Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני חצי שעה בערך ירדתי עם אבא שלי לאוטו שלי

בזוית העין אני רואה את השכן שגר מולי יוצא עם האוטו שלו ברוורס, ועושה רעשים עם האוטו שלו. אני לתומי חשבתי שהוא פוגע במדרכה, אבל זה היה 3 פעמים בערך, ותכנן לנסוע ולצאת מהחנייה.

 

עד שבא בחור שיצא מבניין אחר ודפק לו על הרכב בעדינות

שוב לתומי חשבתי שהוא יגיד לו שהוא פוגע במדרכה, אבל לא.. הוא אמר לו שהוא פגע ברכב מאחורה ושזה רכב של חבר שלו.

השכן אמר לו שהוא חשב שזאת המדרכה ולאחר כמה חילופי מילים הוא אמר לו איפה הוא גר כדי שאם חבר שלו רוצה שיצור איתו קשר (כמובן שהוא לא טרח לתת טלפון)

 

אם החבר של אותו בעל רכב לא היה במקרה יוצא מהבניין, השכן לא היה מבין מה הוא עשה וכמובן היה נוסע.

 

בסופו של דבר הנזק הוא שפשוף קל בפגוש הקידמי למטה, על פיאט פונטו חדשה.. והרכב של השכן זה יונדאי איי30 שחורה וחדשה. לא חארם לא להסתכל במראות? אין ערך לרכוש?? מה הקטע להסתכל במראות או לסובב את הראש?!

 

מזלו שזה לא היה הרכב שלי.

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

גם לי כל הזמן מישהו בחנייה פוגע בפגוש הקידמי ,הוא כבר מלא שריטות ושפשופים ועוד לא הצלחתי לתפוס מי זה.

הבעיה שאנשים מתעלצים להכניס לשנייה לD ואז שוב לR כדי לצאת\להיכנס על בטוח ,ולכן מגיעים למצבים שהם "חונים לפי שמיעה" וזה בעייתי.

אולי ההצעת חוק לשים חיישני רוורס בכל אוטו הוא כן הכרחי ,לא בגלל שאתה לא יודע להחנות ,אלא בגלל שהשכן שלך לא יודע.

 

 

נ.ב. שבת שלום וחג שמחל כל חברי הפורום :)

אני לא יוצא לתל אביב יותר בחיים בפורים איזה כאב ראש.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

"מזלו שזה לא היה הרכב שלי"?!

 

אתם חושבים שאנשים עושים בכוונה? אנחנו סה"כ בני אדם, אז קרה מקרה ויש שפשוף על הרכב החדש, עם כל הכבוד כולה פיאט פונטו ויונדאי I30, הרכבים האלו עוד יחטפו מכות ושריטות בחיים שלהם, אל תדאגו. בשביל זה יש ביטוח ומוסכים לפחחות וצבע.

 

אם אתם רוצים לשמור על המכוניות החדשות שלכם כחדשות, תנעלו אותם בתוך חניה פרטית. החניה צריכה להיות מוגפת בקירות בטון, מנעולי פלדה ומצלמות אבטחה - אהה, ואל תסעו עם הרכב לעולם. ככה הוא יישאר חדש.

 

אהה, ולמען הסר ספק יש לי 7 שנים רישיון, בלי תאונה/שפשוף אחד לכל המכוניות בהן נהגתי או בכלל.

פורסם
"מזלו שזה לא היה הרכב שלי"?!

 

אתם חושבים שאנשים עושים בכוונה? אנחנו סה"כ בני אדם, אז קרה מקרה ויש שפשוף על הרכב החדש, עם כל הכבוד כולה פיאט פונטו ויונדאי I30, הרכבים האלו עוד יחטפו מכות ושריטות בחיים שלהם, אל תדאגו. בשביל זה יש ביטוח ומוסכים לפחחות וצבע.

 

אם אתם רוצים לשמור על המכוניות החדשות שלכם כחדשות, תנעלו אותם בתוך חניה פרטית. החניה צריכה להיות מוגפת בקירות בטון, מנעולי פלדה ומצלמות אבטחה - אהה, ואל תסעו עם הרכב לעולם. ככה הוא יישאר חדש.

 

אהה, ולמען הסר ספק יש לי 7 שנים רישיון, בלי תאונה/שפשוף אחד לכל המכוניות בהן נהגתי או בכלל.

 

קודם כל, בלי עצבים

 

שנית- כן, מזלו שזה לא הרכב שלי וכשהוא לא הסתכל במראות ולא הזיז אפילו את הראש מבחינתי זה נחשב בכוונה בריבוע.

