Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בהמלצתכם נכנסתי היום למספר סוכנויות כדי לבדוק חלופות לטויוטה יאריס ידנית שהוצעה לי ב-99,000 שקל על הכביש.

 

האופציה הכי אטרקטיבית כרגע מבחינתי היא פולו 1400, ידנית, ב-89,000 שקל על הכביש, כולל גי.פי.אס. יש לה רק 85 כו"ס לעומת 100 ביאריס, אבל אני חוסכת 10,000 שקל ובנוסף הם נותנים לי מחירון מלא בטריד אין על הרכב שלי שזה מבחינתי חסכון של 7,000 שקל נוספים. בסה"כ אני חוסכת 17K, שזה כמובן המון.

 

התהיות שלי:

מה המשמעות של 85 כו"ס לעומת 100 כו"ס?

מבחינת סחירות עתידית של הרכב - מדובר בדגם מיושן, נדמה לי שכולם הולכים כעת על הדגם החדש של פולו שהוא יקר יותר.

 

האם יש עדיפות לפולו הזאת על פני סקודה פאביה 1400 סמ"ק גם כ 85 כו"ס שהוצעה לפני כמה שבועות במבצע תמורת פחות מ-80K על הכביש? בסוכנות אמרו לי שיש רכב אחד יחיד כזה שנשאר להם, ויוכלו לתת לי אותו בהנחה מסוימת (לא הציעו מחיר סופי, אבל כנראה דומה לאותו מבצע) אם כי הם מציעים לי 5K פחות על הטריד אין. הם הציעו לי אחד אחר מתצוגה בהנחה נוספת אבל שללתי את זה מיד (האם בצדק?)

 

תודה

ענת

פורסם

אין בעיה לקנות מתצוגה - נהפוך הוא. מרבית העולם קונה כך, כשהמכונית נמצאת אצל הדילר ואפשר לראות ולהתרשם ממנה,

ולא מעט פעמים אפילו לקנות ולקבל אותה "על המקום". היתרון של רכב מתצוגה הוא שאת יכולה לבדוק שאין בו ליקויים בולטים,

וגם לבקש הנחה (בגלל התדמית). הנזקים שנגרמים מכך שאנשים נכנסו ויצאו מהרכב הם זניחים בהשוואה ליתרון הכספי ולאפשרות

"לבחון" את הרכב באולם לפני הקנייה.

 

לגבי פולו או פאביה - אותה מכונית עם מכלולים רבים מאוד משותפים. הפאביה מעט פחות איכותית מבפנים, אבל מעבר לכך ההבדלים

לא גדולים מספיק בכדי להצדיק את ההפרש.

 

לגבי הבדל הכוח מהיאריס - הפולו (והפאביה) יהיו גם חלשות יותר וגם בזבזניות יותר בדלק. אלא שהיאריס מקומצת באבזור ויקרה,

כך שזה לא ממש הפרש שכדאי לקנות יאריס בשבילו. מה שכן הייתי שוקל זה סיטרואן C3 ופיאט פונטו איוו שיהיו לא פחות טובות

מהפולו והפאביה ומוצעות במחירים דומים (לא יודע לגבי מבצעים וטרייד אין כרגע אצלם, אבל שווה לבדוק).

פורסם

רועי תודה,

סיטרואן ופונטו הן לא אופציה מבחינתי. אני חייבת לסגור על אחת מהשלוש הללו כולן ידנית: יאריס ב-99 עם טריד אין עלוב שמאלץ אותי למכור לבד את הרכב, פולו ב-89 עם טריד אין שאני מרוויחה עליו 7K לפחות, או סקודה בגרסה הזולה 80K (גם כאן אמכור הרכב לבד) כמו כן יש באותו מחיר של הפולו גם את הסקודה 1.2 TSI עם 86 כו"ס. מבין 3-4 האפשרויות הללו - במה היית בוחר?

פורסם

אם אין לך בעיה למכור לבד - את הפאביה (1.4). אם את מעדיפה את החיים הקלים של טרייד אין ומוכנה לשלם עוד כמה אלפים

על כך (שיקול לגיטימי מאוד), את הפולו. ההבדל ביניהן כמכוניות לא דרמטי, אז פשוט תלכי לפי העסקה המשתלמת יותר לדעתך,

בין אם זה שיקול הטרייד אין ובין אם ההפרש במחיר ומכירה של רכבך לבד.

פורסם

תודה. למעשה הפולו אטרקטיבית בעיני לא מעט גם בגלל החיים הקלים של הטריד אין והעובדה שהם נותנים לי מחירון מלא.

 

עשיתי תחשיב של כמה תעלה לי כל אחת מהמכוניות הללו, בניכוי מה שנותנים לי בטריד אין, כלומר כמה כסף אני צריכה להוסיף.

על הפולו אני צריכה להוסיף 51 אלף שקל

על הסקודה 1.2 - 55 אלף שקל

טויוטה יאריס - 69 אלף שקל

והסקודה 1400 - כ-50 אלף (אך לטענתם יש רק רכב אחד אחרון כזה, בצבע שאני לא כ"כ אוהבת)

 

לפי התחשיב הזה, נראה לי שהכי כדאי לי ללכת על הפולו.

אני יכולה לנסות למכור את הרכב לבד, אבל לא קיבלתי הצעות מי יודע מה בינתיים, וזה מכניס אותי לתסבוכת של 'מכרתי ואני תקועה שבועיים בלי רכב', או שלא מכרתי אז אין לי עדיין מספיק כסף לשלם על הרכב ואני צריכה להיכנס למינוס בבנק עד המכירה...

