Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זוהי תופעה טבעית לחלוטין של מנועי ה- TSI. אכן מדובר בצ'וק האוטומטי אשר מטרתו כמובן לחמם את המנוע.

 

מנועי ה- TSI של הקונצרן (בייחוד אלו עם סופר צ'ארג'ר וטורבו) גם רועדים מאוד מיד לאחר ההנעה בזמן החימום...

 

אגב אצלי בלאון בהתנעה קרה הטורים מגיעים ל-2300 למשך כדקה טרם מתייצבים.

 

 

אל חשש, הכל תקין.

 

חג שמח

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

תודה רבה לכולם על התשובות !!!

 

עכשיו אני רגוע בהרבה יותר...למרות שהייתי כבר קודם.

 

בלי שום קשר, ראיתי שיש לי קצת חוסר במים במנוע ואני רוצה להוסיף.

 

איזה מים צריך להוסיף ? (אציין שהנוזל ורוד ברכב אצלי)

 

תודה רבה !

Polo 1.2 TSI...והקילומטרז' מטפס....

פורסם
בלי שום קשר, ראיתי שיש לי קצת חוסר במים במנוע ואני רוצה להוסיף.

איזה מים צריך להוסיף ? (אציין שהנוזל ורוד ברכב אצלי)

 

קשה לי להאמין שחסר, אבל אם אכן חסר אל תוסיף אלא גש למוסך מורשה שיבדקו את העניין.

פורסם

גם אצלי באוקטביה החדשה חסר מעט מים ובחברה אמרו שזה טבעי שרכב חדש במהלך ההרצה יכול לאבד מעט מים ושמן בכל מקרה הנוזל קירור המאושר ע"י היצרן הוא G13

:mm_cool:
פורסם

אצלי בגטס כשאני מתניע בבוקר הסל"ד עומד על 1000 סל"ד בערך ואז עולה ויורד בין 1000 ל2000 סל"ד במשך כ 20 שניות ויורד חזרה לאזור ה1000 עד שלאחר דקות אחדות של נסיעה הסל"ד כבר מתייצב על הנורמלי.

 

לפי התגובות של המגיבים כאן, אני משער שהמצב תקין. אני טועה?

פורסם
קודם כל תודה.

 

דבר שני, באמת קצת הגזמתי עם ה-1500...זה יותר בכיוון של 1200-300 גג.

 

היום בבוקר קרה דבר מוזר.

 

התנעתי את הרכב, והוא פשוט התחיל לקפוץ במקום. הסל"ד היה בסביבות ה-1200 אבל היה נראה

שהאגזוז חנוק והוא לא מצליח לשחרר אוויר.

 

אחרי איזה דקה התחלתי בנסיעה ואז זה הפסיק.

 

מוזר לדעתי.

 

מה אתם אומרים ?

 

אתם בטוחים שזה תקין?

פורסם
זוהי תופעה טבעית לחלוטין של מנועי ה- TSI. אכן מדובר בצ'וק האוטומטי אשר מטרתו כמובן לחמם את המנוע.

 

מנועי ה- TSI של הקונצרן (בייחוד אלו עם סופר צ'ארג'ר וטורבו) גם רועדים מאוד מיד לאחר ההנעה בזמן החימום...

 

אגב אצלי בלאון בהתנעה קרה הטורים מגיעים ל-2300 למשך כדקה טרם מתייצבים.

 

 

אל חשש, הכל תקין.

 

חג שמח

 

אתם בטוחים שזה תקין?

 

אם לצטט את עצמי - כן. זה תקין.

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

×
×
  • תוכן חדש...