ואם אלו היו 2 מרצדסים חדשות אז זה כן היה מזיז לך? ואם היית רואה שעושים את זה לרכב שלך, אתה לא היית מתעצבן?? ברור שהיית מתעצבן

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

מזכיר לי - פעם חניתי את הרכב שלי מאחורי הרכב של חבר שלי בצורת T, אבל היה מספיק מקום לרכב ממול בשביל לצאת בתמרונים קלילים. אני מתעסק במשהו ברכב שלי ופתאום שומע "בום" ורואה שהרכב ממול נכנס בי. הבחורה יצאה מהרכב וכששאלתי אותה למה היא נכנסה בי, היא ענתה "אני לא רגילה שאתה שם":?.

פורסם

חחחחחח אוי ואבוי ... ואם היא הייתה נכנסת ברכב שנוסע והיא בידיוק יוצאת מהחנייה מה היכ תגיד? אני רגילה שהכביש ריק..

איזה אנשים |:

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם
מזכיר לי - פעם חניתי את הרכב שלי מאחורי הרכב של חבר שלי בצורת T, אבל היה מספיק מקום לרכב ממול בשביל לצאת בתמרונים קלילים. אני מתעסק במשהו ברכב שלי ופתאום שומע "בום" ורואה שהרכב ממול נכנס בי. הבחורה יצאה מהרכב וכששאלתי אותה למה היא נכנסה בי, היא ענתה "אני לא רגילה שאתה שם":?.

 

 

מה היא היתה אומרת אם היה עומד שם איש ולא אוטו?

 

הבעיה היא שאנשים באמת מתעצלים/ לא שמים לב / לא זורקים ז*ן בכביש ולא מבינים כמה כוח יש להם בידיים כשהם ברכב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
קודם כל, בלי עצבים

 

שנית- כן, מזלו שזה לא הרכב שלי וכשהוא לא הסתכל במראות ולא הזיז אפילו את הראש מבחינתי זה נחשב בכוונה בריבוע.

ואם אלו היו 2 מרצדסים חדשות אז זה כן היה מזיז לך? ואם היית רואה שעושים את זה לרכב שלך, אתה לא היית מתעצבן?? ברור שהיית מתעצבן

 

לפי צורת ההתבטאות והניסוח ניכר כי את צעירה, בעוד כמה שנים אני מבטיח לך שלא תחשבי ככה אם ישרטו לך את הרכב, וזה בהנחה שזה לא יהיה רכב נדיר או מיוחד שאין הרבה כמוהו בארץ.

 

את לא יכולה לשמור על הרכב 24/7, הרכב נמצא ברחוב, בחוץ. ייתכן כי נהגים לא זהירים או שלא איכפת להם ידפקו לך את הרכב ביציאה מהחניה, אך אין זה אומר שזה נעשה בכוונה תחילה - פשוט לא שמו לב (לא שאני מצדיק את העיניין).

 

וגם לי זה קרה - תאמיני לי שלא נעים לחסוך כסף, לקנות רכב חדש ואחרי 1000 ק"מ על השעון משפשפים לי אותו בפגוש... אבל מה אפשר לעשות? ללכת לריב עם השכנים? לשרוט להם את הרכב בחזרה? זה יגרור סבב של פעולות נקם.

 

הכניסי את הרכב לחניה פרטית, החני את הרכב במקום מרווח יותר, כסי את הרכב בכיסוי כללי ונגמר הסיפור - במקרה הכי גרוע כל חצי שנה תצבעי פגושים אצל פחח.

פורסם

STIO דבר ראשון יש אמת בדבריך ,אני לא מתקן את הרכב שלי כי אני יודע שזה יקרה שוב ,תמיד ימצא הבנאדם שיעשה טעות (או לא) ,ולכן אני לא טורח לבזבז כסף שגם ככה אין לי על משהו שהוא קוסמטי נטו.

 

דבר שני זה משהו שלא הבנתי מההודעות שלך:

 

וגם לי זה קרה - תאמיני לי שלא נעים לחסוך כסף, לקנות רכב חדש ואחרי 1000 ק"מ על השעון משפשפים לי אותו בפגוש... אבל מה אפשר לעשות? ללכת לריב עם השכנים? לשרוט להם את הרכב בחזרה? זה יגרור סבב של פעולות נקם.

 

אהה, ולמען הסר ספק יש לי 7 שנים רישיון, בלי תאונה/שפשוף אחד לכל המכוניות בהן נהגתי או בכלל.

 

לא הבנתי, קרה או לא קרה?

