Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הציעו לי את מה שאמרת ב-80 ש"ח לא כולל הסיבי זכוכית, הבנתי שיש כמה סוגי סיבי זכוכית מה עדיף? אני מזמין את זה מאלגד.

http://www.elgad.co.il/Default.asp

 

כן אני גם קניתי בחנות הזו

לגבי סיבים - יש לי סיבי זכוכית "גסים" ויצא לא רע בכלל

יש בחנות הכל,גם סיבי זכוכית, הבעיה שהמוכר מנסה לדחוף לך את הדברים היקרים ביותר - כך שעדיף שתהיה לך רשימה מוכנה

הוא גם ינסה למכור לך כוס מדידה פוליאסטר+מבחנה למדידת מקשה במחיר של 40 ש"ח לשניהם

ביקשתי ממנו בונדו - הוא ראה שאני לא כל-כך מבין איזה סוג אני בדיוק צריך, אז ניסה למכור לי את הכי יקר ב-80 שקל לקילו

 

אולי מישהו מכיר מקום יותר זול?

פורסם

יש מפעל בחיפה שנקרא קידרון שנמא באזור התעשיה בקריות היום הוא שינה כבר את השם.

 

הם מוכרים הכל בזיל הזול כמו:

 

מטר על מטר סיב זכוכית עולה 18 ש"ח

הפוליאסטר ככול שקונים יותר המחיר יותר נמוך כמו 50 ש"ח קילו, 2.5 קילו 80 ש"ח, ו5 קילו 120ש"ח , עדיף לקנות 5 קילו שזה יספיק.

 

מקשה עולה בסביות 10 ש"ח.

אני קניתי חצי קילו ב- 30.

 

לא צריך שום אפוקסי פוליאסטר מקשה וסיב זכוכית.

ויש להם גם בונדו חומר פחחים להחליק את זה.

פורסם

יש לך את הכתובת של המקום?

ואתה אומר שמספיק רק מקשה וסיבים? מה כמות המקשה והסיבים שצריך בערך?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

יוני - כנראה שאתה מדבר על פוליאסטר מואץ - אז לא צריך מאיץ

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
אז מה בסוף צריך היתבלבלתי כבר:lol:

 

אם אתה קונה באלגד - אז הוא יתן לך פוליאסטר+מאיץ+מקשה - זה בא הכל ביחד, הוא גם יתן לך דף הוראות

פורסם

04-8471111 תבקש את גלית שתסביר לך איך מגיעים, ותשאל גם מתי אפשר לבוא, כי יצא לי פעמים שלוש להגיע לשם והם היו בספירות מלאי או שלא היה במלאי.

אז תתקשר ותשאל לפני שאתה נוסע.

פורסם

יוני תודה רבה!

הייתי שם היום, באמת הכל בזיל וזול!

120 שקל פוליאסטר 5 ליטר

סיבים 19 שקל למ"ר, אני רציתי מטר אחד,הבחור שם מיהר להפסקה ונתן לי משהו כמו 5מ"ר :-D

יש להם גם בונדו מקורי 3.5 ק"ג ב 90 שקל

מסתבר שאלגד גם קונים ממנו ומוכרים לנו במחיר פי-3 :idea:

פורסם

התחלתי לעבוד על פודים לרמקולים בדלתות ורציתי לשאול כמה שכבות של סיבים ופוליאסטר צריך לשים כדי להגיע לחוזק טוב? אני יודע שהשאלה נטחנה ואני יודע שהתשובה היא "לפי החוזק הרצוי" אבל מה הוא החוזק הרצוי? יש עובי מסויים?

 

תודה.

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם

אוהד -



 

מידבאס צריך לפחות 3 שכבות בעובי של 300 מיקרון בנוסף לכך אם יש אפשרות לבודד את הבניה בחומר כמו דיינאמאט או סקונד סקין ודומיהם - רצוי.

 

גם 4 וגם 5 שכבות זו לא בושה בשביל מידבאס טוב.

 

לתיבות של סאב וופרים אתה גם תראה 7 שכבות ועוד בעובי של 500 עד 800 מיקרון כל אחת.

 

 

בשביל פודים שאתה בונה לטוויטרים או מידריינג'ים (בנהחה וזה רק פוד ולא משהו שצריך לדמות נפח) אז שתי שכבות יכולות להספיק ואם אתה מקציף את הפוד ולא מותח בד - יתכן וגם שכבה אחת תהיה מספיק טובה (כי אח"כ גם בדרך כלל מגיעות איזה שתיים שלוש שכבות של בונדו ואז זה כבר נהיה מספיק חזק).

 

לא רק זה

 

גם לסוג הבד פיבר שאתה בוחר יש משמעות מבחינת חוזק ומבנה - בין אם העמידות היא למכה ישירה או למתיחה

 

גם לצורת ההנחה של השכבות אחת כלפי השניה יש חשיבות מאוד גדולה מבחינת החוזק הכללי של הבניה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...