Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5438 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני כרגע עובד בתצורה של 2 way אקטיבי, עם הציוד הבא:

טויטרים - מורל סופרימו מוגברים על ידי Celestra Fa75

מיד באסים של פוקל אוטופיה מוגברים על ידי Celstra Fa150

בינהם קרוס PPI FRX-456

בקרוב אני רוכש מיד Hat L4 ומתלבט איך להגביר אותו, אם להוסיף עוד מגבר 2 ערוצים בהספק של 60 וואט +-

או למכור את ה FA75 ולהביא מגבר 4 ערוצים במקומו מטעמי נוחות ומקום.

השאלה היא ההבדל בין איכות הסאונד של המגברים

ראיתי בלוחות מגבר

XETEC XIRCUIT XI 240.4 איך הוא בהשוואה לסאונד של הסלסטרה?

איך ה zapco I force 450.4i בהשוואה?

המלצות אחרות יתקבלו בברכה.

תודה מראש.

HU:Pioneer DEH-80PRS Amp's:Celestra Fa 475 + Sundown SAE1000D

MIDBass:Hertz HSK XL TW:Dayton Audio RS28F-4 SUB:DC - Lvl 2 - 15'

פורסם

הסופרימו שלך מתאים ל 2 חלקים, יורד נמוך ועושה את זה טוב.

 

נסה להמשיך לכוון לדעתי או לשפר התקנה קיימת כמו זויות נכונות למיד באס וכו'...

פורסם
הסופרימו שלך מתאים ל 2 חלקים, יורד נמוך ועושה את זה טוב.

 

נסה להמשיך לכוון לדעתי או לשפר התקנה קיימת כמו זויות נכונות למיד באס וכו'...

לטעמי הסופרימו לא נשמע טוב שאני חותך אותו מתחת ל 3.14 kh

חוץ מזה שקצת בעייתי באוטו שלי למקום את המיד באס בזוויות כי זה מצריך חיתוך של הדלת ואני לא רוצה לגעת בה.

וממש חסר לי התחום של המיד... המיד באס לא משחזר לי אותו בצורה מדויקת.

HU:Pioneer DEH-80PRS Amp's:Celestra Fa 475 + Sundown SAE1000D

MIDBass:Hertz HSK XL TW:Dayton Audio RS28F-4 SUB:DC - Lvl 2 - 15'

פורסם

אני לא בטוח לגבי הצירקיט אבל הזאפקו בוודאות לא ברמה של הסלסטרה שלך.

 

הכל שאלה של תקציב , הכי נכון לדעתי במצב שלך זה להוסיף עוד FA275 או לחילופין למכור את שלך ולהביא FA475 , כמובן אם התקציב מאפשר.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
אני לא בטוח לגבי הצירקיט אבל הזאפקו בוודאות לא ברמה של הסלסטרה שלך.

 

הכל שאלה של תקציב , הכי נכון לדעתי במצב שלך זה להוסיף עוד FA275 או לחילופין למכור את שלך ולהביא FA475 , כמובן אם התקציב מאפשר.

 

הבעיה זה המחיר... לשדרג ל fa 475 יוציא ממני עוד סכום מכובד כמו כן לקנות 75 חדש... אין בלוחות משומש, בגלל זה אני מנסה להוזיל עלויות על ידי קנייה של ציוד משומש...

השאלה איזה מגבר משומש 4 ערוצים עד 1000 שקל יוכל להביא את אותה תוצאה כמו ה Fa475

HU:Pioneer DEH-80PRS Amp's:Celestra Fa 475 + Sundown SAE1000D

MIDBass:Hertz HSK XL TW:Dayton Audio RS28F-4 SUB:DC - Lvl 2 - 15'

פורסם

המתחרה הפחות או יותר ישיר שלו כאן בפורום - הסאן דאון 120.4

 

יש אחד למכירה ב1300 שקלים לפי מה שאני זוכר - חבר פורום מוכר וידוע בכינוי באס בוסט (אריק עד כמה שזכור לי).

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
המתחרה הפחות או יותר ישיר שלו כאן בפורום - הסאן דאון 120.4

 

יש אחד למכירה ב1300 שקלים לפי מה שאני זוכר - חבר פורום מוכר וידוע בכינוי באס בוסט (אריק עד כמה שזכור לי).

נראה לא רע... השאלה היא האם 100 וואט לא קצת אוברקיל לסופרימו ו L4?

HU:Pioneer DEH-80PRS Amp's:Celestra Fa 475 + Sundown SAE1000D

MIDBass:Hertz HSK XL TW:Dayton Audio RS28F-4 SUB:DC - Lvl 2 - 15'

פורסם

הטוויטר של הסופרימו לא יכול לנגן מתחת ל 3100

סט 3 חלקים יתן לך תוצאה מעולה עם הטוויטרים האלה

 

איך יצא לך השילוב של הפוקל ומורל?

 

אתה יכול למכור את אחד המגברים שלך ולרכוש סלסטרה

או לבנות קרוס פאסיבי ולהישאר עם 2 ערוצים

 

אדי מצאתי לך פרוייקט!

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

לירן 100W זה לא "אובר קיל" זה הספק מצויין בשביל האלמנטים האלה בחיבור אקטיבי.

