Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיינו מהארץ 2.0TFSI GIAC STAGE2


שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון

מעניין. במיוחד הגולף הלבנה בסרטון.

מתכלה מתחת לכיסוי:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

 

המחליפה: Alfa 159 TB

עם חלונות חשמל ונעילה מרכזית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי אני לא מתלהב.

 

הגרף של הדיינו נראה ממש רע. כוחות סוס זה טוב ויפה, אבל האופן בו הסוסים נצברים חשוב (בעיניי) לא פחות. לא סתם היצרנים מתגאים בעקומת מומנט שטוחה, כיוון שהכוח בגלגל (ידוע ככוח סוס) הוא למעשה מכפלה של המומנט בסלד, ועקומה שטוחה תורמת למנוע בעל פעולהל יניארית שהיא ה"נעימה" והצפוייה ביותר כל הכביש, טובה יותר ל"ניהוג". בגרף הזה המומנט צונח בחדות לאחר כ-4000 סלד ומשאיר את עקומת הכוח זהה - כלומר אין הבדל בכוח בגלגל בין 4000 סלד עד קצה הגרף... לדעתי זה גורם לניהוג לא ממש נעים, במיוחד בסיבובים.

 

ראיתי בשירשור אחר את הפרוייקט של APR על שירוקו (נדמה לי שהחליפו את הטורבו ל-K04), אני מציע להציץ על הגרף שם - עקומות של מומנט מקבילות למקוריות, רק יותר גבוהות משמעותית - עדיף בהרבה לעניות דעתי. אלא אם המטרה היא "מלחמת דיינו"...(ולא, אין לי מניות ב-APR, פיט סטופ או כל אינטרס אחר, פשוט נראה לי יותר "מקצועי", זה הכל)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל שברכב גיר DSG יש בעיה למדוד את המומנט בסלד הנמוך על הדיינו

אל תשכח שברכב מותקן טורבו מקורי ואם תסתכל על הגדישה תראה שהיא נופלת ככל שהטורים עולים

לרכב יש רצועת כח מ2000סל"ד עד 6000סל"ד

ב6000סל"ד הממונט עדיין נקבל את המומנט המקסימלי המקורי שמגיע ב3500סל"ד ברכב מקורי!!!

לגבי ההשוואה שעשית את משווה לדיינו "מצוייר" ולא לדיינו אמיתי

מה עוד שאלו הם פירסומים למוצר

על הדיינו הזה נימדדו מספר רכבים עם תוכנה של APR ואף אחד מהם לא היה קרוב לתוצאות האלה

 

זה לא חוכמה לצטט נתוני יצרן לפעמים ישנו בתוצאות!!!

מצורף דיינו רישמי של GIAC להתרשמותך

 

CAI_Exhaust_FMIC_GL08_HO_fuelpump_Race_Pump_vs_stock.jpg

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.המומט באוודי עם טורבו k03 כמעט זהה למומנט בדיינו של apr והשירוקו עם טורבו גדול יותר מסוג k04

 

2.זה נראה לי הרבה יותר מקצוני ואמין !

 

3.מעניין כמה השירוקו תוציא בדיינו בארץ ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הדיינו של APR לא "אמיתי" אני לוקח את דבריי חזרה, אכן מעניין יהיה לראות דיינו אמיתי.

 

 

 

אתה חושב שבעל עסק שהמשווק של apr הוא מתחרה שלו יפרגן?

 

אני לא בא לצדק אף אחד, אני אביחי/אלי, תעשו לי טובה, אתם חושבים שחברה שמכבדת את עצמה תתן "סתם" גרפים?

 

בישראל זה נקרא רמאות/גנבה, בארה"ב אפשר להכנס על זה לכלא וזה יכול לגרום לסגירת העסק!

Got To love It

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חושב שבעל עסק שהמשווק של apr הוא מתחרה שלו יפרגן?

 

אני לא בא לצדק אף אחד, אני אביחי/אלי, תעשו לי טובה, אתם חושבים שחברה שמכבדת את עצמה תתן "סתם" גרפים?

 

בישראל זה נקרא רמאות/גנבה, בארה"ב אפשר להכנס על זה לכלא וזה יכול לגרום לסגירת העסק!

