Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגאן 2007 יד 1 מליסינג פרטי - מה דעתכם?


לי קאו
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אנו זוג עם שני קטנטנים. מחפשים רכב בתקציב של 30-40 אלף.

אחרי קריאה לא מעטה כאן ובמקומות אחרים (אבל עם אפס ניסיון מעשי) אני נוטה לכיוון רנו מגאן, כאשר שני השיקולים העיקריים הם יחס עלות-תועלת כללי גבוה ובטיחות.

 

 

קיבלתי הצעה מ"קרסו טרייד אין" שאלה פרטיה:

מגאן II משנת 2007

יד 1

מליסינג פרטי (כך נטען, בכל אופן - כששאלתי את נציג המכירות אם יש להם תיעוד מסודר לגבי המחזיק הוא טען שהוא זוכר שהרכב הוחזר על ידי משפחה אמריקנית חביבה, או משהו כזה)

79,000 ק"מ

 

מבחינת איבזור מדובר כמובן בגרסת הליסינג, כאשר לטענת הנציג החסרונות שלה לעומת גרסת ה"אקספרסיון" מתמצים במראות ידניות והיעדר פנסי ערפל. מתגובות כאן ראיתי שיש לפחות עוד הבדל אחד - חלונות חשמל קדמיים בלבד. אשמח לשמוע האם יש הבדלים נוספים. מבחינת בטיחות - 6 כריות אוויר ו-ESP אני מבין שיש גם בגרסה הזו.

 

הנציג מבטיח לספק תיעוד של היסטוריית טיפולים.

 

המחיר הנדרש הוא 40,000 ש"ח, והוא כולל אחריות של "קרסו טרייד אין" לשנתיים וביטוח מקיף לשנה. לדבריהם האחריות היא כמו על רכב חדש, אבל אני מוטרד מכמות האותיות הקטנות שאין לי שום יכולת להבין ממנה מה, בתכל'ס, לא מכוסה.

 

 

בהנחה שהיסטוריית הטיפולים מניחה את הדעת ושהרכב עובר בשלום בדיקה במכון - מה דעתכם? כדאי?

מישהו יודע מה בעצם כוללת האחריות? האם אתם חושבים שהיא מאזנת את הסיכון שבקניית רכב מליסינג?

 

מעבר לשאלה האם הרכב טוב והאם המחיר משתלם, אני מוטרד קצת גם מהשאלה (שהיא כמובן חלק מהשאלה הגדולה של המחיר) האם לא אתקע כשאנסה למכור אותו כעבור 4-5 שנים, אז הוא יהיה יד שניה מליסינג בן 8-9.

 

האם עדיף לרדת מעט בשנתונים ולרכוש רכב מבעלות פרטית שאולי קיבל יחס טוב יותר, אך כמובן שמגיע בלי שום אחריות?

 

תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה דיל טוב.

 

אתה רוכש רכב בטוח וטוב (אומנם ללא שוק מזהיר, אך טוב) בסכום נמוך ובנוסף לכך מקבל הטבות ששוות למעלה מ-5K ש"ח. מכיוון שאתה רוכש את הרכב במחיר זול מאוד, אין לו עוד הרבה לרדת. במידה ותחזיק את הרכב 4-5 שנים והוא יהיה שווה משהו כמו 15-20 אז מדובר בירידת ערך של 5K לשנה שזה ממש כלום.

 

איני יודע מה כוללת האחריות, אך אצל חבר היה צורך להחליף רצועה וקרסו עשו זאת על חשבונם ללא בעיות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=384212

ניתן להשיג מכונית זו במחיר זול עוד יותר, חברות הליסינג מוצפות ברנו מגאן וצרפתיות אחרות

למכירה.

בשוק הפרטי מבקשים על רכב מקביל כמעט כפול במחיר(http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=384475) כך שאופציית הליסינג משתלמת בהרבה

כמובן שיש לקחת בחשבון סחירות ירודה ביותר , ובהתאם ירידת ערך, אולם לאן כבר יכול לרדת רכב שעלה

פחות מ-40000 שקל אחרי 4 שנים?

האחריות הניתנת שווה במקרה של רנו הרבה כסף והיא מהווה יתרון, יש לבדוק היטב מה כוללת האחריות

אם היא כוללת אחריות על גיר אז זה טוב.

הרכב משפחתי, בטוח, מהנה לנהיגה, אולם אמינותו בעייתית .

ב-35-40000 שקל, בהנחה שהרכב ישרת אתכם 3-4 שנים ללא בעיות זו עסקה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל מי שטרח וענה.

 

אשמח להתייחסות לשאלה שהעליתי בסוף - האם לא עדיף לרדת מעט בשנתונים ולרכוש במחיר דומה רכב מאדם פרטי ולא מליסינג?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...