 

נ.ב. - זלזולך בגיל אינו חכם או מוצדק. תאמין לי שאני מכיר הרבה אנשים צעירים שהלוואי שכל בני ה40+ היו מתנהגים כמוהם. חוץ מיזה 7 שנים רישיון ,בן כמה אתה 25? 27? אתה עדיין לא בפנסיה אהה? :) בנאדם לומד כל החיים שלו ,גם בגיל 80 ,אז אל תזלזל במישהו בגלל גילו ,כי אומנם זה נכון שהרבה אנשים צעירים (כמוני) נוטים לחשוב שהם יודעים הכל ,אבל בוא לא נשכח שכך גם אנשים מבוגרים ,ולכן אין לך סיבה לזלזל בדבריו של בנאדם לפני היכרות איתו. לא משנה מה גילו.

 

שיהיה שבוע טוב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפי צורת ההתבטאות והניסוח ניכר כי את צעירה, בעוד כמה שנים אני מבטיח לך שלא תחשבי ככה אם ישרטו לך את הרכב, וזה בהנחה שזה לא יהיה רכב נדיר או מיוחד שאין הרבה כמוהו בארץ.

 

את לא יכולה לשמור על הרכב 24/7, הרכב נמצא ברחוב, בחוץ. ייתכן כי נהגים לא זהירים או שלא איכפת להם ידפקו לך את הרכב ביציאה מהחניה, אך אין זה אומר שזה נעשה בכוונה תחילה - פשוט לא שמו לב (לא שאני מצדיק את העיניין).

 

וגם לי זה קרה - תאמיני לי שלא נעים לחסוך כסף, לקנות רכב חדש ואחרי 1000 ק"מ על השעון משפשפים לי אותו בפגוש... אבל מה אפשר לעשות? ללכת לריב עם השכנים? לשרוט להם את הרכב בחזרה? זה יגרור סבב של פעולות נקם.

 

הכניסי את הרכב לחניה פרטית, החני את הרכב במקום מרווח יותר, כסי את הרכב בכיסוי כללי ונגמר הסיפור - במקרה הכי גרוע כל חצי שנה תצבעי פגושים אצל פחח.

 

אין קשר לגיל, כי גם הוריי מגיבים בצורה כזו. והסיבה שיש לו מזל היא בגלל שיש לנו סיפור קודם איתו.

ואתה מקצין את כל הסיפור הזה. מה שמרגיז אותי זה העובדה שהוא לא סיבב את הראש ולא הסתכל במראות לרגע, ועוד הרכב שלו זה סטיישן

זה ברור שהרכב לא יישאר חדש לנצח

Peugeot 206 1.4 automatic '01

פורסם

ניקו, אני בן 24 ולא מזלזל בשום גיל. לעיניין הקרה/לא קרה:

 

אני מעולם לא עשיתי נזק לכל המכוניות בהן נהגתי ולא למכוניות של אחרים - לי עשו כשהרכב היה בחניה בשעת לילה מאוחרת, ראיתי את הנזק בבוקר. אכן לא נעים, וזה שהרכב היה חדש לחלוטין. מזלי שלקרוב משפחה יש מוסך לפחחות וצבע, אז הכל תוקן במהירות ובמקצועיות.

 

מעבר לכך, אין צורך להעלות שרשור בכל פעם ששכן מחליט לא להסתכל במראות - אנחנו מכירים את התופעה...

פורסם

גיא, מבלי לרדת לפסים אישיים, נטלי לפחות לא נשארת בבית כי אלעד העליב אותה, נטלי גם לא פתחה שרשור חסר משמעות ואו תועלת על כמות הק"מ שרכבה גמע ומה היו התקלות ברכב, אז אני ממליץ לך לא להיות המליץ לחיוניותם של שרשורים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, אני מבין שיש לך רקורד עשיר של הרס מכוניות ואופנועים (לא ניכנס כרגע של מי האשמה במגוון התאונות), אז אתה יכול להבין את פותחת השרשור, אך מעבר לכך אני אף פעם לא הבנתי את התגובות חסרות הטעם שלך להודעות שלי.

 

קודם כל אלעד לא העליב אותי אלא פגע בי, יש הבדל. דבר שני לפני כשבועיים ראיתי אותו ואת בת זוגתו עם הביאנקי 84' שלהם במפגש מועדון החמש/אלפא בנשר, אך אני מודה שלא טרחתי לגשת לומר שלום.

 

לגבי השרשור "חסר התוכן" אני דווקא מפסוט ממנו, מדובר על שרשור הומור שנועד להראות שלא כל הפאביות "דפוקות מהק"מ הראשון" כמו שעשו אותן בפורום.

×
×
  • תוכן חדש...