Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הובטח לאנשים שיפנו אותם ביחד , אנשים שגרו שם רצו להמשיך לגור ליד אותן המשפחות ואותם שכנים . הטעות היחידה שלהם היא התמימות .

 

לא רק התמימות, אלא לפעמים גם קצת סיבות אחרות כמו תאווה או חוסר חכמה (כמו איזה קבוצה שהחליטה שהיא מסרבת לכל הצעה שלא תגיע כי הם מוכנים אך ורק להכנס לתוך קיבוץ פלמחים כקבוצה הומוגנית).

 

אבל בין אם הם קצת תמימים או כל סיבה אחרת, כאמור, כלום לא מצדיק את העוול הנורא שנעשה להם.

 

 

רגעי המשבר העיקריים שלי עם המדינה הזאת הם בודדים לאורך חיי, התנהלות מול מפוני ההתנתקות ומדחת יוסוף הם ללא ספק הבולטים שבהם.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

derish- מדבריך עלול להשתמע שדתיים שאינם בעלי כיפות סרוגות, קרי כיפות שחורות ו\או חרדים אינם "אינטיליגנטיים יחסית" ואינם בעלי "יכולת חשיבה וניתוח עצמאיים" והולוכים אחרי איש שמהמרכאות משתמע שאינו באמת חכם? האם כך הדבר?

פורסם

תמימות יכולה להתפרש פעמים רבות כטיפשות וגם להיפך , ההבטחה להעביר אותם כ"גוש" ניתנה ע"י הגורמים הכי גבוהים שיש , אז אפשר להבין מדוע הם "נפלו" בפח .

 

בכל מקרה הדרך בה "טופלו" במהלך השנים פשוט דוחה !

 

אבל זאת לא פעם ראשונה שהמדינה מתעכבת בהליך מסובך . אני מאמין שהפיתרון של תושבי גוש קטיף יגיע במהרה על הרכבת התחתית של ת"א :-(

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
derish- מדבריך עלול להשתמע שדתיים שאינם בעלי כיפות סרוגות, קרי כיפות שחורות ו\או חרדים אינם "אינטיליגנטיים יחסית" ואינם בעלי "יכולת חשיבה וניתוח עצמאיים" והולוכים אחרי איש שמהמרכאות משתמע שאינו באמת חכם? האם כך הדבר?

 

מדבריך משתמע שאתה ניחן ביכולת אבחנה דקה. הבנת אותי נכון.

פורסם
היחידים שהצליחו לשקם היטב את חייהם היו תושבי הישובים בצפון השומרון, שרובם היו חילונים שהבינו והפנימו ששום נס לא יעזור להם והחלו לארגן את חייהם זמן רב לפני הפינוי.

תושבי גוש קטיף העדיפו לא לשתף פעולה עם מנהלת סל"ע, בעיקר בשל עצות אחיטופל שקיבלו מרבנים שטענו באוזניהם בלהט "שכלום לא יקרה בסוף" וביום בו פונו לא הוכנה תשתית ראוייה.

אגב פיצויים, למרות שהצד הפוליטי שלו הוא ממש לא כוס התה שלי, חיים אורון (ג'ומס) ממר"צ פעל רבות בוועדת הכספים למען מפוני גוש קטיף וצפון השומרון.

מהיכרות אישית עם כמה וכמה מהמפונים, ומכך שגדלתי בחברה הדתית, והייתי שותף להפגנות וכו', אני יודע שרוב החקלאים פינו כל מה שיכלו עוד לפני הגירוש, דתיים וחילונים כאחד. מפוני השומרון החילונים באו מישובים שקרסו קהילתית כבר לפני זה, הישובים היו חצי ריקים כבר שנים לפני זה, וחלק מהתושבים רק חיפשו דרך לעזוב. אתה רוצה דוגמא חילונית? לך רפיח ים, אלי סיני, דוגית וניסנית.

מי שהיה באזור ראה בחודש שלפני שיירות של משאיות כל היום וכל הלילה, שהלכו וגברו עד לגירוש עצמו.

מנהלת סל"ע זה כבר סיפור בפני עצמו, ניסו לערבב מתיישבים, והפעילו מניפולצית כדיל הוריד סכומים ולפרק קהילות. אגב תושבי פאת שדה הגיעו איתם מראש לסיכום לגבי מעבר למבקיעים, אבל גם שם חיכו להם רק קרווילות בלי תשתית.

