Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקודה פאביה 1.2 tsi 105hp

הרכב מייצר שיא מומנט בסלד נמוך מאוד 1800 אם אני לא טועה.

אם כך הטורבו צריך להיכנס עוד קודם לכן, מה שאומר הטורבו עובד חלק גדול מהזמן.

דבר שיגרור בלאי מהיר במיוחד

האם הטורבו בדגם זה נכנס בסלד נמוך כלכך?

 

אם הטורבו נכנס בין 3000-3500 אז מדובר במנוע 1.2 שמייצר הרבה מאוד מומנט לגודלו.

השאלה היא מתי נכנס הטורבו לפעולה בדגם מנוע זה?

 

יום טוב

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
סקודה פאביה 1.2 tsi 105hp

הרכב מייצר שיא מומנט בסלד נמוך מאוד 1800 אם אני לא טועה.

אם כך הטורבו צריך להיכנס עוד קודם לכן, מה שאומר הטורבו עובד חלק גדול מהזמן.

דבר שיגרור בלאי מהיר במיוחד

האם הטורבו בדגם זה נכנס בסלד נמוך כלכך?

 

אם הטורבו נכנס בין 3000-3500 אז מדובר במנוע 1.2 שמייצר הרבה מאוד מומנט לגודלו.

השאלה היא מתי נכנס הטורבו לפעולה בדגם מנוע זה?

 

יום טוב

 

ראשית, שיא המומנט הוא 1550 סל"ד ועד 4100 סל"ד - ולא 1800 סל"ד, כאשר שיא הגדישה (פיק של 1.6BAR) אי שם סביב 2700 סל"ד, ואז ישנה גם תחושת דחף משעשעת למדי.

שיא ההספק מגיע בכ-5000 סל"ד ומעבר לכך מרגישים ירידה מסויימת (בעיקר בהילוכים הגבוהים. פחות בנמוכים) בנמרצות ותחושת מחנק קלה. ואם תשים לב טוב טוב, אתה תשמע את הטורבו שורק לאלוהיו :wink:

 

 

דבר שני, כמו בכל מנוע טורבו מודרני ויעיל גם כאן רצועת הכוח מתחילה בסל"ד נמוך מאוד - בדומה למנועי TSI בנפחים גדולים יותר, וגם למנועי טורבו אחרים (TJET של פיאט, למשל).

בניגוד לשאר מנועי ה-TSI שלהם 16 שסת', ל-1.2 רק 8 שסת', גם זה תורם לזמינות כוח טובה ביותר בסל"ד נמוך ולשיא מומנט בסל"ד נמוך יותר - ולכל זה מצטרף גם טורבו קטנטן ויעיל עם גיאומטריה משתנה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איזה כיף לקבל תשובה ממצה לפני שהציפורים התעוררו.

אני שוקל לקנות את הרכב משום שאופי עבודתי מצריך שיהיה ברכב עם מזגן ללא תנועה לפחות 4 שעות ביום.

אך בעת נסיעה אני צריך רכב זריז.

היום אני עם מזדה 2.0 שהורגת אותי.

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
אני שוקל לקנות את הרכב משום שאופי עבודתי מצריך שיהיה ברכב עם מזגן ללא תנועה לפחות 4 שעות ביום.

 

אין קשר בין עמידה במקום עם מזגן לבין סל"ד שיא המומנט וגם אין קשר לטורבו.

 

הטורבו מסתובב כל הזמן, מרגע ההתנעה עד הכיבוי.

 

 

פורסם
...הטורבו עובד חלק גדול מהזמן. דבר שיגרור בלאי מהיר במיוחד

 

הסר דאגה מלבך. המגדש פועל בכל זמן שהמנוע פועל, בכל מנוע מוגדש. דבר זה אינו גורם לבלאי מואץ.

 

עיקר הבלאי במגדש נובע מבעיות שימון ולא ממאמץ. בעיות שימון למגדש יכולות להגרם על ידי:

  • תכנון כושל של המערכת
  • שימוש בשמן גרוע
  • שימוש לקוי (דימום מנוע מיד לאחר שימוש מאומץ וממושך, או האצה חזקה מיד לאחר התנעה)

דני

×
×
  • תוכן חדש...