Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות ארוע לא נעים שהייתי נוכח בו (אני לא חשוד ולא נאשם).

ביקשו שהגיע לתת עדות במשטרה ולהסתכל בתמונות.:shock:

אני חייב ללכת?

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

לפי החוק היבש כשמזמנים אותך ואתה לא מגיע אז זו עבירה והמשטרה יכולה לתבוע אותך.

בפועל שכן שלי שהיה עד בקטטה והחליט לא להגיע לזימון לא עשו לו כלום.

אני לא יכול להמליץ לך לכאן או לכאן.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
בעקבות ארוע לא נעים שהייתי נוכח בו (אני לא חשוד ולא נאשם).

ביקשו שהגיע לתת עדות במשטרה ולהסתכל בתמונות.:shock:

אני חייב ללכת?

 

חייב ללכת, חייב להעיד (אין זכות שתיקה לעדים, יש זכות ל"אי הפללה עצמית", אל תגיד משהו שיפליל אותך).

 

**זו אינה עצה משפטית**

פורסם

*אני לא מואשם בכלום!

העדות שאני מדבר עלייה היא רק זיהוי חשוד או משהו בסגנון.

סירבתי כבר להגיע לתחנה ומנסים לשכנע אותי שוב ושוב.

מה הם יכולים לעשות במידה ואני ממשיך לסרב? אם בכלל הם יכולים לעשות משהו!

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

חבר את שני הסעיפים



 

סירוב להעיד

 

 

241.**(א) מי שחייב להעיד או למסור ראיה אחרת בהליך שיפוטי והוא מסרב לעשות כן, דינו - מאסר שנתיים.

(ב) הטלת מאסר לפי סעיף 5 לפקודת בזיון בית המשפט על אדם שסירב כאמור, אין בה כדי למנוע שפיטתו לפי סעיף קטן (א), אולם מי שנדון למאסר לפי סעיף קטן (א), תנוכה מענשו התקופה שבה היה אסור לפי סעיף 5 האמור.

 

.244העושה דבר בכוונה למנוע או להכשיל הליך שיפוטי או להביא לידי עיוות דין, בין בסיכול הזמנתו של עד, בין בהעלמת ראיות ובין בדרך אחרת, דינו - מאסר שלוש שנים; לענין זה, "הליך שיפוטי" - לרבות חקירה פלילית והוצאה לפועל של הוראת בית משפט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בתיאוריה ועל פי חוק הם יכולים לעשות הכל, אם זה לא מספיק חשוב הם כנראה לא יבזבזו זמן.

 

כמו שאמרתי בגלל שאתה עד ולא נאשם (נחקר באזהרה) יש לך פחות זכויות מאותו חשוד.

פורסם
*אני לא מואשם בכלום!

העדות שאני מדבר עלייה היא רק זיהוי חשוד או משהו בסגנון.

סירבתי כבר להגיע לתחנה ומנסים לשכנע אותי שוב ושוב.

מה הם יכולים לעשות במידה ואני ממשיך לסרב? אם בכלל הם יכולים לעשות משהו!

 

אפשר לשאול למה שלא תרצה ? אם עבריין היה מפוצץ אותך במכות והיו עדים איך היית מרגיש אם הם היו מסרבים לבוא להעיד ? אין לך מצפון ? זה המינימום שבן אדם יכול לעשות בשביל שנוכל לחיות בחברה תקינה.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם

אופר בהתייחס לדוגמה שלך, אותו עבריין במידה וימצא אשם יקבל עבודות שרות או חודש מאסר על תנאי או נו נו נו עם האצבע!

ומה אז?! איפה החברה התקינה?

 

ישה, הריי זה לא הליך משפטי נכון? זה עדין בתחום הרשות המבצעת.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

זה לטובת כולנו - השאלה אם זה לטובת המעיד.

 

שאלה היפוטתית: אם הייתם רואים את אחד מעברייני הצמרת מבצעים איזו עבירה, ואפילו (ובמיוחד) עבירה קלה - לא הייתם מפחדים להעיד?

:turn-l:
פורסם
אופר בהתייחס לדוגמה שלך, אותו עבריין במידה וימצא אשם יקבל עבודות שרות או חודש מאסר על תנאי או נו נו נו עם האצבע!

ומה אז?! איפה החברה התקינה?

 

ישה, הריי זה לא הליך משפטי נכון? זה עדין בתחום הרשות המבצעת.

"הליך שיפוטי" - לרבות חקירה פלילית

זה לטובת כולנו - השאלה אם זה לטובת המעיד.

 

שאלה היפוטתית: אם הייתם רואים את אחד מעברייני הצמרת מבצעים איזו עבירה, ואפילו (ובמיוחד) עבירה קלה - לא הייתם מפחדים להעיד?

כן

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם אני זוכר נכון זה תלוי באיך זימנו אותך להעיד

 

אם הגיע אליך שוטר הביתה/או שלחו לך בדואר רשום ומסר לך סוג של צו או זימון אתה חייב להגיע

 

אתה יכול להתייחס לזה בידיוק כמו לצו מילואים , אתה חייב ללכת אבל אם לא תלך יש סיכוי טוב שתהיה לך בעיה

פורסם
*אני לא מואשם בכלום!

העדות שאני מדבר עלייה היא רק זיהוי חשוד או משהו בסגנון.

סירבתי כבר להגיע לתחנה ומנסים לשכנע אותי שוב ושוב.

מה הם יכולים לעשות במידה ואני ממשיך לסרב? אם בכלל הם יכולים לעשות משהו!

 

 

אתה תמיד יכול לחשוב שהבא שהחשוד יפוצץ זה אח שלך או אמא שלך (חו"ח), אולי זה ידרבן אותך לעשות את החובה המוסרית והחברתית (ועניין החוק בכלל לא מעניין אותי כרגע).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...