Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מאריזונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כרגי אני נמצא בענייני עבודה בפיניקס אריזונה, לפני שבוע יצאה לי לבקר בארוע רכבים קלסיים וקסטום של איגוד GoodGuys

ארוע של שלושה ימים עם השתתפות כ2000 רכבים. מיתר לציין גודל ורמת ארגון של האירוע.



רוב הרכבים משופצים/משודרגים ברמת תצוגה, רכבים הלא משופצים או למכירה או שזה הסטייל שלהם.

קישור לאתר של האיגוד http://www.good-guys.com/news/hotNews.aspx

קישור לאתר של האירוע http://www.ggspringnats.com/

קישור לאלבום תמונות שלי https://picasaweb.google.com/rukzak/Goodguys2ndSpringNationalScottsdaleAZ?feat=directlink

תהנו.

פורסם

תמונות מדהימות, מכוניות מדהימות. נותן פרופורציה לביצה הקטנה

שאנחנו שוחים בא. יש לך אולי תמונות של דו"ג מהתערוכה?

איציק

פורסם
תמונות מדהימות, מכוניות מדהימות. נותן פרופורציה לביצה הקטנה

שאנחנו שוחים בא. יש לך אולי תמונות של דו"ג מהתערוכה?

איציק

אלה כל התמונות שיצא לי לצלם, באירוע הזה כלי תחבורה דו גלגלי לא נוכחו בכלל.

בכל זאת נתת לי רעיון להעביר את הזמן, ננסה לבקר באירוע לדו גלגלי :-).

פורסם

תודה על השיתוף, תמונות משגעות(על אף שאיני משתגע על קסטומים).

 

אחת המכוניות שצילמת הכי הרבה פעמים היתה סובארו 360 סאמבאר. סחתיין על המקוריות.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...