Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אופיר, אין פה רמת הפחדה.

זה פשוט לא לכל אחד.

זה הכל :)

 

למי יש ז*ן להתעסק עם זה ביום יום או לשבת עם אוזניות באוטו

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הפחדה אולי הייתה מילה קשה מדי במחשבה לאחור :)

פשוט כשקראתי את האשכול זה ביאס אותי אפילו חח

 

ומה שכתבת אומר לי שלא קראת כלום ממה שכתבתי

אמרתי בדיוק שזה לא התעסקות יום-יום ושלא נגעתי במחשב שנה כבר

ואם אתה משתמש בHORM אז כל עוד לא תרצה לחדש או להוסיף משהו הוא יעבוד לך בדיוק כמו ביום שהרכבת אותו

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

כמה זמן לוקח להתקין מחשב ברכב? בהנחה שאתה רק מתחיל את הפרוייקט.

 

כמה זמן לוקח להתקין רדיודיסק\דאבלדין עם GPS ברכב?

 

מה שכן, הדאבלדין החדשים עם האנדרואיד זה כבר סיפור שונה :)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני בעצם לא נגעתי במחשב מהיום שהרכבתי אותו עוד ברכב הקודם - כשעברתי לרכב הנוכחי בגלל שלא רשמתי איזה חוט מתחבר לאיזה שקע - אכלתי כמה סרטים מעניינים בזמן שהרכב הותקן בECA.



 

אבל שוב, מאז לא נגעתי בו ובקרוב אני מתכוון למצוא איזה רגע פנוי לשתול שם עוד מאוורר בשביל השקט הנפשי שלי.

 

אפרופו - כדאי לדעתי שאני אשפוך ממנו אימג' חדש לDOK BOOTABLE - נראה לי :)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
כמה זמן לוקח להתקין מחשב ברכב? בהנחה שאתה רק מתחיל את הפרוייקט.

 

כמה זמן לוקח להתקין רדיודיסק\דאבלדין עם GPS ברכב?

 

מה שכן, הדאבלדין החדשים עם האנדרואיד זה כבר סיפור שונה :)

 

תוך פחות משבוע אתה יכול להתקין ולהגדיר הכל אם כל הרכיבים אצלך

ואם אתה יודע מה אתה רוצה , תוך 3 חודשים לדעתי המערכת יכולה להיות סגורה הרמטית

 

כמה עולה להתקין מחשב ברכב?

 

כמה עולה להתקין דאבל דין עם GPS ברכב? ומה אם אתה רוצה גם DVB-T , אינטרנט , ממשק נורמלי?

 

 

איזה דאבל-דין חדשים? יש משהו נורמלי? אני ראיתי רק דברים מעפנים ( אני מדבר על דברים שיצאו כבר או יוצאים עכשיו )

הParrot Asteroid הוא כיוון מעניין לדין אחד

 

ואם אנחנו כבר בפורום אודיו אז

http://www.talkandroid.com/58584-your-next-smartphone-or-tablet-could-be-thx-certified/

 

הסנסיישן הבא הולך להכיל את זה , זה גם מעניין :)

 

עריכה :

זה כבר נראה מעניין מאוד

http://www.engadget.com/2011/09/15/ca-fi-is-an-aftermarket-android-car-stereo-that-wont-fit-in-you/

 

חבל שהמסך קצת קטן ועם רזולוציה נמוכה ( אפשר לוותר על כל הכפתורים בצדדים מבחינתי ) , אבל זה צעד בכיוון מעולה

הטאצ' גם resistive - מאכזב.

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

זה לא ענין של הפחדה, זה ענין של לדעת לקראת מה אתה הולך.

יש אנשים שיש להם תקלות כי הם לא יודעים איך לפתור אותן , ולדעתי הם פשוט נכנסו מעל לראש שלהם עם פרוייקט כזה ( סורי צביקה :) הכל באהבה )

היכולת לבצע troubleshooting בפרוייקט כזה היא משהו מאוד מאוד חשוב.

