Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השמיים לא האירו ואחד האנשים הקרובים ללבי נדרס ע''י רכב ומת.

זקוק לעו''ד ממש טוב ובקיא בתחום, שילווה לכל אורך הדרך.

 

אשמח לכל טיפ אפשרי שיעזור.

 

המלצות לעו''ד בה''פ תודה.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

את מי אתה רוצה לתבוע ?

אם לנהג הדורס, יש ביטוח חובה, ממילא הכל מגיע מהביטוח.

אם אין לו ביטוח, אזי קרנית משלמת ותובעת את הנהג הדורס.

על עצם התאונה ואובדן חיים - המדינה תובעת אם הראיות הן שהדורס אשם.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ההשלכות הן שהנהג הפוגע ימכור את הבית ויגיד ביי ביי לחסכונות, וילך לעבוד בסדנאות זיעה אחרי שעות העבודה הרגילות.

פורסם

אתה צריך עו"ד שעוסק בתחום נזיקין וספציפית פלת"ד (תביעות נגד ביטוח חובה). זה בהנחה שאתה אחד מיורשיו או מהתלויים בנפגע. אין לחתום על שום דבר מול חברת הביטוח או החוקרים שלה בלי ייעוץ מעו"ד. מול הנהג הפוגע אין לך שום עניין, ביטוח חובה מכסה הכל. (אלא אם ממש בא לך גם לתבוע כמה מאות שקלים על ג'ינס וחולצה שנקרעו, אבל לא נראה לי שיש לך סבלנות או רצון לזה) אם אין לנהג ביטוח חובה אז התביעה תהיה נגד "קרנית", בעיקרון לך זה לא אמור לשנות הרבה. "קרנית" כבר תבוא חשבון מול הנהג גם אם זה יקח הרבה שנים, אבל זה לא מעניין אותך ולא אתה תיאלץ לרוץ אחריו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ויל תודה על ההמלצה.

חולגי אני מעדיף לא לפרט על הנושא על גבי הרשת.

מה שאני כן יכול להגיד זה שהנהג הפוגע אשם ב100%.

המשטרה לא מנדבת פרטים על החקירה, או כל פרט.

בגלל זה ביקשתי המלצה לעו״ד טוב בתחום.

למכירה: AR.DRONE

 

גודש :roll:

פורסם

טלפון בפרטי

 

יואב רונקין - הוא היה העורך דין שלי בתאונת דרכים שאני עברתי לפני כמה שנים.

 

הייתי מאוד מאוד ואני עדיין מאוד מאוד מרוצה.

 

תגיד שהגעת דרך שגיא שכטר, אולי זה יעזור.

×
×
  • תוכן חדש...