Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5424 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רק תחשוב לעצמך אם מאז אוסלו והסכמי השלום השיקריים האלו, הפלסטינאים היו באמת מתעסקים בלהקים להם מדינה , בלי להתעסק ולהשקיע בטרור, איפה הם היו מגיעים היום ?

 

תראה איזה יופי באיו"ש הפלסטינים מרוכזים בעצמם, השטח משגשג וכפועל יוצא גם רגוע ושקט.

 

אם זה ימשך ככה לאורך שנים, לדעתי לא צריכה להיות שום בעיה להגיע לאיזה הסדר ארוך שנים אבל לא בפינה הזאת במזרח התיכון, פה הכל יכול להתהפך בשניה מ 20 שנה של רגיעה ללחימה אכזרית והכל בגלל מסמר קטן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בגירה,

 

לפי ההודעות שלך שאתה כותב, ושמתי לב לזה בשרשורים שעוסקים בנושאים כאלו ,

 

שאתה פשוט מאמין בצורה עיוורת שבאמת יהיה שלום, ושהערבים הם המסכנים ומדינת ישראל מנסה לטרפד כל ניסיון לשלום,

 

באמת חבל שאנשים כמוך חיים בבועה, שבאמת ביום מין הימים יהיה כאן שלום,

 

עד שלא יהיה מהפך אמיתי אצל הפלסטינאים ומדינות ערב, שום דבר לא ישתנה פה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ושהערבים הם המסכנים ומדינת ישראל מנסה לטרפד כל ניסיון לשלום,

אין לי מושג מאיפה הגעת למסקנות האלה, הן פשוט לא נכונות.

 

באמת חבל שאנשים כמוך חיים בבועה, שבאמת ביום מין הימים יהיה כאן שלום,

חייב להיות פה שלום, כולנו חייבים לחתור ולשאוף תמידית שיהיה שלום או שנצווה לבניינו ונכדיינו מורשת של מלחמות, פיגועים וירי טילים כמו שאנחנו עוברים. זה מה שאתה מאחל להם? זה מה שאתה רוצה להוריש להם? לנצח נאכל חרב?

 

עד שלא יהיה מהפך אמיתי אצל הפלסטינאים ומדינות ערב, שום דבר לא ישתנה פה.

 

אם אתה מסתכל על האינתיפאדה הראשונה והשניה ולעומת זאת מסתכל על המצב בשטחים היום אתה לא מרגיש שאיו"ש עברה איזה מהפך?

 

עכשיו רק נשאר שתהיה להם (ולנו) מנהיגות אמיצה עם בייצים ותאמין לי שאפשר ליישם פה איזה שהוא סוג של שלום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בגירה,

 

לפי ההודעות שלך שאתה כותב, ושמתי לב לזה בשרשורים שעוסקים בנושאים כאלו ,

 

שאתה פשוט מאמין בצורה עיוורת שבאמת יהיה שלום, ושהערבים הם המסכנים ומדינת ישראל מנסה לטרפד כל ניסיון לשלום,

 

באמת חבל שאנשים כמוך חיים בבועה, שבאמת ביום מין הימים יהיה כאן שלום,

 

עד שלא יהיה מהפך אמיתי אצל הפלסטינאים ומדינות ערב, שום דבר לא ישתנה פה.

 

ברור לכולם שסחבקים לא נהיה בדור שלנו כי יש יותר מידי פחד וצלקות בשני הצדדים. המטרה צריכה להיות גבול שקט כדי שהצלקות יגלידו כי אחרת נמשיך לחיות על החרב.

 

אתה גם צריך להיות מציאותי. הרי ברור לכולם של אנחנו ולא הם ניעלם מהשטח אז האופציות העומדות בפני כולם הן או להמשיך להרוג אחד את השני, או להקים מדינה דו לאומית (ואז לאט לאט ניעלם מפה), או להקים מדינת אפרטהייד או להיפרד לשתי ישויות נפרדות.

 

כל הסדר שנגיע צריך להיות מלווה ביכולת להגיב על כל הפרה בחומרה כך שלשני הצדדים יהיה כדאי לשמור עליו. אם רבין לא היה נרצח אני מאמין שזה מה שהיה קורה אבל הממשלות שאחריו בחרו להבליג על כל מיני הפרות (תראה מה קרה שמישה ו החליט לא להבליג ויצא לעופרת יצוקה. קיבלנו 3 שנים של שקט).

