Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החתונה המלכותית - המכוניות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הזוג המלכותי יצא מהחתונה עם אסטון מרטין Volante DB6 MKII ששיך לאבא שלו מאז שנת 1969 ובשנת 2008 עבר הסבה לשימוש ב E85 .

למכונית יש מספר מיוחד JU5T WED.

ויש L מקדימה (תרגום לאנגלית של ל של מורה נהיגה)

הצהובן הבריטי SUN צילם את הנסיך רוכב על הדוקאטי שלו במשך השבוע.

סרטון של הנסיעה עם המכונית

http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7364312n

 

דוקאטי

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1381346/Royal-Wedding-2011-Prince-William-speeds-final-kickabout-single-man.html?ito=feeds-newsxml

ju5twed.JPG

r.jpg

ducati prince.jpg

אייל

פורסם

לקח לי זמן למצוא את הבנטלי.

bentley.jpg

http://in.news.yahoo.com/blogs/geewhiz/meet-royal-wedding-car-103628775.html

 

Understandably, details of this one-off limo are scant. Three feet longer, 10 inches taller, and six inches wider than a standard Bentley Arnage, it is powered by a twin-turbocharged, 6.75-litre V8 Engine that has been modified from Bentley's Arnage R version to produce 400 hp (300 kW) and 616 lb•ft (835 N•m) of torque. Maximum speed is 130 mph (210 km/h). It is equipped with broad coach doors that open to the rear almost 90 degrees.

The car has been given armoured bodywork and glass, a mine-resistant floor, a cabin that can be sealed against a gas attack, and kevlar enforced tires. These security and safety measures raise the car's weight to almost 4,000 kg.

אייל

פורסם
בנטלי או סקודה , הנסיכה הזו משדרגת כל מכונית שבה היא תהייה.

 

נ.ב

 

כל הכבוד לנסיך, שיחק אותה.

 

דיאנה הייתה הרבה, הרבה יותר יפה. ממליץ לחפש ברשת תמונות מצעירותה. קייט יפה, אבל יופי גס.

פורסם
לא הבנתי למה סימול הL מקדימה. שעור נהיגה מלכותי?

 

 

"L " זה אזהרה שהנהג נוהג על learners permit - רישיון זמני. מה שלא ברור זה למה הנסיך צריך את זה, בית המלוכה מעל לחוק ואינו מחויב בשום רישיונות לכלום.

×
×
  • תוכן חדש...