לגבי ג'ומס, אני בהחלט מאמין שהוא עשה את זה, ומתוך אנושיות, וגם אני ממש לא בדעות שלו.

זה לא ממש מדויק, גראד שהטווח שלו כמה עשרות ק"מ מגיע לאשדוד עם התנתקות או שבלי.

ברור שיותר קשה לפעול למניעת שיגורים כשאתה לא בשטח, אבל זו החלטה פוליטית (או למעשה אי החלטה) של תפעול הכח הצבאי ולא באה כתוצאה מנוכחות או אי נוכחות של ישובים אזרחיים ברצ"ע.

מה זה משנה? בפועל יצאנו ואנחנו פחות מוגנים.

מוזר, משום מה חשבתי שתושבי גוש קטיף היו אנשי "כיפות סרוגות" - אוכלוסיה אינטליגנטית יחסית בעלת יכולת חשיבה וניתוח עצמאיים, ולא עדר שהולך אחרי "חכם" זה או אחר.

איזה עדר? אם היית יודע כמה חילוקי דעות היו שם ועדיין יש שם....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
זה מאוד מדוייק, תבדוק בבקשה מתי היה הטיל הראשון שאשדוד חטפה ואח"כ תבוא ותגיד לי שאני לא מדייק.

הזיכרון של האנשים קצר אבל זו עובדה - עד ההתנתקות הטילים לא עברו את אשקלון.

 

מה הקשר?

 

באינתיפאדה הראשונה לא היו בכלל טילים אז מה זה אומר?

 

מירוץ החימוש הוא תהליך. הרקטות הראשונות שעפו מחוץ לרצועה לשדרות באו הרבה לפני שחשבו על ההתנתקות וזה היה ברור שזו שאלה של זמן עד שהטווח יתארך עם התנתקות או בלעדיה. פשוט בלי ההתנתקות לא היה עופרת יצוקה והיינו ממשיכים לחיות תחת טפטוף מתמיד של טילים שהטווח שלהם הולך וגדל בלי יכולת אמיתית להגיב כמו שצריך (וזה לא אומר שאני חושב שעכשיו מגיבים כמו שצריך).

 

ולשאלה מה קורה עם המפונים השאלה די מורכבת כי היא לא אחידה.

 

יש את אלה שהשתמשו במפונים (בעיקר עובדי המנגנון שם) שעשו הכל כדי לשמור על רשויות ומנגנונים עצמאיים כדי להבטיח לעצמם את מקורות הפרנסה שהיו להם בעבר (למשל לא הסכימו לקבל שכונה עצמאית באשקלון במיקום מעולה אם היא לא תוכרז כרשות נפרדת), יש את אלה שלא הפנימו שצריך להתחיל חיים חדשים וסירבו להשתלב בשוק העבודה הישראלי (ששונה לחלוטין ממה שהיה בגוש) עד שאכלו את כל כספי הפיצויים, יש את אלה שמכל מיני סיבות עוד לא קיבלו את כל מה שמגיע להם ויש את אלה שהפנימו שמה שהיה היה ובנו לעצמם חיים חדשים ומסודרים כמו כל אחד אחר פה.

 

אני לא מסכים לחלוקה של דתיים/חילוניים וכו' כי אני רואה את כל הסוגים בכל המצבים. ההבדלים הם יותר בין אידאולוגיםן שמנסים להנציח את העבר בכל מחיר לבין אלה שהבינו שהחיים שונים היום.

 

אלה שאני מכיר אישית (כמה עשרות משפחות מהרצועה. חלקם מאלי סיני וניסנית וחלקם מהגוש) קיבלו פיצוי שתמורתו אני מוכן מחר לפנות את הבית שלי ופרט לשתי משפחות שבחרו להילחם על הישארות כגוש ויישוב עצמאי כולם חיים לא פחות טוב ממה שחיו שם.

