Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אל תבואו בטענות לנהג המובילית - אני דווקא מאמין לכל מילה שלו, וזה אחרי שאני קיבלתי רכב חדש עם חור בדשבורד!! חור קטנטן וכמעט בלתי נראה אומנם, אבל חוצפה גדולה לקבל רכב בצורה כזאת אחרי ששילמתי 104 אלף.

 

עד היום אני לא מבין איך לא שמתי לב לדבר כזה, מצד שני לא חשבתי שאני צריך לחפש חורים על הדשבורד... ולכל מי שעתיד לקבל רכב מצ'מפיון: תבדקו טוב טוב את מה שאתם מקבלים, הם מסוגלים לעשות נזקים במקומות שאפילו בחלום לא חשבתם שיכול להיות שם נזק.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

\/

אהה רק בצמפיון זה יכול לקרות?

החיים הם חצי הימור - למה לא להנות מזה?:twisted:

YOU DON'T KNOW HOW DEEP YOU CAN RIDE UNTIL YOU CANT GET BACK OUT

 

VW גולף- עוד אחת מהנאות החיים8)

פורסם
מישהו יודע אם בפליקס זה שונה ?

איפה הייתם ממליצים לרכוש את הרכב ?

 

אני הוצאתי בזמנו (כעשר שנים) בורה מפליקס ולא היתה שום בעיה איתם. היו נחמדים ועניינים וקיבלנו הסבר ממצה על הרכב, תפעול, טיפולים, אחזקה וכו'. לא היו שום בעיות בצבע. כמו שהמליץ לך כאן DKNY, תבדוק אותו על פי ההזמנה שלך שאכן כל התוספות ששילמת עליהן נמצאות. תעבור טוב מסביב לרכב ותבדוק שאין פגיעות חלילה או בעיות צבע וזה נכון לגבי כל רכב מכל סוג שהוא שתקנה בעתיד ואני מאחל לך שכך יהיה. הודות ליחס הטוב שקיבלנו גם המשכנו לטפל בפליקס וגם בקטע הזה לא היו לי אליהם טענות. שיהיה בשעה טובה.

פורסם
אל תבואו בטענות לנהג המובילית - אני דווקא מאמין לכל מילה שלו, וזה אחרי שאני קיבלתי רכב חדש עם חור בדשבורד!! חור קטנטן וכמעט בלתי נראה אומנם, אבל חוצפה גדולה לקבל רכב בצורה כזאת אחרי ששילמתי 104 אלף.

 

עד היום אני לא מבין איך לא שמתי לב לדבר כזה, מצד שני לא חשבתי שאני צריך לחפש חורים על הדשבורד... ולכל מי שעתיד לקבל רכב מצ'מפיון: תבדקו טוב טוב את מה שאתם מקבלים, הם מסוגלים לעשות נזקים במקומות שאפילו בחלום לא חשבתם שיכול להיות שם נזק.

 

סתם שאלה כי לא בטוח שהבנתי לגמרי - אם לא שמת לב לחור כמו שאתה בעצמך אומר, מתי כן הבחנת בזה?! אם זה אחרי זמן מסוים מאז שקיבלת את הרכב, לא יכול להיות שזה נגרם כשכבר היה אצלך?! לי פעם חבר הפיל סיגריה בלי כוונה ועשה חור קטן במושב האחורי ולא אמר ובהתחלה חשבתי שככה קיבלתי את זה שלאיזה עובד במסירות זה קרה ולא גילה לאף אחד. בסוף חבר שלי התוודה. ככה שהאם גם אצלך יכול להיות שזה המצב?! אם גילית את זה במעמד המסירה אז ברור שזה נגרם בהובלה או אפילו ביצור אבל אם ראית את זה רק אחרי איזה זמן, איך אתה יכול לדעת שבאמת ככה קיבלת את זה?!

פורסם

קבלתי היום רכב בצ'מפיון בבני ברק וכל נביאי שחורות התבדו. היחס היה טוב מאוד. הרכב הגיע במצב מעולה חפשתי וחפשתי ולא מצעתי שריטה ולו קלה ביותר ובטח לא קילופי צבע. אפילו הביאו רכב עם כמעט חצי מיכל דלק. מה שכן רואים ששטפו רכב לפני המסירה.

09092011347.jpg

פורסם
קבלתי היום רכב בצ'מפיון בבני ברק וכל נביאי שחורות התבדו. היחס היה טוב מאוד. הרכב הגיע במצב מעולה חפשתי וחפשתי ולא מצעתי שריטה ולו קלה ביותר ובטח לא קילופי צבע. אפילו הביאו רכב עם כמעט חצי מיכל דלק. מה שכן רואים ששטפו רכב לפני המסירה.

 

תתחדש.. נראה טוב.

עדיף להוריד ציפיות ואז להיות מופתע ולא להפך :)

 

תהנה מהרכב

דיטיילר בנשמה...

מוכן לעזור בכל שאלה, בעיה ומה לא

פורסם
קבלתי היום רכב בצ'מפיון בבני ברק וכל נביאי שחורות התבדו. היחס היה טוב מאוד. הרכב הגיע במצב מעולה חפשתי וחפשתי ולא מצעתי שריטה ולו קלה ביותר ובטח לא קילופי צבע. אפילו הביאו רכב עם כמעט חצי מיכל דלק. מה שכן רואים ששטפו רכב לפני המסירה.

שיהיה במזל טוב!

כמו שנאמר משתדלים להוציא מכוניות מושלמות עד כמה שניתן , לא כל המכוניות ניזוקות , מדי פעם קורים מקרים שלא נזהרים בפתיחת דלת או בניקיון הרכב ואז יש קילוף קטן או שריטה שהיא לא נוראית ..

