Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שבכותרת טמונה כל השאלה. הקורולה בגירסתה הרובוטית שווקה בשנת 2008. מאז סביר להניח, עברו הרבה מים בנהר, וכעת אני מקווה שניתן יהיה לקבל לגביה חוות דעת מבוססת ומשקפת.

האמת שכל נסיונותיי לקבל תשובה בדבר שאלה זו העלו חרס. שכן, חוות דעתם של אנשים אשר התנסו ברכב אינה חד משמעית, ולעיתים מוקצנת לכיוון מסוים.

אחת הטענות שעדיין ממשיכות לעלות לגביי הגיר הרובוטי שלה היא, כי הגיר הרובוטי מעביר את ההילוכים בברוטליות, ומשכך גורם לאי נוחות ממשית. לטענה זאת נלוות טענה בדבר הסחירות הנמוכה של הקורולה הרובוטית, וירידת הערך הגבוהה שזאת טומת בחובה.

לגביי האמינות של הרכב לא נשמעו טענות בכלל, ולגבי הגיר בפרט.

בכדי להכריע בדבר, אשמח לקבל את חוות דעתם של החברים בפורום, ואת חוות דעת של אלו אשר התנסו בנהיגה מרובה על הקורולה הרובוטית.

תודה.

פורסם

מה השאלה?

 

היה זבל ונשאר זבל.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

אחד הגירים הגרועים.

אצלנו בחברה כל מי שלקח אותה בליסינג זרק לעזאזל אחרי כמה שבועות/חודשים ורץ לקרוז/פוקוס.

 

בנוסף, אחרי תלונות מצד לקוחות מצאו במוסכי היבואן "פתרון" לקפיצות.

פשוט הורידו את נקודת החיכוך של הקלאץ כך שהוא "מחליק" וכך מאפשר שילוב נעים יותר.

מה ששכחו להסביר שם ללקוחות זה שבמצב כזה הקלאץ נשחק ואחרי 40K ק"מ הוא פשוט נגמר.

עוד משהו ששכחו להסביר זה העניין הפעוט שעל קלאץ אין אחריות.

 

תענוג.

פורסם

נהגתי ברכב הזה כשבוע ומצאתי שהוא מהיר מאוד יחסית ל"אוטומטי".

 

הזינוק מהר ללא בירבורים.

 

 

אפשר לומר שזה רכב ידני אוטמטי.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

לי יש כזאת מהעבודה ,

וברצוני לחדד קצת עניין השילוב של הגיר עם הרכב ,

בעבר היה לי מאזדה 3 דור ראשון כך שאיכשהו אפשר להבדיל בין הרכבים :

בעניין הסחירות והמחירון כולם פה מסכימים בקרשים אפשר לקנות רכב כזה היום הרבה מתחת למחירון עם ק"מ מצחיק ,

אמינות לא פחות טובה ממאזדה 3 שנחשבת מאד אמינה ,

הגיר הקרם של הקרם בורלה השרוף ....

אז ככה תלוי מאד מה תווי הנסיעה עירוני ,בין עירוני,מהיר .

אני גומע קרוב ל50K בשנה לא מעט בכלל אבל רוב רובם על כבישים מהירים בשעות ללא פקקים ,

ושם לרכב דווקא יש יתרון בנסיעה רגועה בסל"ד נמוך הילוך חמישי מה שאין לרכבים אוטומטים בשנים האלו ,

וצריכת דלק טובה מאד סדר גודל של אחד ל 15-16 ק"מ לליטר .

מי שמבין את המכניקה של הגיר ויודע שבדיוק כמו בגיר רגיל שמחליפים הילוך יש להוריד את הרגל מהגז הכול טוב ורגוע ,

וזה לוקח זמן לדעת או להרגיש את הגיר וללמוד באיזה סל"ד הוא יבצע החלפה בהתאם ללחיצה על הדוושה .

ולהבין שבמצב E הוא מחליף הילוכים בין 2000 ל 3000 סל"ד ובמצב ES הוא נותן לך למשוך הילוך עד שאתה מרפה ורק אז הוא מחליף הילוך .

