Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אז סיטרואן C4 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז לרכוש את הסי 4 החדשה למרות המנוע הדי מאכזב שלה ?

יש אלטרנטיבה אחרת באותה איכות ואיבזור שהיא נותנת ?!

מוכן להוסיף עוד כסף אם זה באמת שווה את זה

 

תודה לעוזרים.

פורסם
אז לרכוש את הסי 4 החדשה למרות המנוע הדי מאכזב שלה ?

יש אלטרנטיבה אחרת באותה איכות ואיבזור שהיא נותנת ?!

מוכן להוסיף עוד כסף אם זה באמת שווה את זה

 

תודה לעוזרים.

 

את הפיאט בראבו כבר בדקת? בטוח שלא תתאכזב

מנוע חזק וזריז ומאובזרת מאוד

פורסם

אופל אסטרה החדשה עם מנוע ה1.4 טורבו, רכב איכותי מאובזר ובטיחותי, שווה לבדוק אותו גם.

בקרוב צפויה להגיע גירסה ידנית עם מנוע דיזל שצפויה לספק שילוב הטוב ביותר בקטגוריה בין ביצועים מעולים לחסכון גדול בדלק.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
אז לרכוש את הסי 4 החדשה למרות המנוע הדי מאכזב שלה ?

יש אלטרנטיבה אחרת באותה איכות ואיבזור שהיא נותנת ?!

מוכן להוסיף עוד כסף אם זה באמת שווה את זה

 

תודה לעוזרים.

 

לקנות אוטו מאכזב, ועוד עם שוק גרוע = ירידת ערך קשה ? יש לך נטייה למזוכיזם.

יש 308, יש טיוטה אוריס, יש יונדאי I35.

כולן עם שמירת ערך עדיפה, ואפילו נראות יותר טוב מה C4 החדשה.

פורסם

אני רוצה להתרחק מכל המכוניות ליסינג האלה אני מחפש קצת משהו אחר ...

 

פג'ו מאכזבת בכל הפרמטרים שלה מאבזור ועד מנוע

 

אולי גולף או סיוויק 5D?

פורסם

אם אתה מחפש להתרחק מרכבי הליסינג אזי גם הC4 אמורה לא להופיע ברשימה שלך.

מהו התקציב?

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

תתחיל מהתחלה:

תקציב, צרכים, העדפות, רצונות, אופן שימוש וסתם שיגיונות.

 

אולי בכלל סופר מיני מתאימה לך?

אולי בכלל עדיף לך מנוע דיזל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מחפש אוטו חדש במלוא מובן המילה(שנרגיש שהתקדמתי) איבזור מתקדם ואיכותי מנוע מתקדם או עם נתונים טובים

אוטו צעיר עם שיק נקרא לזה ככה בלי המון בעיות שיהיה אמין ושלא יהיה מפוצץ בליסינג ושלא נרגיש שקניתי צעצוע

נוסע בעיקר באזור המרכז ולפעמים מתרחק קצת

 

תקציב 120K-130K

מוכן להוסיף עוד אם יש לזה הצדקה משמעותית

 

תודה :-o

פורסם
אני מחפש גיר אוטומט

לא ידני או רובוטי

 

גם ה C4 מגיעה עם תיבה רובטית לא? .... חוץ מזה כל מה ששמעת על התיבות הרובטיות(חוץ מהקורולה)

בטל לעומת ההיתרונת(חיסכון בדלק כוח זמין ואמינות) אחרי התרגלות קצרה ולימדה של הגיר.

אבל בכל אופן ממולץ לקחת נהיגת מבחן בכל רכב שאתה קונה, וארוכה ככל שאפשר (אני לצורך העיניין שכרתי את הרכב לשלושה ימים כי לדעתי שווה להשקיעה את הכמה מאות האלה שקונים רכב חדש) .

 

והפיאט בראבו בהחלט עונה לכל דרשותיך למעט הגיר.

 

שיהיה בהצלחה.

