Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בתקופה המקבילה לפני 6 שנים, בין אמצע אוגוסט לאמצע ספטמבר, יצאה לדרך ולפועל תכנית ההתנתקות.

זה היה סיפור לא קל עם תוצאות שנויות במחלוקת, אבל דבר אחד היה ברור - הטיפול במפונים היה כושל.

 

אני זוכר שבשנים הראשונות היו הרבה דיבורים על הקשיים בהם האנשים האלה נתקלו, על הבעיות במציאת

עבודה ושיקום החיים לאחר הפינוי. עם הזמן הדיבורים נחלשו ואף פסקו, ואני עזבתי לחו"ל והפסקתי לעקוב.

 

אני מתאר לעצמי שבפורום הגדול שלנו יש אנשים שעברו את החווייה על בשרם, או לפחות מכירים את אלה

שהיו שם. אם יש למישהו מידע על איך התפתחו העניינים למפוני גוש קטיף והאזור, אשמח לשמוע. בעיקר

מעניין אותי אם עדיין יש אנשים שחיים במחנות הניידים, אם יש כאלה שטרם הצליחו למצוא עבודה וכד'.

 

באותה מידה אשמח לשמוע סיפורים חיוביים אם יש כאלה. אולי האנשים בכלל שיפרו את רמת החיים מאז?

אולי יצאו משם סיפורי הצלחה שלא היו קורים ללא ההתנתקות.

 

עניין נוסף הוא מה עלה בגורל הילדים שהיו אז בלב הסכסוך. תמיד עניין אותי איך הם יראו את המציאות

אחרי שעברו טלטלה כזאת בגיל צעיר, ואיך שינוי המקום ישפיע על האידאולוגיה והחינוך שלהם.

 

כאמור, אם יש למישהו מידע - אנא שתפו אותנו. אני מאמין שזה שווה דיון, גם אם זה לא באופנה כרגע.

 

בתודה מראש.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיף שלא תדע, יוציא לך את החשק לחזור לכאן.

 

מדובר באחד מהבזיונות הגדולים ביותר בהיסטוריה של המדינה.

 

חלק לא קטן מהם עדיין מתגורר בקראווילות, ללא פרנסה (רבים מהם חקלאים ללא נחלות לעיבוד) ושרפו לשם מחיה את כספי הפיצויים שקיבלו.

 

בקיצור, שלא נדע מצרות!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אגב, לפני ההתנתקות הייתה באמת הפגנה של רבע מליון איש בכיכר (ולא בכאילו כמו האחרונה) והתקשורת יחסה לזה איזה טור קטן בעיתון. אלפים מטובי הבנים והבנות שהארץ הזו הולידה עדיין חסרי בית ופרנסה.

 

הם עדיין בקרווילות. לקינוח, כמה אלפי טילים, אלקעידה כאן בעזה וגם גלעד, במקום קאסם יש גראדים. הכל טוב.

 

צדק חברתי, מישהו? (ואם אתם שואלים מה הקשר, אז תחשבו לבד, אסור לדבר כאן על פוליטיקה.)

פורסם

כשאתה מכניס לדיון הזה פוליטיקה וקושר את העניין למחאה הנוכחית אתה עושה זילות נוראה של הטרגדיה האיומה של האנשים האלה אז עשה לי טובה, עזוב את ההשוואה הזאת ( במיוחד לאור העובדה שמי שבמשך השנים האחרונות לא דואג להם זאת ממשלת ימין ואני לא מציין את זה כדי להראות לך ש"ביבי חרא" אלא כדי להבהיר שזה נבלה וזה טרפה אז רד מהעניין הפוליטי).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
עדיף שלא תדע, יוציא לך את החשק לחזור לכאן.

 

מדובר באחד מהבזיונות הגדולים ביותר בהיסטוריה של המדינה.

 

חלק לא קטן מהם עדיין מתגורר בקראווילות, ללא פרנסה (רבים מהם חקלאים ללא נחלות לעיבוד) ושרפו לשם מחיה את כספי הפיצויים שקיבלו.

 

בקיצור, שלא נדע מצרות!

 

 

לצערנו המצב אפילו יותר גרוע מהתיאור הזה ...

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

משרת איתי ביחידה בחור שהיה בגוש קטיף ועדיין גר בקראווילה בניצן.

מפנטז ימים ולילות על הבית קבע שהוא אמור לקבל,בינתים זה רק בפנטזיה.

פורסם
עדיף שלא תדע, יוציא לך את החשק לחזור לכאן.

 

מדובר באחד מהבזיונות הגדולים ביותר בהיסטוריה של המדינה.

 

חלק לא קטן מהם עדיין מתגורר בקראווילות, ללא פרנסה (רבים מהם חקלאים ללא נחלות לעיבוד) ושרפו לשם מחיה את כספי הפיצויים שקיבלו.

 

בקיצור, שלא נדע מצרות!

 

:mm_yeah:

 

מה שנכון נכון. וזה עוד במקרה הטוב !

במקרה הגרוע הקאווילות פונו והם גרים עם ההורים, משפחות עם 4-5 ילדים לצורך העניין.