 

המהפך צריך להיות לא רק אצלם אלא גם אצלנו. הם צריכים לקבל את זה שאנחנו עובדה בשטח (והם כבר די מקבלים את זה) ואנחנו צריכים להבין שהם גם עובדה בשטח ושלא יהיה מנוס מפינוי שטחים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא אמרנו שאין פוליטיקה בפורום?

כי אם יש אז יש לי המון מה להוציא על ארועי הימים האחרונים והנטיה החדשה להתנצל על כל דבר.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

להתנצל אנחנו חייבים להפסיק. להביע צער על פגיעה באזרחים או בחפים מפשע כן אבל להתנצל על זה שהם נפגעו תוך כדי לחימה שנכפתה עלינו ממש לא.

 

ולגבי הימים האחרונים אנחנו באיזור המטווח סובלים מתופעה של ספקים ונותני שירות שלא מוכניפם להגיע לאיזור.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
להתנצל אנחנו חייבים להפסיק.

 

חייבים להפסיק? מי בכלל התחיל?

 

מול המיצרים הביעו צער על מוות מיותר, לא פחות ולא יותר.

 

מול הטורקים לא הייתה שום התנצלות ושום הבעת צער למרות ששמועות עקשניות טוענות שתחת לחץ אמריקאי אנחנו הולכים להתנצל בפניהם שבוע הבא :x

 

לא אמרנו שאין פוליטיקה בפורום?

 

נושא השרשור הוא מה עלה בגורל המפונים, באופן טבעי, פה ושם יש גלישות לנושאים פוליטים ולכן נחזור כעט לנושא השרשור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מול כל העולם אחרי כל פעולה שלנו נגד מחבלים.

 

טורקיה היא באמת מקרה יוצא דופן (גם הפעם הראשונה שועדה של האום מוצאת אותנו צודקים וגם אנחנו עומדים על שלנו). לגבי המצרים בוא נחכה לסיום החקירה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כל הסדר שנגיע צריך להיות מלווה ביכולת להגיב על כל הפרה בחומרה כך שלשני הצדדים יהיה כדאי לשמור עליו. אם רבין לא היה נרצח אני מאמין שזה מה שהיה קורה אבל הממשלות שאחריו בחרו להבליג על כל מיני הפרות (תראה מה קרה שמישה ו החליט לא להבליג ויצא לעופרת יצוקה. קיבלנו 3 שנים של שקט).

.

 

 

רבין עשה את הטעות הכי גדולה שיכולה להיות, הוא הביא לפה את ערפאת , מאיזה חור מטוניס, ועשה אותו מנהיג גדול,

מי היה מאמין שהעכברוש הרוצח הזה , יגיע לרמה של הנהגה של עם?

 

בתקופתו הוקם כח 17 , שזה כאילו אמור לשמור על הסדר בעזה, רק חבל שבסוף כל הנשק הזה הגיע למחבלים.

 

בתקופה של רבין היו פיגועים ורבין טעה בכך שהוא אמר שהוא " לא יכנע לטרור" ושהוא יבליג, ולבנתיים, התפוצצו פה מחבלים,

הוא יותר מידי האמין בשלום והלך בו בדרך עיוורת לחלוטין,

 

אותה טעות עשה גם שרון, עם ההתנתקות המטופשת שלו.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

בתקופה של רבין היו פיגועים ורבין טעה בכך שהוא אמר שהוא " לא יכנע לטרור" ושהוא יבליג

 

אתה מפספס, רבין אמר שצריך להלחם בטרור כאילו אין הסכם שלום וצריך לחתור לשלום כאילו אין טרור. כך אמר וכך עשה (זוכר את "צריך לשבור להם את הידיים ואת הרגליים").

 

הטרור התעורר בזמן רבין לא כי רבין היה רך או וותרן ביחס אליהם אלא כי בזמנו של רבין חלה התקדמות אמיתית בתהליך השלום וכל ארגוני הטרור ראו איך הקרקע נשמטת להם מתחת לרגליים אז הם התחילו להבעיר את האזור.

 

בקשר להתנתקות, רעיונית אני לא חושב שהיא הייתה מטופשת אבל דרך הביצוע שלה היה מטומטם ברמות.