 

יש לך את הסופרימו הגדולים או הפיקולו?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

אוהד

 

הסופרימו יכול לנגן גם עד 1.6 קילוהרץ בהספק של 120 וואט RMS בעקרון מבלי להישרף. בסלופ 12

 

וב2.3 קילוהרץ בסלופ 6 בהספק של 200 וואט RMS זה בדרך כלל הנתון בו הטוויטר הזה עובר את הבדיקה הקפדנית שלו וככה הם לרוב מגיעים בתעודת לידה.

 

לגבי הפיקולו אני מתאר לעצמי שהתוצאות דומות.

 

אבל - אני מסכים איתך שעד היום לא שמעתי טוויטר אחד שב2.5K הוא נעים לאוזן - רצוי לחתוך טוויטרים מ3200 הרץ ומעלה ברוב המכריע של המקרים.

 

הייתי חותך את הסופרימו ב3.2K או 3.5K בסלופ 6 בסט שני חלקים.

 

לבנות קרוס פסיבי זה ממש לא בעיה גדולה במקרה שכזה כולל מעגל הנחתה רק שצריך לחשב הכל לפי 6 אוהם.

 

אם זאת אני דווקא מאוד תומך במעבר לסט שלושה חלקים ו100 וואט זה ממש לא אובר קיל - זה אפילו רצוי.

 

אם אפשר - למה לא.

 

לא הייתי חושש גם ללכת על הזטק - בהחלט מגבר טוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אוהד

 

הסופרימו יכול לנגן גם עד 1.6 קילוהרץ בהספק של 120 וואט RMS בעקרון מבלי להישרף. בסלופ 12

 

וב2.3 קילוהרץ בסלופ 6 בהספק של 200 וואט RMS זה בדרך כלל הנתון בו הטוויטר הזה עובר את הבדיקה הקפדנית שלו וככה הם לרוב מגיעים בתעודת לידה.

 

לגבי הפיקולו אני מתאר לעצמי שהתוצאות דומות.

 

אבל - אני מסכים איתך שעד היום לא שמעתי טוויטר אחד שב2.5K הוא נעים לאוזן - רצוי לחתוך טוויטרים מ3200 הרץ ומעלה ברוב המכריע של המקרים.

 

הייתי חותך את הסופרימו ב3.2K או 3.5K בסלופ 6 בסט שני חלקים.

 

לבנות קרוס פסיבי זה ממש לא בעיה גדולה במקרה שכזה כולל מעגל הנחתה רק שצריך לחשב הכל לפי 6 אוהם.

 

אם זאת אני דווקא מאוד תומך במעבר לסט שלושה חלקים ו100 וואט זה ממש לא אובר קיל - זה אפילו רצוי.

 

אם אפשר - למה לא.

 

לא הייתי חושש גם ללכת על הזטק - בהחלט מגבר טוב.

טוב באותו קנה מידה של הסלסטרה והסאן דאון?

ולמי ששאל זה הסופרימו הגדולים לא הפיקולו

HU:Pioneer DEH-80PRS Amp's:Celestra Fa 475 + Sundown SAE1000D

MIDBass:Hertz HSK XL TW:Dayton Audio RS28F-4 SUB:DC - Lvl 2 - 15'

פורסם

אישית, הייתי בודק אפשרות של עבודה בתצורת חצי אקטיבי, לפני שאני שופך כסף על עוד מגבר.

הכוונה לחיתוך אקטיבי בין המיד באס למיד ריינג', וחיתוך ע"י קרוס פאסיבי בין המיד לטויטר.

לא יהיה חסר כוח, ויהיה משמעותית יותר זול מאשר לשדרג הגברה אם הכיס לוחץ.

מתחדשת*

פורסם

אני לא זוכר אם הווקטור זה הסדרת כניסה של זטק או הזירקיט - אני חושב שהזירקיט דווקא טוב יותר והוא צריך להיות אפילו טוב יותר מהשניים אם לא לפחות באותה הרמה, לא מאמין שיהיה בינם הבדל מאוד שמיע - בייחוד אם אתה עוקף את הקרוסים במגברים (אם זה מתאפשר בכלל).



 

בכל מקרה כל האופציות יהיו מתאימות וטובות וראויות.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני לא זוכר אם הווקטור זה הסדרת כניסה של זטק או הזירקיט - אני חושב שהזירקיט דווקא טוב יותר והוא צריך להיות אפילו טוב יותר מהשניים אם לא לפחות באותה הרמה, לא מאמין שיהיה בינם הבדל מאוד שמיע - בייחוד אם אתה עוקף את הקרוסים במגברים (אם זה מתאפשר בכלל).

 

 

בכל מקרה כל האופציות יהיו מתאימות וטובות וראויות.

 

הבנתי.. תודה, נראה לי שאני אלך על הסאן דאון... ניתן לבטל את הקרוס שלו אני מקווה נכון?

HU:Pioneer DEH-80PRS Amp's:Celestra Fa 475 + Sundown SAE1000D

MIDBass:Hertz HSK XL TW:Dayton Audio RS28F-4 SUB:DC - Lvl 2 - 15'

×
×
  • תוכן חדש...