיר משומש? לשפץ את הגיר? שמעתי מכמה אנשים שזה ממוצע לגולף שב140 אלף ק"מ, הגיר מתחיל לעשות בעיות. אני מניח שיש פתרונות ידועים על השולחן. אשמח גם למחיר ממוצע לעבודה, ומוסך מומלץ באזור המרכז (רמת גן/תל אביב). כל מידע יעזור בתודה מראש, ליאור
×
×
  • תוכן חדש...