Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה-105 כ"ס חזקה יותר. אין ספק. היא גם מאובזרת יותר משמעותית (אם בוחרים ב-Elegance או SPORT המאובזרות).

 

בפולקסוואגן הנציג מכירות טען שהפולו 86 כו"ס יותר חזקה מהטויוטה יאריס 100 כו"ס, וכשתהיתי כיצד זה הגיוני הוא אמר שאני צריכה להשוות את "המומנט" (? מה זה?) של שני הרכבים. מטבלת השוואה באינטרנט נראה שהוא לא אמר את האמת. אבל בכל זאת אני חוסכת כאן 17,000 שקל נטו והרבה כאב ראש.

פורסם

בשביל להבין את ההבדל בתחושות - עשי נסיעות מבחן על השתיים (1.4 ו-1.2TSI). ההבדלים בהחלט מורגשים :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בשביל להבין את ההבדל בתחושות - עשי נסיעות מבחן על השתיים (1.4 ו-1.2TSI). ההבדלים בהחלט מורגשים :-)

 

אני משוכנעת שיש הבדלים מורגשים, אבל יש גם הבדלים ניכרים במחיר...

פורסם

היי ענת

 

שיהיה בהצלחה, תתחדשי ותהני עם מה שתבחרי.

 

קצת חורה לי שאת משקיעה המון אנרגיה מחשבתית תיאורטית בהחלטה, ולא טורחת לערוך נסיעת מבחן. כך תוכלי בקלות להבין האם הפולו חלשה מהיאריס ובכמה, ויותר חשוב מכך - כמה זה משנה לך.

(אגב, הפולו חלשה מהיאריס ללא עוררין - זה בנתונים. השאלה היא רק כמה ההבדל מורגש על הכביש. מאוד יכול להיות שבשל גורמים נוספים מעבר לנתונים יבשים הן ירגישו די דומה על הכביש. אין לי מושג - לא נהגתי באף אחת מהן).

 

אני ממש לא מצליח להבין איך ניתן לקחת החלטה מושכלת (ועושה רושם שמאוד חשוב לך להיות שלמה עם עצמך, ובצדק) בקניה כ"כ יקרה ללא נסיעת מבחן. אני כבר לא מדבר על האופציות שפסלת בהינד עפעף, זו זכותך. לפחות את מה שכן על הפרק תקחי לבדיקה בעצמך.

 

ושוב - תתחדשי!

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם
קצת חורה לי שאת משקיעה המון אנרגיה מחשבתית תיאורטית בהחלטה, ולא טורחת לערוך נסיעת מבחן.

 

הם לא מאפשרים לערוך נסיעת מבחן!

כמובן שאני הייתי רוצה!

 

בפולו אמרו לי שאין להם דגם ידני לעשות נסיעת מבחן, קבעו לי נסיעת מבחן ביום רביעי על הדגם 1400 אוטומט. אמרו שאי אפשר היום.

בטויוטה יאריס אמרו גם שאין נסיעת מבחן על הידני ועשיתי על הרובוטית שממש לא הלהיבה אותי.

בסקודה אותו סיפור, אין נסיעת מבחן על ידני, יכולים לתאם לי לעוד שבוע בדגם האוטומטי.

 

מישהו כאן עשה פעם נסיעות מבחן על ידני? באמת לא מבינה איך אני יכולה ככה לבחור אם אין נסיעות מבחן

 

אני משוכנעת שפולו 85 כו"ס תהיה חלשה בהרבה מהיאריס 100 כו"ס. אבל יש גם הפרש של 17 אלף שקל במחיר.

פורסם

בתור בעלים של פאביה 1.2 105 כוחות סוס ואחד שהתלבט בעבר בין הפולו 1.4 לפאביה החזקה כאשר לפני חצי שנה מחירן של השתיים היה כמעט זהה, אני ממליץ לך בלב שלם לבחור בפולו, מניסיוני היא איננה מרגישה חלשה במיוחד והיא מייצרת מומנט מספק שלא יבייש אף מכונית סופר מיני, המחיר שהיא מוצעת לך בו הוא מעולה בהתחשב בכך שלפני חצי שנה היא עלתה 6000 ש"ח יותר.

אני בגלל שם המותג "פולקסווגן" והמוניטין שלו, הוספתי והתלבטתי בין הפאביה החזקה והמאובזרת ביותר כשהיה ברור מעל כל ספק שהיא תמורה טובה יותר למחיר לבין הפולו החלשה והעירומה מאיבזור.

מנוע ה1.4 סמ"ק האטמוספרי הוא וותיק וניתן לומר שאף מיושן, אך אלה גם יתרונותיו שמתבטאים באמינותו ובעמידותו, נותני צריכת הדלק שהוא יספק לך לא יהיו רחוקים מאוד מהנתונים שהפאביה TSI 86 כוחות תספק לך, מה גם שהיא אינה מאובזרת ומבחינת העיצוב הפנימה היא די אפורה ומשעממת, הפולו צעירה, חביבה ומסתמנת כחבילה הטובה ביותר, כל זאת עוד בלי להכנס בכלל לעניין הטרייד-אין (שנראה לי הזוי, כיוון שהצעות המחיר בסקודה ובפולקסווגן ניתנות על-ידי אוטו-דיל, לפי דעתי אם תספרי בסקודה על ההצעה שקיבלת בפולקסווגן הם יתיישרו לפיה), אז מפי בעלים גאה של פאביה שנהנה מכל רגע, אני ממליץ לך על אפשרות אחת ומצויינת שהיא הפולו 1.4, ואם תשאלי לטעמי, בצבע האדום ובשילוב ריפודים בהירים.

 

נ.ב. יש לבדוק את מחיר אגרת הרישוי והדברים הנלווים אליה, אם זיכרוני אינו מטעה אותי בפולקסווגן המחיר גבוה פי-שתיים ממקבילו בסקודה ואולי גם את הנתון הזה יש להכניס לשקול הואיל וההפרש יכול להיות של בערך 2000 ש"ח.

×
×
  • תוכן חדש...