פורסם

מבין שלוש האופציות שהזכרת, אני באופן אישי הייתי בוחר בפולו ולהלן הסיבות:

 

1. טרייד אין במחיר מחירון, בלי כאבי ראש והתעסקות עם מכירת הרכב (זמן=כסף).

 

2. הפולו איכותית יותר, נראית טוב יותר (לטעמי) מהפאביה. על הסמל של פולקסווגן משלמים יותר וזה מפאת התדמית הגבוהה יותר של המותג ביחס לסקודה. הדגש הוא על תדמית מכיוון שהרכבים מאד דומים ברמה המכנית וכפי שציינו קודמי, חולקים מכלולים רבים במשותף.

3. ההפרש הינו רק 9000 ש"ח, שלדעתי גם יוחזרו בעתיד במכירת הרכב ושמירת הערך.

 

בכל בחירה שתעשי, שלושת האופציות הינן טובות ומעניקות תמורה מצויינת לכסף.

לדעתי, כדי לך לגשת לסוכניות, לבחון את האופציות הנ"ל ולבחור ברכב אליו את מתחברת יותר, עם דגש על עיצוב- פנים הרכב, רמת התכנון הארגונומי בסביבת הנהג וכמובן העיצוב החיצוני.

 

שיהיה המון בהצלחה

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

תודה עידן,

בדיוק השכנוע שהייתי צריכה (:

יאללה, אני הולכת על הפולו!

 

אגב זה בכלל לא הפרש של 9,000 שקל, אלא רק 1,000 שקל, ראה התחשיב שעשיתי בהודעה למעלה. בפולו נותנים לי 37.5 על הרכב שלי. בסקודה נותנים לי 30 אלף בלבד. נכון שאני יכולה לנסות למכור לבד, אבל לא רק שזמן שווה כסף, אני לחוצה למכור וסביר להניח שיותר מ-32-33 אני לא אצליח לקבל כ"כ מהר. ואפילו אם אקבל יותר, אתקע שבועיים בלי רכב - וגם זה שווה כסף...

פורסם

ענת, אם בשקודה מציעים לך מתחת למחירון - משמע שהרכב עבר תאונה כזו או אחרת, או כל דבר מהותי אחר.

רק במקרים כאלה הם ("אוטודיל") מורידים ממחיר הרכב. כל עוד הרכב "נקי", הם יתנו בעבורו מחירון (ומניסיוני - גם מחירון משוקלל. עם מעט זעקות :wink:).

 

פביה / פולו. תלוי רק בך. אני ממליץ לעשות נסיעות מבחן לפני שקונים על "עיוור".

 

לפולו היתרונות שלה - איכות טובה יותר (בצורה מאוד מינורית וזניחה. דיפוני הדלתות האחוריות - למשל - מרגישים דקים וזולים מאוד בהשוואה לקידמיים), שם עדיף, עיצוב נאה יותר ובטיחות עדיפה.

מצד שני, לפביה היתרונות שלה - מאובזרת יותר (משמעותית ב"ספורט"), נעימה יותר לנהיגה (פחות רכה ומתנדנדת וההיגוי עדיף), מנוע עדיף (1.2TSI 86), תא מטען גדול ונוח יותר, מחיר נמוך יותר לרכישה ושוק יד 2 טוב (הרכבים - בדר"כ - נמכרים מעל המחירון, ומהר).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ענת, אם בשקודה מציעים לך מתחת למחירון - משמע שהרכב עבר תאונה כזו או אחרת, או כל דבר מהותי אחר.

 

הם לא מציעים מתחת למחירון, זה פשוט דגם שיצא מהמחזור, ה-1400 הידנית, היא חוסלה באיזה מבצע לפני חודש בערך, מכרו אותה ב-77 אלף שקל (לפני אגרת רישוי ושאר התוספות). נשארה להם אחת אחרונה. עכשיו הם מוכרים ידנית את הדגם 1.2 שהיא יותר יקרה ומן הסתם גם יותר שווה.

פורסם

רגע, ז"א שלא יגיעו עוד 1.4?

 

כך או כך הייתי משקיע ובוחר ב-1.2TSI. מנוע עדיף - מכל בחינה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
רגע, ז"א שלא יגיעו עוד 1.4?

 

כך או כך הייתי משקיע ובוחר ב-1.2TSI. מנוע עדיף - מכל בחינה.

 

למיטב הבנתי - לא יגיעו עוד. היא גם לא נמצאת בפרוספקט של סקודה יותר.

אני מניחה שגם הדגם בפולו שבחרתי בקרוב יצא מהמחזור, למרות שהם הכחישו זאת כרגע.

פורסם

לגבי הפולו אני בספק - אין לה 1.2TSI בגרסת 86. רק לפביה יש אותו (משום מה).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
לגבי הפולו אני בספק - אין לה 1.2TSI בגרסת 86. רק לפביה יש אותו (משום מה).

 

מה המשמעות של 86 כו"ס לעומת 100? כמה כסף להערכתך שווה השדרוג מ-86 ל-100?

פורסם

כל בחירה בין הפולו לפאביה תהיה טובה מאוד לצרכים שלך.

 

ממליץ לך לבדוק עלויות ביטוחים ודברים מסביב (תיקונים וטיפולים שגרתיים).

 

בהצלחה.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
מה המשמעות של 86 כו"ס לעומת 100? כמה כסף להערכתך שווה השדרוג מ-86 ל-100?

 

ה-105 כ"ס חזקה יותר. אין ספק. היא גם מאובזרת יותר משמעותית (אם בוחרים ב-Elegance או SPORT המאובזרות).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

×
×
  • תוכן חדש...