 

רק לידיעתך :

בישראל בוצע דיינו לרכב (עם טורבו מקורי),בו הותקנה תוכנה וחומרה של APR STAGE 2 .

אתה רוצה לדעת מדוע התוצאות לא פורסמו עד היום ?

תנחש....;-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה חושב שבעל עסק שהמשווק של apr הוא מתחרה שלו יפרגן?

 

אני לא בא לצדק אף אחד, אני אביחי/אלי, תעשו לי טובה, אתם חושבים שחברה שמכבדת את עצמה תתן "סתם" גרפים?

 

בישראל זה נקרא רמאות/גנבה, בארה"ב אפשר להכנס על זה לכלא וזה יכול לגרום לסגירת העסק!

 

 

תבדוק קצת בפורומים בחו"ל מה שקשור לKO4 ותוכנה של APR תראה הרבה פעמים שהתוצאות היו נמוכות {בעיקר המומנט}מהנתונים שפורסמו

אני לא אומר שהגרף לא נכון פשוט זה לא פלט של דיינו כך שהוא נראה בעין הרבה יותר "יפה" ממה שבמציאות

תבדוק עם החברה שהתקינו APR והיו בדיינו ותראה מה הם הוציאו ואיך הגרף שלהם ניראה

אולי הם אפילו יפרסמו את הדיינו.....

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר ל-APR, אני עדיין עומד מאחורי מה שכתבתי על הדיינו שבשרשור הזה, באופן אישי, הייתי מעדיף כמה סוסים פחות ותגובת מנוע יותר "נכונה" לניהוג טוב יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי קשר ל-APR, אני עדיין עומד מאחורי מה שכתבתי על הדיינו שבשרשור הזה, באופן אישי, הייתי מעדיף כמה סוסים פחות ותגובת מנוע יותר "נכונה" לניהוג טוב יותר.

 

תסתכל שוב על הדיינו אני לא מבין על מה אתה מדבר

עקומת מומנט זהה למקורית רק הרבה יותר גבוה!!!

 

CAI_Exhaust_FMIC_GL08_HO_fuelpump_Race_Pump_vs_stock.jpg

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגרף "הרשמי" נראה בסדר, כמו שאתה אומר, מקביל למקורי - הגרף האמיתי שהצגתם בהתחלה - כמו שאמרתי קודם.

 

אבל אני חייב לסייג משהו שהוא אישי לגבי ומן ההוגנות שאכתוב אותו. לטעמי האישי, תגובת הדוושה וליניאריות אספקת הכוח חשובים\מהנים יותר מכמות כוחות הסוס. במילים אחרות, אם המחיר לעוד כוח הוא עוד לאג - כנראה אוותר. אני "ירדתי" מסובארו WRX עם 230 (235 בדיינו) כ"ס ו-32 קג"מ ל-159 עם 185 כ"ס וכ-23~24 קג"מ ואני נהנה יותר מהמנוע של האלפא. אמנם הרכב יותר כבד ואין באמת השוואה אבל במובן הצר של המנוע תגובת הדוושה, ליניאריות ונשימה עד 7000 סל"ד - עדיפה האלפא על ה-WRX למרות שהאחרונה היתה נותנת בעיטה בישבן שהייתה מותחת חיוך על פני :)

 

אז אין להסיק מדבריי לגבי "איכות" של ספק כזה או אחר, אני פשוט מייצג דעה אולי קצת אחרת ושיש לפעמים טעמים שונים בכוחות של רכב. אני חושב שבסה"כ זה תורם לאווירת הפורום. אני בטח לא רוצה לתרום לצד המסחרי של צד זה או אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם בגרף בעמוד הקודם הגרף אותו דבר רק יותר גבוהה בכל אורכו

וגם ל wrx סטנדרטית יש יותר קג׳מ בכל רצועת הסלד מאשר 159 אז לא ברור איך אתה משווה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין ספק שהנתון מדהים מאוד! .המנועים האלו ממש מטורפים!

אגב יש לי GOLF GTI MK6 כמה שאלות :

האם במנוע TFSI יש SUPERCHARGER כמו במנוע TSI ?. האם אפשר להגיע להספק גבוה עקב 210 כ"ס מהיצרן ?. ואיזה סוג טורבו יש למנוע ? והאם אפשר לשים פורק לחץ חיצוני מבלי לשגע את ה ECU?.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...