Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח לכולם,

.ביום שבת נסעתי עם הילדים ל-YES PLANET בחיפה, בדרך חזרה ראיתי שהמנוע מתחמם ולכן עצרתי בצד.

התברר לי, לפי סימני הנזילה, שכנראה הרדיאטור הלך לעולמו (במיכל המילוי לא היו חסרים מים). יש לציין שהרדיאטור

עדיין מקורי משנת 92 ללא שום תיקון.

מכיוון שהייתי עם הילדים לא יכולתי להישאר ולהמתין לגרר, ולכן המשכתי בנסיעה, אך כל מספר דקות, כשהמחוג חום היה

מגיע לאזור האדום - הייתי פשוט עוצר ל-10 עד 15 דקות הפסקה, וכך המשכתי עד עפולה.

אני יודע שזה לא הדבר בכי חכם לעשות, אך רק מי שיש לו ילדים יבין אותי.

כמובן שלקחתי בחשבון שיתכן ואני דופק את ראש המנוע.

 

איך אדע אם נדפק ראש המנוע (ללא פירוק כמובן) ?

 

אני לרוב מטפל ברכב בעצמי, כך שבינתיים הרכב "מושבת" עד שיגיעו החלקים שהזמנתי מחו"ל

פורסם

הדבר היחידי שתוכל לראות במיידית הוא חדירה של קומפרסייה למערכת הקירור המעיד על אטם ראש שנישרף ונאכל בעיקבות היתחממות עד כדי אכילת הראש עצמו וחדירת מיי קירור לתאי השריפה. בנוסף תוכל לראות זאת ע"י היסתכלות על מדדיד השמן אם קיים עירבוב של שמן עם מיים ואם מיפלס השמן עלה או נעשה דליל יותר ממה שאמור להיות. את בדיקת חדיקת קומפרסיה למערכת הקירור אתה יכול לבדוק ע"י כך שאתה ממלא מיים ברדיאטור עד הסוף כאשר מיכסה הרדאטור פתוח מניע את הרכב ובודק אם יש קפיצה של מיים מייד על ההתחלה דרך פתח הרדיאטור. חשוב שלא יהיה אויר במערכת. בכל מיקרה בתור התחלה ממליץ להחליף את הרדיאטור למלאות נוזל קירור חדש ואז לבצע את הבדיקות הנ"ל כדי שהאינדיקציה תהיה מדוייקת וכך גם אתה עובר שלב שלב בלי לחרוץ גורלו של הראש.

:)
×
×
  • תוכן חדש...