Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר סופסוף שדרגנו במשרד את המכשירים לאייפון 4. נרכש מפלאפון(והכי חשוב שעזבנו

בשעה טובה ומוצלחת את סלקום). אתמול פרצתי את המכשיר, ואני רוצה לשים עליו תוכנת ניווט.

אני יודע ש WAZE מומלצת, אבל אין לי חבילת DATA, והאמת שאני לא משתמש כבד של GPS,

אבל מידי פעם צריך את זה. האם IGO למשל דורשת חיבור קבוע לרשת, או שמספיק מקלט ה GPS

שקיים באייפון?

האייפון הוא סים פרי, עם גרסת 4.2.1, שכאמור פרוצה כרגע.

 

תודה מראש

פורסם
waze לא חייבת דטה.

תעדכן את התוכנה שאתה מחובר ל WIFI

בלי אינטרנט WAZW שווה כמו אבן שאין לה הופכין.

 

מה קורה כאשר אתה טועה בזמן הניווט והמפה צריכה להתעדכן ? או בחרת מסלול מעט שונה ? ועידכונים בזמן אמת ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אני לא סבור שהוא לקח בחשבון שבדר"כ משתמשים בתוכנת ניווט מחוץ לבית ....:wink:

 

מצטרף להמלצה על IGO

פורסם

הרעיון של waze באמת נחמד, אבל כמו שכבר הבנת, אין כמו IGO. קיבלת לינק בפרטי לחנות שמוכרת את האפליקציה.

Stay Dirty

פורסם

סליחה על ההקפצה, אבל רציתי לעדכן...

אחרי שימוש, אומנם לא ממושך, והשוואה לתוכנה של איתוראן GPS,

אין ספק ש IGO הרבה יותר ידידותית להפעלה, פשוטה לתפעול ונוחה מאוד.

יש לפעמים דיליי מסויים של הקריין, והקראה של הוראה מסויימת לעיתים מגיעה

קטועה, או לא מגיעה בכלל, אבל ההוראות החזותיות מדוייקות מאוד.

את התוכנה של איתוראן זנחתי דיי מהר, היא פשוט מסורבלת וקשה להבין כל פעם

מה צריך לעשות ועל מה ללחוץ. אומנם היא מדוייקת מאוד, ונחמד שאפשר לבחור שם

בין כמה צורות קריינות, כולל כאלה משעשעות, אבל הסה"כ הוא פשוט לא.

אז לסיכום, למי שיש אייפון, ממליץ בחום לרכוש את ה IGO.

וכמובן תודה למי שהמליץ ועזר.

פורסם

אסף אני אשמח לקבל גם לינק לחנות המדוברת.

יש לי גרסא (אני מאמין ישנה) של IGO והיא פשוט זוועה, נוסע בכבישים והוא מראה שאני בכלל ברכוב מקביל, לוקח לו זמן להתעדכן, לא מגיב בזמן.

אפילו בנסיעה על כביש 4 הוא הראה לי שאני לא נמצא על הכביש לכמה דקות.

 

דרך אגב, איך אפשר להסתדר עם אייפון בלי חבילת גלישה?

זה כמו לנסוע לפריז ולא לראות את מגדל אייפל

לנסוע בפרארי ולא להדביק את הדוושה

זה כמו... סקס יבש.

פורסם

לגבי הגרסא,אתה יכול גם לחפש דרך האייפון,יש גם גרסא 1.3.6

לגבי אייפון ללא חבילת גלישה,בארץ אין בעיה להסתדר.

בבית יש wifi וכך גם במשרד,שזה שמונים אחוז מהזמן ביום.

ויש בכל מקום חיבור. בחו״ל זה שונה לגמרי.הייתי לפני חודש

בלונדון,אין רשת חופשית כמעט באף מקום.דווקא במלון,שבדרך

כלל שוחטים שם על רשת אלחוטית היה בחינם.

×
×
  • תוכן חדש...