 

יש לי חברים שבני משפחתם פונו ויצא לי לבקר לא מעט בערי הקראווילות

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יצא לי לדבר עם כמה ממפוני הקראווילות כשנסעתי לאיזור במסגרת העבודה שלי. הפינוי הזה היה צריך להתבצע כדי לקרוע את המסיכה מעל הצד השני. אך מצד שני, כפי שבגירה רשם-הטיפול בהם ביזיוני. אנו יוצרים במו ידינו מורסה מכוערת של מרמור, כעס, ואכזבה של אנשים שהם "מלח הארץ", ואנו הולכים לצערי הרב להתמודד עמה בעוד כמה שנים בעוצמה יותר גדולה במידה ולא יטפלו באנשים הללו וידאגו להם לבית קבע ולפרנסה/דיור הולם. חבל שמי שקורא עכשיו להוריד את מחירי הדיור לא לקח בחשבון את העלויות הכספיות וההשלכות של ההתנתקות הזו, עם חזרתם של עשרות אלפי אנשים אל תוך תחומי הקו הירוק. ואם אנו כבר מתעסקים בכך-ראיתי כרזה מ-א-ו-ד מעצבנת לטעמי של "השמאל הלאומי" שנוגעת להתנתקות, ומראה מזרק של רופא שיניים ורישום-"לא עקירה, טיפול שורש". אני סקרן אם המעצב של הכרזה היה מגיב באותו "ליברליזם" אם היה נפסק שהוא צריך לפנות את ביתו כתוצאה מהחזרת שטחים.

 

ולגבי השמאל בישראל-אני שואל את עצמי האם הם באמת חשבו על תוצאות מעשיהם כתוצאה מדרישה לפינוי התנחלויות, במיוחד כשהמתנחלים הללו משרתים בצבא ומגנים גם עליהם (וסליחה על הצלילה הרגעית לפוליטיקה).

פורסם

היחידים שהצליחו לשקם היטב את חייהם היו תושבי הישובים בצפון השומרון, שרובם היו חילונים שהבינו והפנימו ששום נס לא יעזור להם והחלו לארגן את חייהם זמן רב לפני הפינוי.

תושבי גוש קטיף העדיפו לא לשתף פעולה עם מנהלת סל"ע, בעיקר בשל עצות אחיטופל שקיבלו מרבנים שטענו באוזניהם בלהט "שכלום לא יקרה בסוף" וביום בו פונו לא הוכנה תשתית ראוייה.

אגב פיצויים, למרות שהצד הפוליטי שלו הוא ממש לא כוס התה שלי, חיים אורון (ג'ומס) ממר"צ פעל רבות בוועדת הכספים למען מפוני גוש קטיף וצפון השומרון.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מה שעלה בגורל המפונים זה דבר אחד.

אבל מה עלה בגורלם של תושבי אשדוד, באר שבע, אופקים ועוד מיליון איש שעד לפני ההתנתקות לא היו בכלל בטווח הטילים, כולנו יכולים לראות היום.

פורסם

זה לא ממש מדויק, גראד שהטווח שלו כמה עשרות ק"מ מגיע לאשדוד עם התנתקות או שבלי.

ברור שיותר קשה לפעול למניעת שיגורים כשאתה לא בשטח, אבל זו החלטה פוליטית (או למעשה אי החלטה) של תפעול הכח הצבאי ולא באה כתוצאה מנוכחות או אי נוכחות של ישובים אזרחיים ברצ"ע.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

זה מאוד מדוייק, תבדוק בבקשה מתי היה הטיל הראשון שאשדוד חטפה ואח"כ תבוא ותגיד לי שאני לא מדייק.

הזיכרון של האנשים קצר אבל זו עובדה - עד ההתנתקות הטילים לא עברו את אשקלון.

פורסם

ההבטחה של הממשלה שכל ירי לאחר ההתנתקות ייענה בחומרה ולא בפינצטה , לא התממשה.

לצערנו אריאל שרון בתרדמת והצ'קים לא כוסו.

זה חלק מהתוצאות שאנו רואים כיום.

 

לדעתי יש לכתוש את עזה בלי רחמים, בלי כרוזים שמתריעים ואם יש אזרחים ליד טרוריסטים אז דמם בראשם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
היחידים שהצליחו לשקם היטב את חייהם היו תושבי הישובים בצפון השומרון, שרובם היו חילונים שהבינו והפנימו ששום נס לא יעזור להם והחלו לארגן את חייהם זמן רב לפני הפינוי.

תושבי גוש קטיף העדיפו לא לשתף פעולה עם מנהלת סל"ע, בעיקר בשל עצות אחיטופל שקיבלו מרבנים שטענו באוזניהם בלהט "שכלום לא יקרה בסוף" וביום בו פונו לא הוכנה תשתית ראוייה.

אגב פיצויים, למרות שהצד הפוליטי שלו הוא ממש לא כוס התה שלי, חיים אורון (ג'ומס) ממר"צ פעל רבות בוועדת הכספים למען מפוני גוש קטיף וצפון השומרון.

 

הובטח לאנשים שיפנו אותם ביחד , אנשים שגרו שם רצו להמשיך לגור ליד אותן המשפחות ואותם שכנים . הטעות היחידה שלהם היא התמימות .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
תושבי גוש קטיף העדיפו לא לשתף פעולה עם מנהלת סל"ע, בעיקר בשל עצות אחיטופל שקיבלו מרבנים שטענו באוזניהם בלהט "שכלום לא יקרה בסוף".

 

מוזר, משום מה חשבתי שתושבי גוש קטיף היו אנשי "כיפות סרוגות" - אוכלוסיה אינטליגנטית יחסית בעלת יכולת חשיבה וניתוח עצמאיים, ולא עדר שהולך אחרי "חכם" זה או אחר.


×
×
  • תוכן חדש...