Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אונו 94 S70 מאמץ מנוע + ישור קו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני שנה מחרתי את ה- IES שהייתה לי ואחי היה מטפל בא

היום הוא כבר מגוייס ככה שאין לו גם יותר מידי זמן

 

מסתבר שאני חולה על אונו אז התחדשתי באחת נוספת

 

1.4 S70 לפני כשבוע הרכב נסע כ 146 אלף ק"מ ,

אם אני מושך את ההילוך קצת מעל המהירות נגיד הילוך שני בין 40 ל 50 מרגישים מאמץ מוגבר לדעתי של המנוע (במישור) , ההרגשה הנ"ל לא הייתה לי באונו הקודמת או שעבר מאז פשוט יותר מידי זמן

כך גם כאשר אני עולה בעליות וחייב למשוך קצת את ההילוך בכדי להישאר במהירות סבירה אני (זה קורה לי בכל הילוך ) ולפעמים שומעים רעש לא יודע לתאר אותו אולי כאילו אתה לא נמצא על ההילוך הנכון .... אני חושב לא בטוח

 

נאמר לי שבוצע לו טיימינג לפני 4 שנים לכן

מעוניין לעשות לרכב יישור קו הכולל - החלפת כלל הרצועות (כולל טיימינג ) , משאבת מים , נוזל קירור , מצתים , שמן מנוע נוזלי קירור וכו' (אם יש עוד משהו ששכחתי ומומלץ להחליף אשמח אם תוסיפו )

 

ככה אני קונה לי מספר שנים של שקט (טיימינג + משאבת מים ) ושאר הרצועות

 

הייתי מעוניין לקבל אינדיקציה על עלויות + מוסך מומלץ לביצוע ההעבודה + חנות חלפים מומלצת (אם אתם מכירים מישהו )

 

שאלה נוספת הינה מה הלחץ אוויר המומלץ לרכב זה ? (ברשימות של תחנות הדלק האונו כבר לא מופיע)

מידת גלגלים 155/70R13

 

בנוסף אשמח לדעת איזה שמן מנוע מומלץ לרכב - וכן חברה מומלצת

כמו כן נוזל קירור

 

 

באיזור ירושלים והסביבה

 

תודה מראש

גבי

פורסם

נוזל קרור - פראפלו

לחץ אויר 30 (אם זכרוני אינו מטעה אותי)

שמן אני מלאתי בזמנו 15W40 עבד מצוין

החלפת רצועות כולל טיימינג זו עבודה מאוד פשוטה בדגם הזה

לא מכיר את ירושלים אולם ביהוד יש מוסך מעולה "מוסך שמשון"

 

משאבת המים במנוע הזה אינה מסתובבת ע"י הטיימינג אלא

ע"י רצועת האביזרים לכן אין קשר בין החלפתה לבין החלפת רצועת הטיימינג

אם אין עליה סימני נזילה אין צורך בהחלפתה

פורסם

תודה על התגובה ,

 

אני גם רוצה להשים לו את התוסף לדלק כדי שינקה את המערכת הזרקה

 

עדיף להשים את זה לפני שאני מחליף פילטר דלק נכון ?

או שמה עדיף להשים את התוסף לאחר ההחלפה ?

×
×
  • תוכן חדש...