Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא הבנתי, נתת לי בדיוק את הקו שאני דיברתי עליו ומחובר אליו :p

 

זה כדי שמי שמעוניין יוכל ביתר קלות להגיע לתוכנית, פשוט צרפתי לינק :-)

פורסם

יש לי עוד זמן רב (יחסית) עד שתיגמר לי ההתחייבות לזבאלהפון.

או אז, אני חושב שתהיה כבר לפחות חברה חדשה אחת פועלת בשוק.

אני מחכה ליום הזה בקוצר רוח. 15 שנים אצל היונות האלה, הוציאו לי את החשק לחלוטין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני מציע מעכשיו להתחיל להתשמש ב

זבלפון, סלכלום ולמון (lemon) כמונחים היחידים בפורום בהקשרים סלולרים.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

למון? למה לא חוי-רנג'?...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווזי, עוד לא הגיעה אלייך ההודעה שאין התחייבות יותר? שלח את פלאפון קיבינימט, רק דע לך שכל החברות גונבות, משקרות ומעצבנות.

בוטלו ההתחייבויות גם למי שהיה בהתחייבות, יכול להיות רק קנס יציאה מופחת מאד יחסית לתקופה שלפני ביטול ההתחייבות. אאל"ט מדובר על 8-10 אחוז מהחשבון החודשי כפול מספר החודשים שנותרו להתחייבות.

פורסם

האמת שלא גונבה השמועה הזו לאוזניי.

ובכל מקרה אני מעדיף לחכות לחברה חדשה, בעיניי כולן (הנוכחיות) אותו זבל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
קנס יציאה מופחת מאד

 

התנאים החדשים:

קנס יציאה: 8% מהחשבון החודשי * מספר חודשים שנותרו עד סוף ההתחייבות (במקרה ויש התחייבות, היום בהרבה חבילות כבר אין בכלל).

תשלום עבור המכשיר: מי שקנה מכשיר בעסקת תשלומים דרך החברה הסלולארית, ימשיך לשלם את התשלומים גם במקרה שהוא מנייד לחברה אחרת.

 

ואגב: לפני שאתם מניידים מספרים, במידה וקניתם מכשיר אצל החברה שאתם נוטשים, במידה והמכשיר שלכם אינו פתוח לסים זר (SIM FREE) וודאו שלפני בקשת הניוד אתם ניגשים לחברה ופותחים אותו. הם חייבים לעשות זאת בחינם.

 

אז... שלא יעבדו עליכם.

פורסם

האם הם חייבים לפתוח בחינם גם מכשירים שניקנו לפני שנכנס החוק, אאלט הוא מינואר השנה, ז"א איפון שנקנה נגיד באוגוסט 2010 וכדי לשחרר אותו עלה 100 שקל עכשיו הם יעשו את זה חינם ?

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
התנאים החדשים:

מי שקנה מכשיר בעסקת תשלומים דרך החברה הסלולארית, ימשיך לשלם את התשלומים גם במקרה שהוא מנייד לחברה אחרת.

רק מה? הוא ישלם על המכשיר למעשה מחיר שערורייתי כי פתאום, איפון יעלה 6000 שקל. ויש כאלו שיצטרכו לשלם את התשלומים במכה אחת כי כך רשום להם בחוזה.

כך שלמעשה, אולי בכלל עדיף לבלוע את הלוקש ולהשאר שם עד סוף התשלומים על המכשיר?

חשבתם על זה?

 

האם הם חייבים לפתוח בחינם גם מכשירים שניקנו לפני שנכנס החוק, אאלט הוא מינואר השנה, ז"א איפון שנקנה נגיד באוגוסט 2010 וכדי לשחרר אותו עלה 100 שקל עכשיו הם יעשו את זה חינם ?

 

כן.

למעשה גם הנטסטיקים שהם מוכרים היום נושאים בגאון את המדבקה SIM FREE.

פורסם
רק מה? הוא ישלם על המכשיר למעשה מחיר שערורייתי כי פתאום, איפון יעלה 6000 שקל. ויש כאלו שיצטרכו לשלם את התשלומים במכה אחת כי כך רשום להם בחוזה.

כך שלמעשה, אולי בכלל עדיף לבלוע את הלוקש ולהשאר שם עד סוף התשלומים על המכשיר?

 

תפסיק לקשקש בשכל ולהקשיב לכל מיני חוכמולוגים אצלכם :-P

 

אפילו אייפון 32 ג'יגה לא עולה 6000 ש"ח, המכשירים הכי יקרים נמכרים באזור ה 130 ש"ח לחודש (~4700 ש"ח), והיום לפי החוק אסור לגבות את היתרה בתשלום אחד, בלי קשר למתי קנית את המכשיר. פשוט אסור. להגיד לך שלא מנסים לאיים בגביית יתרת התשלום? מנסים. להגיד לך שזה חוקי? לא. אל תשכח שלפי חוק ניתוק זיקה, מקבלים את אותם זיכויים אצל המפעיל החדש כאילו קנית את המכשיר אצלו, וכיון שכולם נותנים פלוס מינוס את אותם זיכויים, אף אחד לא "אוכל אותה" היום מניוד.

פורסם
האם הם חייבים לפתוח בחינם גם מכשירים שניקנו לפני שנכנס החוק

 

כן, חד משמעית.

 

וכמו שעניתי לאייל: להגיד לך שהם לא מנסים להתחמק ולעשות מצליח לכאלו שקנו לפני שהחוק נכנס לתוקף? מנסים בהחלט.

פורסם
תפסיק לקשקש בשכל ולהקשיב לכל מיני חוכמולוגים אצלכם :-P.

 

אצלנו אין חכמולוגים.

כולם תותחי על.:lol:

 

מה שאני אומר נובע משיחה טלפונית עם סלקום ואורנג'.

אלו המילים של נציגת השירות שם.

 

"אתה משלם 180 ש"ח לחודש X36 כי זה ללא הנחה כלשהי. ואתה חייב לשלם את זה בתשלום אחד."

אם זה שקר, חבל שלא הקלטתי.

וזה על גלקסי S. אפילו לא 2.


×
×
  • תוכן חדש...