Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מקבל מזדה 3 ליסינג והוא רוצה לדעת מה מקבלים בכלל עם האוטו, כלומר מה ירד לעומת רכב מהיבואן? כמו למשל פחות כריות אויר שאני יודע שירד...

בנוסף האם אפשר לבקש להוסיף דברים לאוטו בתוספת תשלום?

פורסם

מגנזיום בוטל, יש טסות מגעילות.

ידיות + פסי קישוט שחורים לעומת בצבע הרכב בדגמים הרגילים.

כפתורי השליטה מההגה על הרדיו - בוטלו

ריפודים יותר פשוטים.

פחות כריות אוויר (נאמר כבר)

ואולי גם שטיחי גומי פשוטים...

 

זה פחות או יותר מה שראיתי כאשר ניקיתי לבנאדם את הרכב לעומת מה שיש להורים שלי ברכב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

יש למישהו תמונות של הרכב ליסינג עם כל השינויים

כי אבא שלי אמור לקבל במקום המאזדה 323 שלו שנת 2003

גם אחת כזאת בצבע לבן כנראה

והיא לא נשמעת טוב כמו שאני ציפיתי :cry:

 

 

 

 

 

נדב

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
מגנזיום בוטל, יש טסות מגעילות.

ידיות + פסי קישוט שחורים לעומת בצבע הרכב בדגמים הרגילים.

כפתורי השליטה מההגה על הרדיו - בוטלו

ריפודים יותר פשוטים.

פחות כריות אוויר (נאמר כבר)

ואולי גם שטיחי גומי פשוטים...

 

זה פחות או יותר מה שראיתי כאשר ניקיתי לבנאדם את הרכב לעומת מה שיש להורים שלי ברכב.

 

וגם פחות בקרת אקלים אם אני לא טועה...

פורסם

בחלק מדגמי הליסינג תיבת ההילוכים היא רובוטית רגילה כמו בלנטיס.

 

בכל הדגמים של הליסינג יש גם שינוי בבלמים האחוריים - תוף במקום דיסק.

הכי טוב FSI!

פורסם

אז ככה, אלה השינויים מבחינה חיצונית : אתה מקבל אותה בלי מגני בוץ, הידיות של הדלתות בצבע שחור, אין ג'נט מגנזיום, אלא טסות... שלפי דעתי הן חמודות..

עכשיו, מבחינה פנימית אין שינוי, חוץ מביטול אפשרות השליטה מההגה על המערכת, יש עדיין תיבה משולבת (טיפטרוניק) ישנם מושבים מאיזה סוג של בד גומי כזה, חח שיא הנוח!!

ו... במקום 6 כריות אוויר יש רק שתיים, ומבקום 6 רמקולים, ישנם 4 ( המערכת לא משהו בכלל, מאוד התאכזבתי). אבל האוטו מבחינת התאורה האדומה והפנל בצבע כסף מהממם מבפנים... :!::!:

×
×
  • תוכן חדש...