Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשרי להחזיק אותו רכב ל-10 שנים?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא הייתי מחזיק יותר מ6-7 שנים. בלי קשר לאמינות רכב אחרי 15 שנים על כבישי הארץ נראת כולו מכות, שריטות,לחיצות חניה,צבע מתכלף.

שמש ישראלי, אקלים ואנשים עושים את שלו.

נכון שאפשר לעשות פחחות וצבע אבל זה כבר הרבה כסף.

לי לא נעים לנסוע ברכב כזה,אבל לחלק גדול של אנשים לא אכפת

המקרה שלך אינו מייצג. כבעל רכב בן 13+ אני יכול להעיד כי למעט שני קילופי צבע בפגושים (אדיוטים בחנייה) הרכב נראה חדש מבפנים ומבחוץ.

ניקיון ותחזוקה קבועה של הרכב (שטיפה, ווקס וניקיון פנימי) יכולים לעזור לרכב בן 15 להיראות טוב.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עד 2003, כשהגעתי לארץ, הייתה לי מרצדס 280S שנת 76 יד ראשונה.

הרכב נשאר אצל ההורים שלי (בחו"ל) עוד כמה שנים עד שהוא נמכר למוסכניק שטיפל בו מהיום שהוא יצא מהמפעל.

 

האוטו לא עשה הרבה בעיות והיה לו קילומטראז' שאי אפשר למצוא ברוב המכוניות.

 

אפשר בהחלט להחזיק רכב במשך יותר מעשור.

זו רק פונקציה של תחזוקה נכונה וטיפולי מנע.

 

עכשיו יש לי טווינגו שאני לא אמכור גם כשאקנה רכב אחר, פשוט כי זה רכב מעניין, ומקווה שהוא יגיע לסטטוס אספנות.

פורסם

נתקעתי אצלי עם רכב בן 17. חבל למכור כי במחיר שלו שום דבר לא מתקרב אליו. טיפולים בזמן ומניע ונוסע כמו שד. משמש רכב שלישי במשפחה אז לא נוסע יותר מדי. פעם בשבוע עולה עליו, מניע ומכייף. הכל תלוי באיך ששומרים ואיך שמטפלים. עכשיו אני זומם על אודי 80 שראיתי במושב לידנו במצב בונבון של איזה זקן אחד. נראיית מהנילונים.


×
×
  • תוכן חדש...