Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שעות קריאה על דוגמאות שונות לבניות ברכב הלכתי לאיבוד

ישנם כל-כך הרבה חומרים שונים

 

פוליאסטר רגיל\קריסטלי

דייסת פיברגלס

אפוקסי נוזלי

ג'לקוט

חומר לתיקון פגושים

בטח שכחתי עוד כמה

 

מישהו יכול להסביר מתי משתמשים בכל חומר? יתרונות\חסרונות

המטרה לבנות קורות ופודים לרמקולים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה צריך:

-סיבי פיברגלאס

-אפוקסי

-מאיץ(אפשר גם לקנות אפוקסי מואץ)

-מקשה

-בונדו(חומר פחחים)

 

האפוקסי והפיבר יוצרים את הפוד ועם הבונדו אתה עושה גימור.

בשיפוצים...

פורסם

בשביל הבסיס אתה צריך:

את גוף הבסיס עליו תעשה את הפוד.

טבעת עץ כבסיס לרמקול. (המהדרין מכינים אותה עם מגרעת/פאזה כדי להתקין את הרמקול בצורה שטוחה ו/או להתקין גריל מגן).

בד גמיש.

פוליאסטר רגיל + מקשה.

בד/אריג פיברגלאס.

כלי עבודה ליישום הפוליאסטר על סיבי הפיבר.

 

כדי לבצע פיניש צריך מרק פחחים כלשהו (בונדו).

בחירת סוג הציפוי: צבע, פלוק, ריפוד כבר קובע את רמת הפיניש הנדרשת.

 

בהצלחה :-D

מתחדשת*

פורסם

תשייף את הקורה עד למצב גס.

תקדח מלא חורים קטנים באזור ההדבקה.

תקבע זווית.

תמתח בד דק או גרביון.

תמרח את הבד בפוליאסר(כמובן מראש תכין כמות של פוליאסטר עם מקשה).

תשים שכבה של סיבי פיבר ותמרח אותה בפוליאסטר(תבצע כמה שכבות עד שהעסק נהיה מסיבי,ואתה צריך לחכות ליבוש בין שכבה לשכבה).

אחרי שגמרת עם הפיבר,תתחיל לשייף עד שפני השתח יהיו חלקים.

שסיימת עם השיופים,תתחיל את שלב הגימור תמרח שכבה של בונדו(חומר פחחים)חכה ליבוש ותתחיל לשייף, אם צריך תמרח עוד שכבה של בונדו.

אחרי שסיימת עם השיופים של הבונדו אפשר לצבוע,תתחיל משכבת יסוד וז לצבע והגימור הרצוי.

בשיפוצים...

פורסם

גיל, בהתחלה כתבת אפוקסי, ואח"כ כתבת פוליאסטר

ממה שהבנתי, זה שני חומרים שונים לגמרי?

מתי משתמשים באפוקסי ומתי בפוליאסטר?

ומה זה כל שאר החומרים?

פורסם

לא מדביקים. מבריגים לתוך פח הדלת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
לא מדביקים. מבריגים לתוך פח הדלת.

 

איתמר.

 

הבורג צריך לעבור בחלק האחורי של הפוד+פלסטיקה של הדלת ולהתחבר לפח של הדלת?

איך מיישמים את זה?

פורסם

1)עדיין לא הבנתי איך אני אמור לחבר אותו לפח של הדלת

הרי יש לי את הפלסטיקה של הדלת שנמצאת בין הפוד לבין הפח של הדלת

אם אני מחבר את הפוד לפלסטיקה של הדלת, זה לא יספיק?

 

2)עוד שאלה - אם אני רוצה שרמקול ינגן על נפח של הדלת, האם זה אומר שצריך למלא את החלל של הפוד ולהביא את הרמקול ב"תעלה" לנפח של הדלת?הרי בין ההגבהה של הרמקול לבין הדלת עצמה יש "חלל". אני מקווה שהסברתי את עצמי ברור

פורסם

איפה אפשר לקנות את זה? ומה המחירים בערך של החומרים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אני עומד לפני הזמנה של החומרים ורציתי לוודא מה אני צריך אז לפי מה שהבנתי זה:

פוליאסטר, אפוקסי+מאיץ, סיבי זכוכית. האם זה הכול (אני מתכוון לחומרים שלפני הגימור)?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
אני עומד לפני הזמנה של החומרים ורציתי לוודא מה אני צריך אז לפי מה שהבנתי זה:

פוליאסטר, אפוקסי+מאיץ, סיבי זכוכית. האם זה הכול (אני מתכוון לחומרים שלפני הגימור)?

 

יכול להיות שצריך גם וואקס הפרדה - אבל אני השתמשתי בנייר כסף, עושה את העבודה

איפה אתה קונה ומה המחירים? אני קניתי פוליסטר+מאיץ+מקשה 1 ליטר, עלה לי 85 שקל (נראה לי קצת יקר)


×
×
  • תוכן חדש...