פורסם
סתם שאלה כי לא בטוח שהבנתי לגמרי - אם לא שמת לב לחור כמו שאתה בעצמך אומר' date=' מתי כן הבחנת בזה?! אם זה אחרי זמן מסוים מאז שקיבלת את הרכב, לא יכול להיות שזה נגרם כשכבר היה אצלך?! לי פעם חבר הפיל סיגריה בלי כוונה ועשה חור קטן במושב האחורי ולא אמר ובהתחלה חשבתי שככה קיבלתי את זה שלאיזה עובד במסירות זה קרה ולא גילה לאף אחד. בסוף חבר שלי התוודה. ככה שהאם גם אצלך יכול להיות שזה המצב?! אם גילית את זה במעמד המסירה אז ברור שזה נגרם בהובלה או אפילו ביצור אבל אם ראית את זה רק אחרי איזה זמן, איך אתה יכול לדעת שבאמת ככה קיבלת את זה?![/quote']

 

לא הבחנתי בנזק בעת המסירה מכיוון שהרכב חנה שם בצל והיה קשה מאוד להבחין בכך. לקחתי את הרכב מהסוכנות שהיו עליו 14 ק"מ, כשהגעתי הביתה היו על הרכב 31 ק"מ. החנתי את הרכב בשמש, כיביתי מנוע ורציתי לשים את המגן שמש - רק אז שמתי לב לנזק (בקיצור שמתי לב לנזק באותו היום שהוצאתי את הרכב מהסוכנות, אחרי שעה בערך, מיד כשהגעתי הביתה).

 

אני נהגתי ברכב לבדי, אני לא מעשן ואין שום מצב בעולם שהנזק נגרם שלא ע"י צ'מפיון מוטורס ו/או רדיו מילאנו. ניסיתי לצלם בזמנו את הנזק ולהעלות לכאן, אבל התמונות לא יצאו ברורות כי מדובר במצלמה לא איכותית. צ'מפיון כמובן התנערה.

פורסם

ראיתי את התמונות,באמת קשה לשים לב ישר לזה,ומעניין ממה הוא נגרם,הוא מאוד קטן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מעריך שכתוצאה של הנחת כלי עבודה חד על הדשבורד - שכן בוצעו מס' התקנות מקומיות ברכב לפני המסירה (רדיו דיסק, רמקולים וטוויטרים אחוריים, מרימי שמשות, קודנית ועלוקה).

 

יש לציין כי יועץ השירות של חברת צ'מפיון מוטורס קרא לי שקרן (ואם נצטט אז זה היה "אתה משקר, אתה עשית את החור הזה" - תוך כדי שהוא מצביע על הנזק). העיניין גלש לויכוחים קולניים במשך 15 דקות במוסך. בעקבות העניין שוגר מכתב תלונה חריף למחלקת פניות הציבור של החברה בת"א.

פורסם
לא הבחנתי בנזק בעת המסירה מכיוון שהרכב חנה שם בצל והיה קשה מאוד להבחין בכך. לקחתי את הרכב מהסוכנות שהיו עליו 14 ק"מ, כשהגעתי הביתה היו על הרכב 31 ק"מ. החנתי את הרכב בשמש, כיביתי מנוע ורציתי לשים את המגן שמש - רק אז שמתי לב לנזק (בקיצור שמתי לב לנזק באותו היום שהוצאתי את הרכב מהסוכנות, אחרי שעה בערך, מיד כשהגעתי הביתה).

 

אני נהגתי ברכב לבדי, אני לא מעשן ואין שום מצב בעולם שהנזק נגרם שלא ע"י צ'מפיון מוטורס ו/או רדיו מילאנו. ניסיתי לצלם בזמנו את הנזק ולהעלות לכאן, אבל התמונות לא יצאו ברורות כי מדובר במצלמה לא איכותית. צ'מפיון כמובן התנערה.

 

ok רציתי פשוט להבין כמה זמן עבר עד שהבחנת בנזק ומסתבר שמדובר באותו יום רק בתנאי תאורה שונים. אז באמת סביר להניח שככה קיבלת את זה. מה נגמר בסוף?

פורסם

תבדוק את האוטו מלמטה שאין מכות ואין פלסטיקים שבורים.

 

לצערי בקבלת הרכב לא עשיתי את זה ואחרכך גיליתי פלסטיק שבור (מעל הגלגל), הגעתי למוסך ואמרו לי שם שהם יעשו לי טובה ויחליפו לי את זה תמורת 400 שקל + מע"מ....פשוט בושה מרמים את הלקוחות כשמראים להם את הרכב בחניה תת קרקעית עם 4 נורות פלורוסנט ומלחיצים אותך לצאת משם כי עוד 5 דקות בא הלקוח הבאה. "נו ומה עוד לא קראת תניילון? יללהההה"

פורסם
אני מעריך שכתוצאה של הנחת כלי עבודה חד על הדשבורד - שכן בוצעו מס' התקנות מקומיות ברכב לפני המסירה (רדיו דיסק, רמקולים וטוויטרים אחוריים, מרימי שמשות, קודנית ועלוקה).

 

יש לציין כי יועץ השירות של חברת צ'מפיון מוטורס קרא לי שקרן (ואם נצטט אז זה היה "אתה משקר, אתה עשית את החור הזה" - תוך כדי שהוא מצביע על הנזק). העיניין גלש לויכוחים קולניים במשך 15 דקות במוסך. בעקבות העניין שוגר מכתב תלונה חריף למחלקת פניות הציבור של החברה בת"א.

 

אני ממליץ גם לרשום מכתב (באנגלית) לסיאט ולפולקסווגן (העולמית) בקשר לעניין.


×
×
  • תוכן חדש...