עוד נקודה שיש לציין לטובתה היא החלפת ההילוכים ידנית בהגה ,כמי שחובב רכבי אספנות ואני מאמין שכולם כאן יסכימו ,

אין ולא היה כמו הגיר הרגיל שליטה אבסולוטיות על המכונה שלך .והמצב של החלפת ההילוכים העצמאית לפעמים מוציאה

ממך חיוך שלרכב יש יכולת לגרום לך להתרגש .

 

יוסי

פורסם

הגיר בפני עצמו פשוט גרוע ולא נעים לשימוש ולראיה זה של פיאט למרות שגם אותו לא הייתי רוכש מתנהג בצורה הרבה פחות גרועה.

כל הרוכשים הקבועים של טויוטה שקנו בעיניים עצומות פשוט נתקעו עם הרכבים והתחלת הייבוא של הדגם האוטומטי הייתה המסמר האחרון בארון הקבורה של הגיר הרובוטי בטויוטה.

רוב הרכבים מ-2008 כבר נפלטו מחברות הליסינג אל הלקוחות הפרטיים שחלקם אולי קיבלו רכבים במצב טוב יחסית לליסינג ועם קילומטראז' בגבולות הסביר אבל לא ביצעו נסיעת מבחן וגילו את נפלאות הגיר רק לאחר הרכישה.

בזמנו טויוטה התנתה את החתימה על ההזמנה בנסיעת מבחן ברכב, הוגן למדי. בחברות הליסינג הגדולות וכמובן שגם במגרשים הקטנים מנסים למנוע מהקונים נסיעת מבחן בכדי להיפטר מהרכבים שנמצאים בכמויות גדולים במגרשים.

כל הרוכשים שמנסים להצדיק את הקניה או לטהר במעט את הרכב טוענים שמתרלים ולומדים לנהוג בו. אני אישית לא רוצה רכב שצריך לתאם איתו מראש את החלפת ההילוכים ולבצע עבודת אקרובטיקה עם הידיים והרגליים כדי להימנע מטלטולים.

אני חושב שבשיווק נכון אולי היו מוכרים פחות מכוניות כי נדרש הסבר מפורט למדי כדי להבין את עבודת הגיר ואת מהות הטלטולים אבל לא היו מצלקים כך את השם טויוטה בישראל (מבחינתי בכל אופן). עושה רושם שעל הקונים שלהם זה לא ממש עשה רושם והם החליפו את הרובוטיות באוטומטיות חדשות לאחר הפסד ניכר.

 

סוף שבוע נעים.

פורסם
והמצב של החלפת ההילוכים העצמאית לפעמים מוציאה

ממך חיוך שלרכב יש יכולת לגרום לך להתרגש .

 

יוסי

אתה בטוח שאתה רוצה לטעון בפורום רכב שטויוטה קורולה רובוטית יכולה לרגש?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ואני מסכים איתו.

האוטו הזה הרבה יותר חזק מכל מאזדה 3 ,פוקוס , וקרוז.

זריז מאוד!

הגיר קצת לא נעים , אבל בסדר מי שלא נעול על אוטומט פלנטרי ורגיל קצת לידני ,זה שווה לדעתי "לסבול" קצת את הטלטלות בהעברת ההילוכים הראשונים, בשביל חסכון בדלק וזריזות .

פורסם
הגיר בפני עצמו פשוט גרוע ולא נעים לשימוש ולראיה זה של פיאט למרות שגם אותו לא הייתי רוכש מתנהג בצורה הרבה פחות גרועה.

כל הרוכשים הקבועים של טויוטה שקנו בעיניים עצומות פשוט נתקעו עם הרכבים והתחלת הייבוא של הדגם האוטומטי הייתה המסמר האחרון בארון הקבורה של הגיר הרובוטי בטויוטה.

רוב הרכבים מ-2008 כבר נפלטו מחברות הליסינג אל הלקוחות הפרטיים שחלקם אולי קיבלו רכבים במצב טוב יחסית לליסינג ועם קילומטראז' בגבולות הסביר אבל לא ביצעו נסיעת מבחן וגילו את נפלאות הגיר רק לאחר הרכישה.