 

יש לי בהחלט את ההבנה ואת הידע, אחרת לא הייתי נכנס לכך מלכתחילה. הבעיה הגדולה והעיקרית שלי זה חוסר הסבלנות להתעסק עם זה.

להזכירך אופיר, ב2 הפעמים האחרונות שנוצרו לי תקלות, בפירוש ניסית לפתור אותן אך בשורה התחתונה הפתרון שלך היה לפרמט ולהתקין הכל מחדש.

אני מעריך ביותר את העזרה הרבה שנתת לי, אך אתה חוטא ברומנטיזציה בכל מה שקשור למחשבים ברכב.

נכון, זה מגניב לאללה. נכון, זה אחלה גאדג'ט שמפיל את האשכים לאנשים, בייחוד שלא מהתחום, שקולטים לראשונה פאקינג לוגו של XP/7 בקונסולה שלך ברכב. נכון, יש 'פונקציונליות' רבה במחשב, 'פוטנציאל', וכן הלאה.

 

אך בסופו של יום, גם כשהכל עובד כמו שעון, הפונקציונליות והופטנציאל נשארים על הנייר ואתה לא באמת משתמש ביותר מאשר לשמוע מוסיקה/GPS. ואת זה דאבל דין נורמלי עם מתאם ייעודי או 2, עושה זאת היטב.

 

ואתה לא צריך לשרוף שעות ועצבים על למשל למה הHUB לא עובד מקדימה, למרות שהוא מקבל מתח ישיר ולמרות שהכבל USB הוא אקטיבי, כי אם לא, בכלל שום דבר לא עובד באורך הזה אצלי. כן, אני יודע שיש רכבים שהכבל USB הרגיל עובד רגיל והכל בסדר. וזו רק דוגמה אחת מני רבות.

 

שלא נדבר על כך שכמחשב אתה חשוף לוירוסים, וכן גם אצלי נפגעתי מכך כשבמפגש אחד אדגר היקר השאיל לי DOK נגוע שעשה לי צרות צרורות. הHORM באמת פתרון חיובי בענין.

 

אבל כמו שיגבני כתב,

שאל את עצמך למה אתה צריך את זה? אם יש לך טיעונים חזקים אז לך על זה, אם זה מסתכם במה שרשמתי למעלה, מציע לרדת מהעניין.
:mm_yeah:

 

נ.ב.

הפוסט נכתב מהמחשב בסדנה של יוסי בזמן שהוא מפרק את המחשב מהרכב :lol:

פורסם

צביקה חסר לך שאתה לא פותח שרשיר על ההתקנה המחודשת

:-P

 

 

אני אומר שזה בהחלט מגניב - כשישבו אצלי כמה מפתחים מהחברה שאני עובד בה ( אני תומך טכני על תקן מהנדס תקשורת) ברכב שלי וראו שאני יכול להתקין client VPN, להתחבר מרחוק למחשב שלי בעבודה מהרכב... ולכבות להם את כל המעבדות :-D

 

הם כמעט עשו במכנסיים.

 

אבל חוץ מלשמוע שירים, GPS ורדיו השימושים היחידיים שיש לי מהמחשב הזה הם:

 

יציאה אופטית

OBD II

 

לגבי הOBD אפשר לקנות סורק חיצוני או אפילו לרכוש ב170 דולר סורק לאייפון ולהוריד תוכנות פרוצות כמו REV או תוכנות של פאלמר.

 

לגבי יציאה אופטית - אפשר גם למצוא פתרונות לזה רק שלא תהיה לי שליטה על הווליום למעט הDRC

 

נו שויין - הייתי יכול בכיף גם לקנות דאבל דין...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

העולם הולך לכיוון הטאבלטים , ומערכות הפעלה קלות יותר , עם interface הרבה יותר נוח .

ממליץ לך לבדוק את זה .(מערכות מבוססות Android) או התקנת TABLET ברכב.

 

בהצלחה בדרך ,

 

נתי.


×
×
  • תוכן חדש...