פורסם

לפי הדרישות שלך הייתי שוקל אופל אסטרה החדשה או פיאט בראבו. שניהם רכבים מאובזרים בטיחותיים ודי חזקים עם מנועי 1.4 טורבו ואינם נמצאים בליסינג בכמוית כמו הקוריאניות/יפניות/צרפתיות.

לדעתי האסטרה יותר מוצלחת all around מהפיאט, מדובר ברכב חדיש יותר ובעל עיצוב יותר מעניין וסולידי בדומה לגולף MK6.

בכל מקרה כדאי לבצע נסיעת מבחן על כל דגם שאתה מתלבט לגביו.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אם אתה מחפש משהו שונה וחדש - אז אסטרה יכולה להתאים לך.

מדובר ברכב מרווח וכייפי (יחסית) לנהיגה.

אני משוחד אמנם, אבל יכול להמליץ לך גם על הסיאט לאון 1.8 שנכנסת לך לתקציב במחיר "מבצע" שלה - 130K.

בכל מקרה - אם רכב חדיש ומיוחד אתה מחפש, אז הסיטרואן תאכזב אותך עם השילוב גיר-מנוע כבד שלה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

שלוש אפשרויות: אסטרה 1.4T (אם אתה יכול לחיות בשלום עם ריבוי הכפתורים שלה); לאון 1.8T (אם אתה מוכן לחיות עם ארבעה כוכבי ריסוק וחומרים קצת פחות איכותיים - אמורה להיות מוחלפת בעוד שנה אם אינני טועה); גולף (בתקציבך נכנסת כרגע רק ה- 1.6; אם תוכל להתאמץ ל- 122 זה לטעמי עונה על כל דרישותיך, אלא שהיבואן הוא דרעק).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
גם ה C4 מגיעה עם תיבה רובטית לא? .... חוץ מזה כל מה ששמעת על התיבות הרובטיות(חוץ מהקורולה)

בטל לעומת ההיתרונת(חיסכון בדלק כוח זמין ואמינות) אחרי התרגלות קצרה ולימדה של הגיר.

אבל בכל אופן ממולץ לקחת נהיגת מבחן בכל רכב שאתה קונה, וארוכה ככל שאפשר (אני לצורך העיניין שכרתי את הרכב לשלושה ימים כי לדעתי שווה להשקיעה את הכמה מאות האלה שקונים רכב חדש) .

 

והפיאט בראבו בהחלט עונה לכל דרשותיך למעט הגיר.

 

שיהיה בהצלחה.

 

ה C4 ה"נחותה" מגיעה עם גירסה מתקדמת של ה AL4. לזו עם מנוע הטורבו אכן תיבה רובוטית. אלא שלדעתי לפחות, אם התיבה בראשונה מזכירה את הגירסה הישנה של הגיר הזה, עדיפה תיבה רובוטית. ומנסיעה קצרה הן בבראבו הרובוטית, הן בסיטרואן טורבו הרובוטית וגם באסטרה טורבו שאינה רובוטית, מסקנתי לפחות היא שהתיבה בבראבו עדיפה על זו שבסיטרואן וככלל היא מכונית מהנה יותר מהאחרות ובשל הכמות הקטנה בה היא נמכרת היא גם בולטת יחסית. אבל כמובן כל זה תיאורטי, שהרי הסטיגמה המלווה את התיבה הרובוטית, לא תאפשר לאלו שהפנימו אותה להתייחס כלל לאפשרות הזו. בכל מקרה מדובר באלטרנטיבות ראויות, כמו גם הגולף 1.4 טורבו אם התקציב מאפשר, ונסיעת מבחן בכל אחת מהן תלמד טוב מכל מה מתאים לטעמך וצרכיך ומה פחות.

פורסם

אני הייתי הולך על הטויוטה אוריס - אין אותה הרבה בליסינג, וכנראה גם לא יהיה. ובסך הכל החבילה שהיא מציעה לא רעה בכלל.

 

האסטרה תהיה לא מעט בליסינג עם הזמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...