 

מה שהכי כואב לי זה לראות את הניצול של המפונים בידי האנשים שהיו אמורים להגן עליהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

דבסר אחד די ברור, מי שיצא בצורה הכי סבירה הם אלא שמראש אמרו "סבבה, תביא את הצק ואני עף מכאן" ואלא שיצאו הכי מקופחים הם אלא שמסיבות שונות חיכו עד הפינוי עצמו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מי שיצא הכי דפוק זה אלה שאמרו שהם מתיישבים רק בנקודה X וגם זה בתנאי שכל היישוב עובר יחד וכל אחד גר בדיוק ליד אותם השכנים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מה שיצא הכי דפוק, זה שהמדינה עודה את האנשים האלו להתיישב שם לפני הרבה שנים, ואז כשבא שרון והחליט לבצע את

 

 

התוכנית המטופשת שלו , הוא עשה את זה בלי שום מחשבה, רק כדי לרצות את האמריקאים, למרות שלא היה לו רוב לעשות את ההתנתקות,

 

אני זוכר שהייתי בצבא בתקופה הזו, ואמרו שכל מי שהוא בקבע, ואם אני לא טועה אז גם קצינים בסדיר, חייבים ללכת לבצע את ההתנתקות, אחרת זה סירוב פקודה כלא , והוצאה מהצבא, הרבה אנשים פחחדו

לאבד את מקום עבודתם והלכו לזה בחוסר ברירה.

 

 

ההחלטה הזו גרמה למדינת ישראל נזק עצום, לעקור אנשים מהבתים שלהם? איפה בג"צ איפה בית המשפט העליון? או שהם רק מתערבים לטובת הערבים.

 

אין ספק שנגרם לאנשים האלו נזקים נפשיים חברתיים וכלכליים חמורים,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
פרט לשתי משפחות שבחרו להילחם על הישארות כגוש ויישוב עצמאי כולם חיים לא פחות טוב ממה שחיו שם.

 

טוב לשמוע, סוף סוף משהו אופטימי בשרשור הזה.

פורסם
מה שיצא הכי דפוק, זה שהמדינה עודה את האנשים האלו להתיישב שם לפני הרבה שנים, ואז כשבא שרון והחליט לבצע את

 

 

התוכנית המטופשת שלו , הוא עשה את זה בלי שום מחשבה, רק כדי לרצות את האמריקאים, למרות שלא היה לו רוב לעשות את ההתנתקות,

 

אני זוכר שהייתי בצבא בתקופה הזו, ואמרו שכל מי שהוא בקבע, ואם אני לא טועה אז גם קצינים בסדיר, חייבים ללכת לבצע את ההתנתקות, אחרת זה סירוב פקודה כלא , והוצאה מהצבא, הרבה אנשים פחחדו

לאבד את מקום עבודתם והלכו לזה בחוסר ברירה.

 

 

ההחלטה הזו גרמה למדינת ישראל נזק עצום, לעקור אנשים מהבתים שלהם? איפה בג"צ איפה בית המשפט העליון? או שהם רק מתערבים לטובת הערבים.

 

אין ספק שנגרם לאנשים האלו נזקים נפשיים חברתיים וכלכליים חמורים,

 

אתה בכלל קורא את מה שאתה כותב?

 

אם לא היה לו רוב אז איך התכנית עברה (ולפני שאתה קופץ עם קולות הערבים שבאמת אני לא זוכר איך הצביעו, הם אזרחי המדינה וגם להם יש זכות להשתתף בהחלטות)?

 

לגבי הצבא אם עדיין לא הפנמת זו לא תכנית כבקשתך. כחייל בין אם בקבע ובין אם בסדיר אתה מחוייב למלא את הפקודות פרט למקרים מאוד מאוד חריגים (פקודה בלתי חוקית בעליל. סתם פקודה בלתי חוקית אתה חייב למלא) כלשונן וללא שום זכות ערעור.

 

לפני שאתה מערב את בית המשפט העליון כדאי לך מאוד לבדוק את החוק הישראלי והבינלאומי. עזה והגדה מעולם לא סופחו ולכן יישוב אזרחים שם נוגד את החוק הבינלאומי אז יותר טוב שלא תפנה לפני שיפנו לך את כל ההתנחלויות.

 

נגרמו לאנשים שם נזקים נפשיים וכלכליים בגללם. מי שמשתמש בילד שלו ככלי ניגוח פוליטי שלא יתפלא שלילד יש שריטה.

