Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4993 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרי אין זה סוד שביטוח וטסט זולים משמעותית בגין רכב אספנות.

 

השאלה היא האם הנ"ל חל בהקשר לנהג חדש ו/או צעיר.

 

חן חן.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

התשובה היא כן לגבי ביטוח חובה וטסט, במגבלות של שימוש ברכב אספנות

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אני מבין נכון המגבלה המרכזית היא חלון זמן בו רכב אספנות אינו מורשה לנוע בדרך מהירה ?

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

תודות לעונים.

 

בישוב שכן מתניידת ברנדה עם סטיקר נהג חדש (ואכן היתה בשימוש נהג חדש) ואני משתעשע ברעיון להעמיד משהו דומה לבן 17 שמוציא רישיון,

 

האם אני מתבלבל קשות או שאפשר לעבור התנסות מעניינת עם אקזמפלר אספנות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

הרכב הראשון שלי מגיל 17 היה רנו 4 ששיפצנו קלות במועדון, אחרי 3000 ק"מ מכרתי אותו לחבר פורום וקניתי רנו 12 ישנה עוד יותר.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
תודות לעונים.

 

בישוב שכן מתניידת ברנדה עם סטיקר נהג חדש (ואכן היתה בשימוש נהג חדש) ואני משתעשע ברעיון להעמיד משהו דומה לבן 17 שמוציא רישיון,

 

האם אני מתבלבל קשות או שאפשר לעבור התנסות מעניינת עם אקזמפלר אספנות.

 

להערכתי סך ההשקעה והתחזוקה בתוספת מגבלת חלון הזמן ,עוברת בהרבה את הפרשי המחיר בביטוחים .

 

מרחוק זה נראה נחמד עד שמתנסים ומגלים שיש הוצאות לא מעטות עם הכנות לטסטים וכדומה..

יש גם בעיה שרבים מתפתים לנהוג גם בחלון הזמן האסור ,או אז החיכוך עם הצרות הופך להיות ממשי מאוד .

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

ערכתי חיפוש והגעתי לכאן ,אם אני מבין נכון נהג צעיר שותף ליתרונות של רכב אספנות בכל מצב ,ללא מגבלות או תוספות ,אני צודק ?

 

השאלה באה על מנת להיות בטוח שאכן כך המצב .

 

בהזדמנות זו חובתי לציין לטובה את כל ההשגים של מועדון החמש בהשגת היתרונות הרבים כולל נהג צעיר ועוד כהנה יתרונות למשל טסט אחד בשנה .

עלו והצליחו בברכת הצלחות נוספות בעתיד .

×
×
  • תוכן חדש...