 

בדיוק כמו שברק "ברח" מלבנון והשאיר באזור אווירה של "ראיתם איך הצלחנו לגרש את האל יאהודים", ככה בדיוק שרון עשה ונתן לכל אירגוני הטרור רוח גבית שנושבת בגבם עד היום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש לי המון מה להוציא על ארועי הימים האחרונים והנטיה החדשה להתנצל על כל דבר.

 

שאלה לי אליכם: האם יש אמת בעובדות המובאות במאמר הזה?

הרגנו – אופס! – חמישה חיילים מצרים במהלך הימים האחרונים. הסיכולים הממוקדים של צה"ל, מסתבר, היו בלתי ממוקדים מהרגיל, אם הוא הצליח להרוג גם חיילי צבא ידידותי, שחטפו פיגוע התאבדות מאותם כוחות שתקפו את ישראל ביום חמישי. הפיגוע הזה, אגב, מחזק את ההשערה שהמידע שזרועות ה-Hasbara של ישראל מפיצות לכל עבר על כך שמקור הפיגוע הוא בעזה הוא שקרי.
ברור לי שהמידע באתר הזה הוא מגמתי, ואני לא נמנה על קוראיו או תומכיו (את הלינק ראיתי דרך פייסבוק), אבל אם העובדות האלה נכונות אזי בהחלט יש סיבה לדאגה.

 

בתור מישהו שצופה מהצד, ועוד די מרחוק, קשה לי לדעת מה בדיוק הולך שם. אשמח אם תוכלו להבהיר בהתאם למידע שברשותכם.

פורסם
אתה מפספס, רבין אמר שצריך להלחם בטרור כאילו אין הסכם שלום וצריך לחתור לשלום כאילו אין טרור. כך אמר וכך עשה (זוכר את "צריך לשבור להם את הידיים ואת הרגליים").

 

הטרור התעורר בזמן רבין לא כי רבין היה רך או וותרן ביחס אליהם אלא כי בזמנו של רבין חלה התקדמות אמיתית בתהליך השלום וכל ארגוני הטרור ראו איך הקרקע נשמטת להם מתחת לרגליים אז הם התחילו להבעיר את האזור.

 

בקשר להתנתקות, רעיונית אני לא חושב שהיא הייתה מטופשת אבל דרך הביצוע שלה היה מטומטם ברמות.

 

בדיוק כמו שברק "ברח" מלבנון והשאיר באזור אווירה של "ראיתם איך הצלחנו לגרש את האל יאהודים", ככה בדיוק שרון עשה ונתן לכל אירגוני הטרור רוח גבית שנושבת בגבם עד היום.

 

בנתיים לא שברו לאף אחד שום יד ושום רגל, וגם אם עשו משהו דומה, אז עשו לאותו חייל צרות עם בתי משפט,

זוכר את הקצין מ' שאמרו שהוא עשה וידוא הריגה?

 

אל תשכח את התקופה שהתפוצצו פה אוטובוסים, והוא לא עשה עם זה שום דבר,

 

בנתיים אנחנו צריכים להתנצל ולתת דין וחשבון על זה שאנחנו מגינים פה על המדינה,,

 

בעוד שהם לא צריכים לתת שום הסבר על הטילים שהם יורים על אזרחים בכוונה תחילה להרוג כמה שיותר יהודים,

 

תראה מה קורה עם הטורקים החולרות האלו, ועם הח"כית הערביה חנין זובי, ביזיון למדינה שלנו, שיש בכלל ח"כים פלסטינאים בכנסת

 

מה אתה אומר, אולי מדינת ישראל תפנה לבית משפט בהאג ותתבע את אירגוני הטרור?

ברור שלא, הרי יצחקו לנו בפרצוף.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

דריש, נשמע כמו בולשיט טוטאלי, במיוחד בהתחשב בסגננו ההזוי של הכותב.

גם מהכירות שלי עם השטח זה נשמע קצת מופרך שנפתח באש על שוטרים מצריים.

אין חייל שלא יודע איפה העמדה המצרית ואף אחד לא יפתח עליה באש אם לא תהיי לו סיבה.

אגב, שימו לב שאחרי שיומיים המצריים אומרים שיש 3 הרוגים פתאום המספר גדל ל5.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.


×
×
  • תוכן חדש...