 

יש לי חברים שגרו בגוש ועוד שגרו בניסנית ובאלי סיני. חלקם יצאו כמה שבועות לפני המועד כדי לחסוך את כל הבלאגן מהילדים והאידאולוגים ביניהם הוציאו את המשפחות ויומיים לפני הפינוי חזרו רק הגברים ללא הילדים והנשים כדי להיטות שפ בפינוי עצמו. לאף אחד מהם אין שום שריטה ושם טראומה כי הם ידעו מתי כן להילחם ומתי המערכה נגמרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
אם לא היה לו רוב אז איך התכנית עברה (ולפני שאתה קופץ עם קולות הערבים...)

 

התוכנית הועמדה למבחן הרוב, ללא קשר לקולות הערבים, שלוש פעמים:

 

1. במערכת הבחירות. השמאל אמר לפנות קצת, שרון אמר "דין נצרים כדין תל אביב". על סמך זה זכה הימין בבחירות, ואח"כ עשה הפוך.

2. במשאל מתפקדי הליכוד, ששרון הבטיח מראש לכבד את תוצאותיו, ואחרי שהתוצאה היתה נגדו אמר שזה מחייב אותו "מבחינה מוסרית אך לא מבחינה חוקית", או במילים אחרות - לא הבטחתי לקיים.

3. בממשלה - שרון פיטר שרים שהתנגדו, כדי שיהיה רוב לדעתו. גם כאן מנהל תקין במיטבו.

 

 

ולגבי מצבם של המגורשים - היה כידוע תכנון מדוקדק של כל המבצע, לפרטי פרטים, כולל שקיות שתיה לכל חייל, עמדות הטענה לפלאפונים וכולי. כל התכנון הנ"ל נגמר בדיוק בשניה שהאנשים הועמסו על האוטובוסים - עד כדי כך שלא כל נהג ידע לאן לנסוע, שלא לדבר על מה שיהיה אח"כ. כל השאר בהתאם.

 

דני

פורסם

אני זוכר משעורי אזרחות את ההמצאה הגאונית של "פקודה בלתי חוקית" ו"פקודה בלתי חוקית בעליל"

 

בא נגיד שזו המצאה די טיפשית כדי שמתי שיהיו פאקים בביצוע פקודות יהיה אפשר להאשים את הפקודים שהיו צריכים להבחין בין פקודה בלתי חוקית, לבין פקודה בלתי חוקית בעליל.

 

בתכלס מה זה משנה, כבר מה נהיה עם הסיפור הזה?

 

לפני 6 שנים היו יורים על גוש קטיף ועל הישובים באיזור, עכשיו יורים כבר על אשקלון ואשדוד,

מלבנון ברחנו , וקיבלנו משם מלחמה, שגרמה להרס של עסקים משפחות בתים , ומה לא?

 

אז כנראה הפיתרון הוא לא לברוח עם הזנב בין הרגליים , כדי לרצות את האמריקאים, אלא צריך לעשות הסדר ,

אבל מעניין שבהסדרים שעשו עד עכשיו עם הפלסטינאים , הצד שלהם לא מקיים שום התחייבות,

ואילו אנחנו מחוייבים "לשלום" ולאיפוק...

 

בקשר לחוק הבין לאומי וכל הבולשיט הזה, הגיע הזמן שזה לא יהיה חד צדדי כנגד מדינת ישראל, הפלסטינאים קיבלו שטחים,

והם מעדיפים להשקיע את כל המרץ שלהם בביצוע אנתיפדות ובקניית אמל"חים,

רק תחשוב לעצמך אם מאז אוסלו והסכמי השלום השיקריים האלו, הפלסטינאים היו באמת מתעסקים בלהקים להם מדינה , בלי להתעסק ולהשקיע בטרור, איפה הם היו מגיעים היום ?

אבל זו לא המטרה שלהם, "כיבוש" כלומר שמדינת ישראל קיימת, וצריך להעיף אותה מהמפה, זה רק מילה עדינה שהם משתמשים בה. אבל זו המשמעות שלה,

 

בקשר לשרון, הבן אדם הזה פישל בענק, והוא נענש על זה.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .


×
×
  • תוכן חדש...