Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש אוטו חדש עבור אישתי, משהוא כמו יונדאי I20 או דומה.

אחריות היצרן הוא רק שנתיים , בשביל אותו הרכב באירופה נותנים 5 שנים.

המצב דומה אצל כל היבואנים.

 

אני מעוניין לדעת האם יש גוף, ממשלתי, ציבורי, פרטי שמנסה לתקן את העיוות הזה.

MG TC 1946, MGA 1958, MORRIS MINOR 1959

פורסם
קיה נותנים 7 שנות אחריות.

 

אם אני לא טועה וסליחה אם אני מטעה, אז האחריות בארץ היא אכן כפי שצויינה, הודעה אחת קדימה. האחריות הבינלאומית היא על כל מכלולי הרכב, ללא יוצא דופן. לפי דעתי, אבסורד לא קטן.

פורסם
בקיה 3 שנים פגוש לפגוש ועוד 4 על גיר-מנוע-ציריות.

 

ביחס לשאר יבואני הרכב, זה לא מספיק טוב??

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

למה? כי הם יכולים.

אם עם ישראל קונה רכב שיש לו רק שנתיים אחריות למה שייתנו לו את אותו הרכב באותו מחיר עם 7 שנים?

אחת הסיבות היחידות לקנות קיה באותו מחיר של מתחרות טובות ממנה באותו מחיר היא האחריות וזו הדוגמא הטובה ביותר.

 

 

כמו כן זוהי אחת מהסיבות שבגללן יבואני הרכב בישראל קונים את הרכב בזול יותר משאר העולם.

פורסם

אז מה שאתה בעצם אומר, יש קשר בין כל היבואני רכב בארץ והם מתואמים לעשות מה שבא להם, והם יכולים מחר להגיד שמעכשיו אין יותר אחריות יצרן לרכבים והאזרח הישראלי שאין לו יותר מידי אלטרנטיבות, יהיה צריך לקנות את זה.

נשמע אחלה...

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

הלכת רחוק כדי להבין את זה, כנס לסוכנויות ותגלה שהמחירים של רכבים באותה קבוצה זהים.

לדוגמא קיה פורטה עולה 118.500.

 

נחש כמה עולה קרוז או מאזדה 3? בדיוק אותו דבר.

 

אגב, היבואן מחוייב לתת האחריות וזו אחת הסיבות שעדיין מקבלים אותה.

הסיבה השניה היא שאם הם לא ייתנו אחריות אז אין שום סיבה ריאלית לקנות רכב חדש ולא יד שניה.

 

בצ'מפיון שנת אחריות שלישית היא בחלק מהמקרים "רצון טוב" של היבואן, למה אתה חושב שזה ככה? :wink:

×
×
  • תוכן חדש...