Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למען התיעוד:

אוקטן 98 לא עזר (מוזר אבל התופעה אפילו גרועה יותר).

ביקרתי במוסך המרכזי, הרכב נבדק במחשב ובוחן נסע איתי רבע שעה ושום בעיה לא נמצאה.

 

 

טענת הממוחה היא שזה טבעי כי מדובר במנוע קטן יחסית ולכן הוא רועד יותר.

לא יודע מה לעשות - כנראה צריך להתרגל לזה ...לא נעים

 

 

באמת?

מעניין מאוד ששאר הרכבים החדשים עם מנועי ה-1.6 לא רועדים.

 

אתה חייב לעשות בדיקה האם זה גם ככה ברכבים אחרים מהסוג הזה וגם לשלוח מכצבל יצרן. סתם מערבבים אותך.

פורסם

לפי ההגיון של הבוחן, אז במנוע 1.2 (נפח קטן יותר) צריכות להופיע רעידות גם כן. אצלי ב-1.2 TSI בסרק כמעט לא שומעים שהמנוע עובד, ובטח שלא מרגישים שום רעידות.

 

מציע לך לפנות למוסך אחר ברשת היבואן שמעסיק אנלייזר קצת יותר מקצועי (אישית לא מכיר).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לעניות דעתי, אין מצב שזה טבעי ושעליך "לחיות עם זה".

 

הסיטרואן C5 ידועה בתור אחד הרכבים הנעימים לנסיעה שישנם בסגמנט המשפחתי, ואני חושב שה"בוחן" עושה לעצמו חיים קלים.

 

אם תוותר תשאר עם רכב שלא נעים לך לסוע בו; אם תתעקש אולי תזכה לפתרון.

 

אני שב ומציע שתחפש בפורומים מחו"ל, שם נצבר נסיון רב יותר עם הדגם הזה. נסה את Ausiefrogs.

 

בהצלחה!

 

עריכה: באיזה שרודר היית? ירושלים או בני ברק? אם אתה נגיש לירושלים אני ממליץ לך לגשת למוסך אופיר ארמוזה ברוממה, ולבקש שיניב יאבחן לך את הרכב.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אני לא סבור שהכיוון של האוקטן רלוונטי לעניין סיבובי הסרק. זה יכול להיות רלוונטי יותר לעניין צילצולים או סחיבה.

אני מציע לך לעשות בדיקה כזו:

שים את הרכב בניוטרל ותן לו להיות בסרק, אם אתה מרגיש את הרעידות תנסה לתת מעט מאוד גז ולהשאיר את הדוושה יציבה ותנסה לחוש האם ובאיזה סל"ד הרעידות נפסקות.

אם מספיקה עליה קטנה מאוד בסל"ד (100 -200 סל"ד מעל הסרק) כדי להפסיק את הרעידות יתכן ויש בעיה עם בקרת הסרק או דליפת אויר קטנה לסעפת שגורמת לתערובת ענייה (הטורבו ??). מה בבקרה לא בסדר אני לא יודע לומר כי אני לא מכיר את הרכב אבל ניראה לי שזה הכיוון.

אם אתה חש את הרעידות בעוצמה כזו או אחרת גם כשהסל"ד מתחיל לעלות זה יכול להיות ליקוי במערכת הזרקה במקרה הטוב (על מערכת ההצתה אני פחות חושש כי ליקוי שם היה מדליק לך קרוב לוודאי את נורית המנוע בלוח השעונים) או בעיה פנימית במנוע\גיר עצמו במקרה הגרוע.

דבר נוסף: למרות שהרכב חדש בדוק אם הוא אוכל שמן...

פורסם
. החיישן כאמור, מייצר סיגנל חשמלי כאשר קיים גל הלם ומשדר אותו למחשב ניהול המנוע. בהתאם המחשב מורה על קידום ההצתה.

רק תיקון קטן חיישן הנקישות מאחר את ההצתה עד 5 מעלות כאשר נעלמת הנקישה המחשב לאט לאט מחזיר את את תזמון ההצתה למצב הרגיל.

פורסם
נכון שלא הגיוני כי הרכב חדש, אך אולי שווה לבדוק כיוון של תושבות מנוע/גיר? אולי פגם בייצור?

לא ניראה לי שזה הכיוון כי תושבות מנוע/גיר אם הם בלויות מרגישים דפיקות מהמנוע לפי הקפיצות של הרכב בדרך ואם הגומיות הלכו לגמרי והמנוע נוגע ישירות במרכב הוא ירעיד את הרכב חזק ולא רק בסרק.

אבל, הכל יכול להיות, גם זה צריך להבדק.

פורסם
לפי ההגיון של הבוחן, אז במנוע 1.2 (נפח קטן יותר) צריכות להופיע רעידות גם כן. אצלי ב-1.2 TSI בסרק כמעט לא שומעים שהמנוע עובד, ובטח שלא מרגישים שום רעידות.

 

מציע לך לפנות למוסך אחר ברשת היבואן שמעסיק אנלייזר קצת יותר מקצועי (אישית לא מכיר).

 

האמת שאצלי בפאביה עם מנוע 1.2 ישנן רעידות מורגשות כשהאוטו קר ובסרק ואפילו שמתי לב שתדלוק בתחנת דלק לא מוכרת שאיני יודע מה טיב הדלק בה הורידה את הביצועים ואת הנסיעה החלקה של המכוניות.

פורסם

גם אצלי שהמכונית יצאה מהיבואן היא רעדה לעיתים בסרק. מעבר ל-98 פתר את הבעייה.

מנוע ה-1.2 תוכנן לעבוד בצורה אופטימאלית עם דלק באוקטן 98, אך הוא יכול להתמודד עם דלק באוקטן 95 - בתנאי שזה אכן 95. במדינת הגנבים בה אנו חיים הסיכוי למצוא דלק 95 שהוא באמת באוקטן 95 (ולא 93.6...) הוא לא גבוה במיוחד.

 

אני כבר 7 חודשים עם 98 והמנוע עובד בצורה חלקה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...