Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע מהו המבצע של לובינסקי שכולם מדברים עליו?

האם מישהו מתכוון ללכת לשם מחר? אם כן שידווח לנו אונליין :)

מה המבצע עשוי להכיל?

פורסם

ההנחה בפועל היתה אפילו פחות מ-7%, זה יוצא בערך 6%, המתנות זה ברוב הרכבים החלפת המערכת למערכת עם מסך מגע ועם ג'י פי אס שממומשקת לפי מה שהם אומרים בצורה מושלמת למערכות הרכב כולל השליטה מההגה, האמת נראית לא רע, בנוסף קודנית...

למי שבכל מקרה תכנן לרכוש רכב זה לא רע.

גילוי נאות, מצאתי את עצמי עומד שם כמו אחרון נפגעי בועת הנדל"ן הקרובה שנצפים עטים על הדירות באירועים מסוג אלה, ורוכש רכב ב 135 אלף מול סוכן שהקדיש לי לא יותר ב-4 דקות וגם אותן לא ממש בהפגנת ידע ו/או סבלנות.

נראה שבוע הבא אחרי הבלאגן אם זה ישתנה ואם לא תמיד אפשר לבטל.

פורסם
ההנחה בפועל היתה אפילו פחות מ-7%, זה יוצא בערך 6%, המתנות זה ברוב הרכבים החלפת המערכת למערכת עם מסך מגע ועם ג'י פי אס שממומשקת לפי מה שהם אומרים בצורה מושלמת למערכות הרכב כולל השליטה מההגה, האמת נראית לא רע, בנוסף קודנית...

למי שבכל מקרה תכנן לרכוש רכב זה לא רע.

גילוי נאות, מצאתי את עצמי עומד שם כמו אחרון נפגעי בועת הנדל"ן הקרובה שנצפים עטים על הדירות באירועים מסוג אלה, ורוכש רכב ב 135 אלף מול סוכן שהקדיש לי לא יותר ב-4 דקות וגם אותן לא ממש בהפגנת ידע ו/או סבלנות.

נראה שבוע הבא אחרי הבלאגן אם זה ישתנה ואם לא תמיד אפשר לבטל.

 

135 בשביל ה 308 או 407?

פורסם

לכל התוהים לעצמם בכמה נמכרו המכוניות והכמויות שנמכרו, כל הפרטים תוכלו לקרוא בקישור הבא אגב עוד דבר מעניין הוא שבפיג'ו לא נמכרו כלל היום 5008 או 3008 אבל RCZ נמכרו ממנה 18 יחידות נתון מרשים למכונית כזו.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם

היה את אחד המבצעים הטובים.

 

לגבי נתוני המכירות,נמכרו ועוד איך 3008 ו 5008 ואת זה אני יכול להגיד ממקור ראשון..

פורסם
135 בשביל ה 308 או 407?

 

בשביל C4 e-hdi.

שכחתי לציין שהמערכת מולטימדיה כוללת גם 2 מסכים אחוריים שלצערי רק מולבשים על המשענת ראש ולא ממותקנים בתוך המשענת, אבל אני מניח שאפשר לסדר את זה בעוד כמה שקלים.

 

קשה לי להאמין שלא נמכרו 3008 או 5008, כמו שאמרתי, היתה התנפלות מטורפת וממש היה קשה למצא נציג מכירות כי כולם היו עם לקוחות ולקחו מהם הזמנה, לפי מה שראיתי גם לובינסקי לא חשבו שיהיו כל כך הרבה הזמנות.

אולי זה קשור במשבר שעבר על יפן והפך את רוב המכוניות מיפן לקשות להשגה עם זמני אספקה של ״ אני מקווה בספטמבר״.

פורסם
לכל התוהים לעצמם בכמה נמכרו המכוניות והכמויות שנמכרו, כל הפרטים תוכלו לקרוא בקישור הבא אגב עוד דבר מעניין הוא שבפיג'ו לא נמכרו כלל היום 5008 או 3008 אבל RCZ נמכרו ממנה 18 יחידות נתון מרשים למכונית כזו.

 

למען הדיוק , נמכרו גם 3008 ו 5,008 . פשוט לא העבירו לנו נתונים של כל המכוניות .

 

ששי כהן

wheel חדשות רכב

ששי כהן

 

wheel

פורסם

יש למישהו מושג האם מע' המולטימדיה שנמכרת/חולקה בלובינסקי במבצע כוללת גם GPS וגם תמיכה בבלוטות??

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...