בזמנו טויוטה התנתה את החתימה על ההזמנה בנסיעת מבחן ברכב, הוגן למדי. בחברות הליסינג הגדולות וכמובן שגם במגרשים הקטנים מנסים למנוע מהקונים נסיעת מבחן בכדי להיפטר מהרכבים שנמצאים בכמויות גדולים במגרשים.

כל הרוכשים שמנסים להצדיק את הקניה או לטהר במעט את הרכב טוענים שמתרלים ולומדים לנהוג בו. אני אישית לא רוצה רכב שצריך לתאם איתו מראש את החלפת ההילוכים ולבצע עבודת אקרובטיקה עם הידיים והרגליים כדי להימנע מטלטולים.

אני חושב שבשיווק נכון אולי היו מוכרים פחות מכוניות כי נדרש הסבר מפורט למדי כדי להבין את עבודת הגיר ואת מהות הטלטולים אבל לא היו מצלקים כך את השם טויוטה בישראל (מבחינתי בכל אופן). עושה רושם שעל הקונים שלהם זה לא ממש עשה רושם והם החליפו את הרובוטיות באוטומטיות חדשות לאחר הפסד ניכר.

 

סוף שבוע נעים.

 

הבעיה שאנשים לא מבינים שרובוטי זה לא אוטומטי,

גיר רובוטי צורך תפעול שונה מגיר אוטומט, אנשים לא מפנימים את זה.

מי שכן מפנים את זה נהנה מחיסכון בצריכת דלק וביצועים משופרים.

ברור שמי שקנה רכב חדש וציפה לגיר אוטומטי רגיל התאכזב כי זה לא מה שהוא קנה.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

לא מסכים איתך, ידעתי מראש שזה לא אוטומטי וזה עדיין לא התאים לי. ניסיתי ללמוד את האוטו הזה ולהתרגל אבל לא הצלחתי.

גם לזוג פנסיונרים שידעו שזה רובוטי זה לא יתאים כי זה הם לא מעוניינים לשנות את הרגלי הנהיגה שלהם.

רוב האוכלוסיה מעוניינת באוטומט כי זה יותר נוח, עובדה פשוטה ודיי ברורה לדעתי.

אני מוכן לוותר בידיעה על החיסכון הקטן בדלק כדי לקבל רכב שהוא נוח ונעים לנסיעה ולא דורש ממני התכווננות מיוחדת.

בנוגע לביצועים? אנחנו בישראל, מה זה משנה מי יגיע יותר מהר לרמזור או לקצה הפקק? עם התנאים שלנו רובן המכריע של המכוניות המודרניות מתמודד בלי שום בעיה.

פורסם
הבעיה שאנשים לא מבינים שרובוטי זה לא אוטומטי,

גיר רובוטי צורך תפעול שונה מגיר אוטומט, אנשים לא מפנימים את זה.

מי שכן מפנים את זה נהנה מחיסכון בצריכת דלק וביצועים משופרים.

ברור שמי שקנה רכב חדש וציפה לגיר אוטומטי רגיל התאכזב כי זה לא מה שהוא קנה.

 

 

ע"ע DSG

סוף.

פורסם

הגיר הרובוטי הוא ענין סוביקטיבי לפי פרופיל המשתמש.

מציע לך לנסות את הרכב, אם אתה מתחבר יש מצב לדיל על רכב חדש יחסית במחיר נמוך ממחירי השוק.

 

יתרון משמעותי לנוהגים ק"מ גבוהה בשנה היא העובדה שצריכת הדלק טובה משמעותית מגיר אוטומטי רגיל.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
mike808 לפי מה שאתה אומר ,אתה תעדיף לנהוג על פוקוס מאשר על גולף GTI ? כי הרי אנחנו בישראל.

 

אוי נו באמת, זה לא גולש לקיצוניות כזאת. פער הביצועים הנמדד כמובן בין הקורולה אל מול המשפחתיות המתחרות בגירסאות הרלוונטיות למחיר הוא לא כזה מהותי ואני בהחלט הייתי מוותר על הביצועים העדיפים במעט תמורת גיר נעים, או עוד 2 כריות אויר, או קצת פלסטיק רך, או 2 חלונות חשמל נוספים בדגם הליסינג... 8)

×
×
  • תוכן חדש...