Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, אז ככה, יש ברשותי קיה פרייד שנת 2000, שמורה מאוד ואהובה מאוד (נמצאת במשפחה משנת 2001, בעבר אצל סבא, מאז שנפטר היא אצלינו בבית)

 

הרכב מאוד אמין לאורך כל השנים האלו (יש לציין כי גמע 100K ק"מ בלבד) ורק בעיה אחת יש לנו:

מיסבי הגלגלים הקדמיים, הולכים לעולמם בקצב מטורף פשוט, החלפתי מיסב לפני כ5 חודשים, בגלגל קדמי צד נהג, כולל כיון פרונט לאחר העבודה, אצל בעל מקצוע שטרח והסביר לי כי המיסבים האלו הולכים אם לא יודעים איך לעשות אותם והתרברב שהוא יודע בדיוק איך וכמה לחזק, זרמתי איתו.

 

לאחר כחודשיים גיליתי שיש חופש במיסב, מהפחית של הדיסטנס, האוטו חזר אליו והוא סידר את הבעיה, עכשיו המיסב הרוס.

 

האופציות:

1. גם הוא לא יודע לעבוד.

2. המיסב נטחן עד שקלטתי את החופש.

3. המיסב נולד זבל.

 

אני די אובד עצות מה לעשות הלאה, אני מחפש פתרון של פעם אחת לכמה שנים טובות.

יש לציין כי ב5 החודשים האלו האוטו נסע אולי 3000 קמ לכל היותר

(מדובר באוטו שנוסע בקושי 300 קמ בחודש, באורך חיים תקין)

הרכב לא עולה על מדרכות ולא מקבל מכות.

 

אם למישהו הפתרון, אשמח להיות שותף.

 

תודה ושבת שלום :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לא.

אין לי מושג איזה מיסב הורכב פעם אחרונה, היות ולא אני עשיתי את העבודה.

 

ושוב, האם יש איזו בעיה עם הרכב הזה לגבי מיסבים ?

האם זה קורה כתוצאה ממיסבים באיכות ירודה ?

האם זה קרה בגלל החופש בדיסטנס ?

 

שאני אדע איך להתמודד עם הבעיה לאורך זמן, כי זה סתם מדכא

(אפילו התחלתי לחשוב על שדרוג לפיקנטו)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
היי, אז ככה, יש ברשותי קיה פרייד שנת 2000, שמורה מאוד ואהובה מאוד (נמצאת במשפחה משנת 2001, בעבר אצל סבא, מאז שנפטר היא אצלינו בבית)

 

הרכב מאוד אמין לאורך כל השנים האלו (יש לציין כי גמע 100K ק"מ בלבד) ורק בעיה אחת יש לנו:

מיסבי הגלגלים הקדמיים, הולכים לעולמם בקצב מטורף פשוט, החלפתי מיסב לפני כ5 חודשים, בגלגל קדמי צד נהג, כולל כיון פרונט לאחר העבודה, אצל בעל מקצוע שטרח והסביר לי כי המיסבים האלו הולכים אם לא יודעים איך לעשות אותם והתרברב שהוא יודע בדיוק איך וכמה לחזק, זרמתי איתו.

 

לאחר כחודשיים גיליתי שיש חופש במיסב, מהפחית של הדיסטנס, האוטו חזר אליו והוא סידר את הבעיה, עכשיו המיסב הרוס.

 

שלום רב

דבר ראשון הסיבות שרשמת באמת יכולות להיות נכונות

דבר שני דבר שאני נתקלתי בו הוא גריז לא מתאים .באו אלי רכבים שטענו שאצלם יש מחלת מיסבים אך לכולם היה גריז גרפית שחור שהורס את המיסבים

בברכה זיסו יוסי

פורסם

גריז צהוב/לבן ?

(זה מה שאני יודע שהולך למיסבים)

 

אני באמת אפרק קצת לחקור איזה גריז יש שם.

מי יכול לעזור לי בפתרון לבעיה ?

אפילו אם זה אומר החלפת 2 מיסבים קדמיים לאיכותי יפני אצל בעל מקצוע אמיתי אשר מקפיד על חיזוק נכון וגירוז בגריז מתאים

 

תודה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בעיה ידועה.

להרכיב מיסבים מקוריים בלבד, ולהחליף את הספייסר בניהם לחדש. זה קיים בכל חנות חלפים מקורי.

מיסבים תחליפיים לא מצליחים ברכב הזה.

 

לבדוק שאין חופש בבתי המיסב והנבה.

:twisted:הכל נראה בסדר אבל בעצם שום דבר לא בסדר.:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...