Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משובח :mm_yeah:

 

צריך להיות דביל (בהנחה שאתה מבין אנגלית :lol: ) כדי לא להבין הסבר כ"כ ממצה.

 

מעולם לא הקדשתי מחשבה לנושא. תמיד הנחתי שהוא נתון לסטנדרטיזציה וכל מה שצריך לבדוק זה רוחב וקוטר.

 

אז מה, אם אני משנה מידת גלגל אני צריך לבדוק מה האופסט הנוכחי שלי?

 

האם כשעברתי מג'נט פח (שהזמין לובינסקי הקמצן במקום המקוריים של VTR) לסגסוגת קלה הייתי צריך לתת את תשומת ליבי לעניין?

פורסם
אז מה, אם אני משנה מידת גלגל אני צריך לבדוק מה האופסט הנוכחי שלי?

 

האם כשעברתי מג'נט פח (שהזמין לובינסקי הקמצן במקום המקוריים של VTR) לסגסוגת קלה הייתי צריך לתת את תשומת ליבי לעניין?

 

היית צריך, אופסט שונה בצורה ניכרת ישנה את מאפייני ההתנהגות\אחיזה של הרכב.

בVTS אם אני זוכר נכון הג'אנטים די שקועים פנימה, משמע אופסט חיובי קטן מאוד.

תבדוק מה האופסט בג'אנטים שלך ותשווה.

 

טל.

×
×
  • תוכן חדש...